Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit, paljonko miehenne saa käteen /kk?

Vierailija
14.06.2011 |

Riittääkö rahat vai tekeekö tiukkaa?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuloni on kotihoidontuki ja sisaruslisä. Kuntalisää ei ole.

Tiukkaa tekee kun täällä pääkaupungissa asuminen vie puolet tuloista. Neljä lasta.

Vierailija
2/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävät nykyisin, kun talovelkaa ei ole enää.

Neljä yli 12-vuotiasta lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kk-tulot on nettona jotain 5000 e/kk.

Lisäks meillä on tuloina mun osinkotulot ja vuokratulot eli ei tässä nyt ihan miehen elättinä olla.

Vierailija
4/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuloni kotihoidontuki (500e), lapsilisät (210e) sekä yhdet elarit (140 ja jotain, en muista tarkkaa summaa).

Asuminen vie tuloista melkein 700e mutta kyllä tässä ihan hyvin toimeen tullaan =)

Vierailija
5/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tarpeeks, koska meillä ei juuri ikinä puhuta rahasta... Eikä tarvitse miettiä, milloin voi maksaa jonkun laskun tai mitä ostaa kaupasta... Mies maksaa laskut ja ruuan ja siirtää minulle käyttörahaa tilille.

Vierailija
6/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tonnia, ei tekis tiukkaa jos ei kävisi siivooja kerta viikkooon, se pitänee lopettaa.

Vierailija
7/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500e.. Lisänä vielä vähän oman busineksen tuloja pahanpäivän varalle (eli säästössä). Kotihoidontuki ei ole suuren suuri, eli siis itselleni en yleensä mitään saa ilman miehen apua, mutta muuten pärjätään oikein hyvin.

Vierailija
8/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumiseen menee 550, ei tee tiukkaa. Asumme ulkomailla, ja esim. ruoka on täällä n. 30 % halvempaa kuin Suomessa.

Vierailija
9/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei ole enää talolainaa tai muutakaan, asumiskuluihin menee vajaat 250e kuussa. Elämä ei ole leveetä, mutta pärjätään.

Vielä olis pari vuotta tiukkaa kun meen kouluun syksyllä.

10/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta toissa kuussa 0e. Viimekuulta 380e. Tältä kuulta toivottavasti edes saman verran. Ens kuulta? Ei hajuakaan.Mieheni on yksityisyrittäjä. Ja jos yritystuloja ei ole, niin ei sitä rahaa muualtakaan tule. Vaikka onkin töissä joka päivä väh. 7 h. Eli taloutta pyöritetään minun äitiyspäivärahalla. Ja se on tietenkin vähimmäismääräinen, kun ei omatkaan tuloni ole olleet ikinä niin suuria. Onneksi ei kuitenkaan tunnu köyhältä. Kun on tottunut lapsesta saakka, että raha ei kasva puissa, on aikuisenakin helppo kituuttaa. :)

Vierailija
11/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puhutteko totta vai onko jonkun miehen palkka oikeasti alle 2 tonnia? Miks ootte ottaneet noin köyhät miehet? Sain itse sinkkuna käteen 3500, ja tuntui ettei se kunnolla riittänyt mihinkään :0. Nyt olen kotona, mieheni tienaa n. 6000-7000 euroa kuukaudessa. Kohtuullisesti pärjäämme, mutta ei elämä mitään ruusuilla tanssimista ole todellakaan.

Vierailija
12/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä on tiukkaa, mutta mistään tärkeästä ei ole tarvinnut tinkiä. Lapsia on neljä.

Vierailija
13/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta toissa kuussa 0e. Viimekuulta 380e. Tältä kuulta toivottavasti edes saman verran. Ens kuulta? Ei hajuakaan.Mieheni on yksityisyrittäjä. Ja jos yritystuloja ei ole, niin ei sitä rahaa muualtakaan tule. Vaikka onkin töissä joka päivä väh. 7 h. Eli taloutta pyöritetään minun äitiyspäivärahalla. Ja se on tietenkin vähimmäismääräinen, kun ei omatkaan tuloni ole olleet ikinä niin suuria. Onneksi ei kuitenkaan tunnu köyhältä. Kun on tottunut lapsesta saakka, että raha ei kasva puissa, on aikuisenakin helppo kituuttaa. :)

Vierailija
14/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteen noin 4500 euroa, riippuu kuusta.

Pärjätään ihan mukavasti, mutta säästöön ei kamalasti jää.

Vierailija
15/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puhutteko totta vai onko jonkun miehen palkka oikeasti alle 2 tonnia? Miks ootte ottaneet noin köyhät miehet? Sain itse sinkkuna käteen 3500, ja tuntui ettei se kunnolla riittänyt mihinkään :0. Nyt olen kotona, mieheni tienaa n. 6000-7000 euroa kuukaudessa. Kohtuullisesti pärjäämme, mutta ei elämä mitään ruusuilla tanssimista ole todellakaan.

Vierailija
16/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso tilinauhaa. Kunhan muuten on kunnollinen mies. Se rahakukkaron paksuus kun ei onnea tuo eikä takaa, että mies olisi hyvä puoliso tai isä. ja hyvin me näilläkin tuloilla tullaan toimeen.

-se, jonka mies tienaa 1700e/kk-

Vierailija
17/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies tienaa tällä hetkellä reilu 4000 € kuussa käteen, mutta ollaan oltu 10 v. yhdessä ja kun tapasimme, hän oli köyhä opiskelija. Tapasin mukavan ja komean miehen, jonka kanssa synkkasi ja se oli siinä. En voinut tietää mitä mies tulee tienaamaan vaan valitsin itselleni sopivan puolison luonteen, enkä tilinauhan perusteella. Onneksi tienaa nykyään ihan kohtuullisesti vaikka säästöön ei kyllä juuri jää.

Vierailija
18/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan jotain 4000e. Me ei puhuta koskaan rahasta...

Ostan minkä tarvis on, en tuhlaile. Ylimääräiset rahat mies sijoittaa.

Vierailija
19/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäjä, mutta noin 4000-6000€ napsahtaa tilille kuukausittain.

Sitten mun kotihoidontuki päälle.

Tiukkaa ei ole tehnyt, muuten kuin nyt ihan viimeiset pari kuukautta kun tuli muutama yllättävä useamman tuhannen kulu.

Nyt olen menossa töihin myös ja se tietää sitten muutaman lisätonnin käteen kuussa.

Vierailija
20/46 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 000 vuodessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän