Miksi kela ei pyynnöstäni huolimatta toimita kopiota b-lausunnostani?
Kommentit (5)
ole ottanut siitä kopiota ennen kuni lähetit sen kelaan? Siellä on tarpeeksi jonoa meidän muiden hakemusten käsittelyssä ilman että sä vaintelet ja mariset jotain erikoispalveluitakin... Tai mikset kirjaudu niiden sähköiseen palveluun ja printtaa itse ulos sitä kopiota. Siellä se paperi nimittäin on näkyvissä...
ja juuri äsken yritin löytää b-lausuntoani sähköisestä palvelusta, missä se siellä on??
Psykiatri ei suostunut b-lausuntoaan näyttämään.
...ylipäätään jaksaa toimitta vain takaisin maksu kehoituksia ja hylkääviä päätöksiä
ja juuri äsken yritin löytää b-lausuntoani sähköisestä palvelusta, missä se siellä on?? Psykiatri ei suostunut b-lausuntoaan näyttämään.
Mä tarvitsin kopion b-lausunnosta ja jouduin pyytämään sen kirjallisesti psykiatrian polilta.
Siinä oli joku ihan oikea syy miksi niin piti toimia.. en vaan enää pysty muistamaan mikä. :)
ole ottanut siitä kopiota ennen kuni lähetit sen kelaan? Siellä on tarpeeksi jonoa meidän muiden hakemusten käsittelyssä ilman että sä vaintelet ja mariset jotain erikoispalveluitakin...
Tai mikset kirjaudu niiden sähköiseen palveluun ja printtaa itse ulos sitä kopiota. Siellä se paperi nimittäin on näkyvissä...