Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveripariskunta palasi yhteen MUTTA

Vierailija
22.06.2011 |

minä tiedän että toinen heistä petti parin viikon eron aikana toista osapuolta törkeästi useamman kanssa ja sanoi ettei ole koskaan rakastanutkaan exäänsä.

Miten osaisitte suhtautua ystäväpariskuntaan tämän jälkeen. Kertoisitteko/vihjaisitteko ystävällenne näistä eron aikaisista harharetkistä?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

informoida ketään ja ottaa niskoilleni sen seurauksia.

Vierailija
2/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan "tauon" aikana tehtyihin juttuihin. Anna pariskunnan itse selvitään kuvionsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hirveän vaikeaa olla tekemisissä heidän kanssaan ja katsella tuota siirappista lepertelyä, kun vähän aikaa sitten oli ihan toinen ääni kellossa.

Voi ihmiset, ois ihan helppoo jos ette ois näin vaikeeta.

Vierailija
4/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valheet on tuotava päivänvaloon.

Vierailija
5/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on ollu erossa niin sillonhan sitä ei varsinaisesti pettämiseksi lasketa. siis jos on ollu eronnu. tai näin sen jotkut ajattelee.

itellä, jos olis taukoa suhteesta, niin ei kyllä huvittas reisiään levitellä siinä välissä.

ootko jutellu asiasta tän asianomaisen kanssa? joka on käyny nusuttelemassa ja kieltäny rakkauttaan? ehkä on vaan ollu vihapuhetta tms.

Vierailija
6/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yllättäen siis mies, ja mun miehen kaveri. Vaimo on taas mun lapsuudenystäväni, joten siksikin korpeaa tämä tilanne niin paljon.

Varmasti on ollut vihapuhetta, mutta tuntuu pahalta että voi noin vaan käydä tekemässä mitä sattuu ja sit palata suhteeseen (oli jättänyt tämän naisen) ja vieläpä saada naisen matelemaan jaloissaan, ettei lähtis toista kertaa. :(

Vierailija
7/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tiedän että toinen heistä petti parin viikon eron aikana toista osapuolta törkeästi useamman kanssa

Ei kai se teknisesti ole mitään pettämistä, jos kerta tapahtui eron aikana?

Vierailija
8/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän oli erossa. Kai sillon saa panna miten lystää.

Vierailija
9/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ottanut miehen takaisin. Ei siihen tarvii ulkopuolisten ottaa kantaa tai mennä sanomaan mielipidettään, kyse on näiden kahden ihmisen välisestä asiasta.

En sotkeutuisi toisten riitoihin ja eroihin. Taustalla voi olla paljon sellaista, josta et edes tiedä mitään. Harvoin ystävyys kestää sitä, että haukkuu toisen puolisoa.

on yllättäen siis mies, ja mun miehen kaveri. Vaimo on taas mun lapsuudenystäväni, joten siksikin korpeaa tämä tilanne niin paljon. Varmasti on ollut vihapuhetta, mutta tuntuu pahalta että voi noin vaan käydä tekemässä mitä sattuu ja sit palata suhteeseen (oli jättänyt tämän naisen) ja vieläpä saada naisen matelemaan jaloissaan, ettei lähtis toista kertaa. :(

Vierailija
10/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse henk. koht. haluaisin tietää, mikäli noin olisi ollut.

Vierailija
11/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olleet erossa ja mies kuksinut ympäri kyliä?? sou,ihan oikeutettu siihen, vaikka onhan se inhottavaa jos heti eron jälkeen..mutta se voi olla jotain lohdun hakua tälle miehelle. Mekin palasimme eron jälkeen uudelleen yhteen ja kummallakin ehti välissä olla jopa seurustelu juttu. Mutta ei oltu sillon yhdessä ja kuviteltiin että ei enää palatakkaan. Ihan outo sun aloitus.Ja voihan se olla että kaverisi tietää,tuskin haluaa ympäri kyliä huudella asiasta???

Vierailija
12/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin kiroitit

Vierailija
13/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole edes mikään suhde ollutkaan jos voi heti erottuaan mennä muita naimaan. olisi naiselle parempi olla ilman tuollaista jätkää.

muutoinhan voisi aina kun huvittaa, sanoa suhteen hetkeksi poikki, mennä naimnaan muita ja tulla 2 vk:n kuluttua takaisin. törkeetä.

Vierailija
14/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidella himonsa tauon aikana ja sitten palata takaisin muina miehinä. Kun ei ole teknisesti edes pettänyt kumppaniaan. Yöks, mä kertoisin. Olen kertonutkin. Mun kaveri luuli, että "pitävät taukoa", että mies haluaa miettiä asioita rauhassa. Miehelle se oli "lupa kuksia ympäriinsä, kun ollaan erossa".

Ja mun kaveri yritti jatkaa, mutta sitten luottamus ei vaan riittänyt ja mietti aina miehen ollessa matkoilla, että mitä siellä tekee...

Vierailija
15/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutoinhan voisi aina kun huvittaa, sanoa suhteen hetkeksi poikki, mennä naimnaan muita ja tulla 2 vk:n kuluttua takaisin. törkeetä.

Kai sitä joku vastuu sille takaisinottajallekin on jätettävä, ei tuollaista ole pakko ottaa takaisin. Tässä tapauksessa toinen kävi lohtusuhteessa, ihan normijuttu monelle hoitaa eroprosessiaan ja moraalisesti ok. Eikä muuten kuulu ulkopuolisille pätkän vertaa, joten en puuttuisi.

Vierailija
16/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moraalisesti ok my ass"

Sinun moraalisi, ei useimman.

Vierailija
17/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minua kiinnostaa mistä olet saanut tietää että mies sanonut: "ettei koskaan rakastanutkaan eukkoa"?

Koska äkkiseltään toi kuulostaa joko 1) puolustautumiselta erotilanteessa. Tämä on ihan normaali tunne ajatella ettei me koskaan oltukaan oikeita toisillemme TAI sitten mies on sanonut näin kännissä koittaessaan päästä reidelle, jälleen sanat tyhjiä.

Miksi mies palaisi takaisi jos ei tätä rakasta?

Ja jos olisi vaikeaa, niin tunne rakkaudesta saattaa palata aikanaan joka on hyvä ja jälleen normaalia. Parisuhteet kaatuu koska toinen ajattelee ettei rakasta ja toinen sanoo että mene sitten, tässä sitä suhteen hoitamista tarvitaan. Joskus sitten toisinpäin. Jos pari on vaikka 20 vuotta ollut yhdessä niin melko varmaan on ollut syviä pettymyksen tunteita yms molemmilla ja jotkut ei näitä halua/kykene hoitamaan.

Minusta saa kertoa toisen pettämisestä, sillä ainakin saa parin suhteeseen syvyyttä jos jäävät silti yhteen!

Mutta kannattaa olla varovainen sillä viestinviejä saatetaan ampua. Ei se ole harvinaista että ystävyys loppuu siihen että toinen saapuu kuin uljas laiva ja pudottaa pommin tän miehestä. Vaikka pointti on hyvä ja yrität toimia ystävän parhaaksi niin yksilöllistä miten se otetaan vastaan.

Vierailija
18/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos eroat, etkä tiedä palaavasi niin ei saisi harrastaa seksiä jos sitä voisi saada?

19

Vierailija
19/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei kerro naiselle, totuus tulee kuitenkin esiin jossain vaiheessa, jolloin nainen varmasti miettii miksei kukaan kertonut hänelle aiemmin.

Vierailija
20/51 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko aiheuttaa taas välirikon ja pahan mielen? Kannattaisiko ajatella heidän lapsiaankin?