Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tosta helvetin hytkytyksestä pääsee eroon KÄÄK?!?!?!?!?!?

Vierailija
22.06.2011 |

V*ttu ku alkaa hermo palaa! Meillä on tosi hankala tapaus tuo vauva ollut syntymästä asti, eli ns. vaativa.. Nukkuminen on ollut aina hankalaa ja kaikenmaailman kikkoja joutui aikanaan kokeilemaan. Oli koliikit ja mahakivut ja tissiraivarit jnejne.

Sitten nukutin pienen viereeni ja sitten pidettiin unikoulua että oppi omaan sänkyyn, mikä on edelleen huudon takana kylläkin joka ilta. Olen yksin vauvan kanssa, siksikin ei aina se kärsivällisyys riitä. Oli sairastelua välillä ja yöt rikkonaisia. Olen ollut todella väsynyt. Noh, sitten keksin tämän hienon keinon johon vauva aina rauhottui, hytkyttäminen! Kun ei meinannut rauhottua yksin nukkumaan vaunuihin tai sänkyyn niin hytkytys auttoi.

Nyt alan vaan väsyä siihen kun vauva tietysti vaatii sitä aina kun herää tai uni muuttuu ns. pinnalliseksi. Yötissistäkin päästiin 'helposti' eroon kun en antanut tissiä vaan rauhottelin hytkyttämällä. Yöllä pitäis välillä parin tunnin välein olla hytkyttämässä sänkyä että vauva saa unen päästä kiinni, ja päivällä puolentunnin-tunnin päästä nukahtamisesta. En siis saa itse nukuttua yöllä enkä päivällä! Hermo alkaa mennä nyt niin tän väsymyksen takia että välillä tekis mieli heittää koko vaunut parvekkeelta alas!!!

Miten tosta oppis pois? Kun en tahtois huudattaa koko yötä, mutta onko se ainoa vaihtoehto? Niin siis vauva on jo 8kk, eli pitäis kai nukkuu jo aika katkeamattomia öitäkin että...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tipusta nukkumista varten jonkinlainen kori tms sänkyallas katosta roikkumaan ja anna pitkä vauhti, liike jatkuu itsestään pitkään.

Vierailija
2/11 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaa joka osaa istuu ja kumartuu, eikä tollaseen katto 'keinuun' saa laittaa lasta joka itse kääntyy kyljelleen :) tipahtais siis molemmista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta osta ne sellaset tärinätossut pinnikseen. hitsi kun en nyt muista nimeä. :( oisko ollu rock-a-cod? tms..? laitetaan pinniksen jalat niihin "tulppiin" ja sitten ne hytkyttää pinnistä ja tulee fiilis ihan ku ois autossa.

me meinattiin jo hankkia sellaset, kun oli kanssa tosi hankala toi vauva ja olin kans jo partsin ovea raottamassa :D mut sit joku ihme tapahtui ja vauva alkoikin nukkua edes etäisesti pidempiä pätkiä.

tosin ainoastaan äitin tissillä.. että en mä edelleenkään hyvin nuku. :/ unikoulu ehkä avuksi siihen? no kattoos nyt. yhtä tissittelyä täälläkin ja 8kk myös ikää.

Vierailija
4/11 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattais auttaa mutta jos tosiaan ovat hirmu kalliit niin raaskinko investoida... Oisko vielä vinkkejä?

Vierailija
5/11 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hytkytys muuttuu toiseen, mutta toisaan se taisi olla pointti että silloin ei MINUN tarvisi olla hytkyttämässä.. :)

ap

Vierailija
6/11 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan faktaa että vauvat on erilaisia. Itse ei mulla tuohon hytkyttämiseen ole neuvoja, sori.

Onko sulla minkäänlaista tukiverkostoa? Sukulaisia, ystäviä? Pyydät jotakuta tulemaan teille että sä saat nukkua, se on se pääasia.

Sun PITÄÄ nukkua jotta sä jaksat katsoa tuota tilannetta.

Tiedän itse itä toi väsymys on, ja kuinka sitä ärsyttää ihan kaikki jossain vaiheessa. Toi kierre pitäis nyt katkaista, koska se vauva vaistoaa sun ärtymyksen kyllä.

Vierailija
7/11 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanu joku 100e eBayn kautta tms..?

kyllä mulla ainakin meinas epätoivo iskee jo niin pahaksi jossain välissä, että harkitsin :D

mut eihän se tosiaan oo mikään varsinainen ratkasu ongelmaan, siirtää sitä vaan eteenpäin.

mut ei siinä sun tarviikaan olla, laitat vaan plugin seinään ja kaukosäätimestä tärinä-asteen ja tadaa! :-DD

Vierailija
8/11 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vasta huomasin, et olin kirjottanu coD! :D ei siis mistään kalasta oo ollu kyse, vaan ois pitäny olla coT!

haha! :D ei taida fisufileet auttaa!

mutta siis lullabub oli se tuote mitä tarkotin. googlettamalla löytyy. kauheen imelän näkönen se mies niissä mainoksissa, mutta käyttäjäkokemukset on ollu ihan hyviä.

Vierailija
10/11 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita keinutassujakin pitää olla keinuttamassa. :( ei sillon saa yhtään enempää unta, kun hytkyilemälläkään.

Vierailija
11/11 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhunut neuvolassa asiasta? Minusta paras ratkaisu voisi olla unikoulu. Sinne saa lähetteen neuvolasta. Erään sukulaiseni vauva meni 6kk ikäisenä kahdeksi yöksi sairaalan unikouluun ja siitä alkoi paremmat yöunet.