Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis olenko turhasta nipottaja,mielipiteitä asiaan?

Vierailija
21.06.2011 |

Naapurit asuu tossa ihan muutaman metrin päässä meistä ja nyt heidän lapsesta on tullut melkoinen "riesa" meille, itselläkin siis lapsia. Tämä naapurin lapsi suunnilleen asuu meillä ja yleensä tulee meille jo ennenkuin ollaan edes aamupalaakaan keretty syödä ja päivälläkin ravaa vähän väliä meillä sekä kurkkii ikkunoista jos ei ole ovet auki!! Yhtenä päivänä passitettiin sit kotiin kun just tultiin kaupasta ja oli ruoka-aika lapsilla. Ei menny ku 5minsaa kun tää lapsi irvisteli ja kurkisteli meidän ikkunoista!! Sitpä ilmoitin asiasta hänen äidilleen ettei ole kivaa käytöstä tuollainen kun ikkunoista kurkitaan niin nyt tämä äiti sit veti herneet niin syvälle nenuunsa ettei enää tervehdikään meitä! Vai olenko itse vaan turhan herkkä nahkainen ja ois pitänyt vaan kärsii nahoissaan eikä puuttuu asiaan?? Mielipiteitä kiitos :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi veti herneen nenään aika turhasta, jos ihan ystävällisesti asiasta ilmoitit. Saanko udella minkä ikäisestä lapsesta on kyse?

Vierailija
2/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta vois tosin sanoa vahan huumorilla, vaikeahan se on lasta kontrolloida mutta vanhempien kuuluu sanoa ettei ikkunoista kurkkiminen ole hyvaa kaytosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan lapselle itsellekin sanoa. mua ei kyllä haittaa vaikka meillä ravaa naapurin lapset ja tarvittaessa sanon heille jos haittaa

Vierailija
4/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suunnilleen samanlainen tilanne, raivostuttavaa, kun naapurin lapset tulee meille miten tykkää ja jatkuvasti soittamasa ovikelloa...jos ovi sattuu olemaan pois lukosta, kävelevät sisälle kuin kotiinsa...Nyt meillä pysyy ovi jatkuvasti lukossa ja meille EI tulla sisälle odottamaan esim. jos syömme, olen muutenkin rajoittanut asioita....Hyvien käytösten opettaminen kyllä kuuluisi vanhemmille, ei naapureille!!!!

Vierailija
5/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan naapurin olla, eihän se herneenpalko sinun nenässä kiristä... Kai se jossain vaiheessa tajuaa, että vika on itsessä (ja omassa lapsessa), jos ei ole kasvatettu kotona, niin eihän se sinun syysi ole. On teilläkin oikeus kotirauhaan.

Vierailija
6/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se lapsi tulee jo aamulla, sano ystävällisesti mutta napakasti, että meillä on vielä aamupala ja aamutoimet kesken, mene vielä kotiin, meidän Maija leikkii sun kanssa sitten myöhemmin päivällä.

Tiedän kokemuksesta, että vieraalle on vaikea olla tiukka ja suora, mutta jos kerran vanhemmat ei opeta lapselle käytöstapoja ja eivät vahdi, mitä hän tekee, niin sun on pakko ottaa tiukka linja.

Vierailija
7/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä sellainen perhe, ettei heillä saa leikkiä juuri koskaan? Onhan se kätevää, jos on ilmainen lapsenvahti naapurissa. Sitäkin on nähty. Itse kun olen päivät aina kotona (olen pph), niin tuntuu, että jotkut kuvittelevat minun hoitavan kaikki lapset aina..Mutta sanon kyllä lapsille suoraan, jos heillä on kotiinlähdön aika. En minäkään jaksa aamusta iltaan, arkena ja vkl vieraita paimentaa.