Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö kertoo eksän nyksälle, että mies pyyti seksiä?

Vierailija
21.06.2011 |

Kertoisitteko itse ja haluaisitteko että teille kerrotaan?

Mies vonkasi multa seksiä, kuulemma parisuhde päin persettä. Ihana mies, just nyt tuntuu siltä, että hyvä että on nimenomaan eksä. Ei mitään rajaa miehen käytöksellä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tai nyksän kanssa, niin älä kerro.

Jaa niin miks ei?? Mikä helvetti siinä on, että jos mies pettää pelkkää tyttöystävää, niin ihmiset on sitä mieltä, että pitää kertoa, mutta heti, jos miehellä onkin lapsia tämän kanssa, niin sitten sillä naisella ei ole oikeutta asiasta tietää??

Ihan yhtä suuri, ellei suurempikin merkitys pettämisellä ole siinä vaiheessa, kun on yhteinen perhe. Miksi pitää vaieta, jottei vaan mene rikkomaan toisen perhettä, eihän se ole kertojan, vaan pettäjän vika.

terveisin nainen, jonka mies petti USEITA kertoja, mutta KUKAAN ei mulle asiasta kertonut- ja jälkikäteen moni onkin sanonut syyksi sen, kun meillä oli lapsia ja olin kaikenlisäks vielä raskaana, niin ei kukaan halunnu rikkoa meidän "idylliä" VOI VITTU, onneks sain ihan ite kiinni, muuten en varmaa vieläkä tietäis.

Ja kyllä, nyt olen onnellisesti yksinhuoltaja, enkä kadu päivääkään, että erosin moisesta pettäjäpaskaluuserista.

Vierailija
2/14 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et enää tapaile kun ei lapsiakaan yhdessä ole.Asuuko sun ex-appiukko myös toisella kadulla,onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kertoo eksän nyksälle, että mies pyyti seksiä?

Ei, vaan sun pitää antaa sille eksälle sitä seksiä!!!

t: Reiska

Vierailija
4/14 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiedän mitä ne ovat keskenään sopineet, ja vaikka ei seksi eksän kanssa olisikaan luvallista heidän suhteessaan niin mun mielenkiintoni ratkoa asiaa olisi kyllä aika lähellä nollaa.

Vierailija
5/14 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä juntti.

Vierailija
6/14 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varovasti, ettei luule sun panevan vain kapuloita rattaisiin.

Vierailija
7/14 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä juntti.

ap

Joo, mua tympii noi eksän kuviot, varsinki kun erosimme just tommosen asian takia. Se ei näköjään ikinä muutu eikä opi virheistään ja samalla hakkaa päätänsä seinään kun ihmissuhteet ei ikinä onnistu. Sillä on se oman navan alus kaikista tärkein, ollu aina.

Vierailija
8/14 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole todisteita, niin ole hiljaa. Nyksä ei kuitenkaan usko ja exäsi syyttää sinua valehtelijaksi.

Vierailija
9/14 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisin että mulle kerrottaisiin.

Vierailija
10/14 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tai nyksän kanssa, niin älä kerro.

Vierailija
11/14 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä vastaustekstari ja näytä tai lähetä se nyxälle. Toisaalta, olisko nyxän parempi todeta asia itse kun exäsi pettää jonkun muun kanssa?

Vaikeaa

Vierailija
12/14 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton Auervaaran kanssa lapsi. Harmittaa että sillä on tommonen isä! Ihme elostelija ja hedonisti. Eikä oo ees enää mikään nuori, parantumaton vaan.

Tympii todella! Tähän asti oon välittäny miehestä paljonkin, olin todella rakastunut häneen, mutta nyt alkoi tympimään todella paljon ja tuntumaan todella vastenmieliseltä :(

ap

Vierailija
13/14 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ruinaamista on jatkunu jo kaks vuotta, tässä välissä oon vauvanki saanu ja exäkin saa kohta.. joten aika turhaa, varsinkaan kun mitään ei oo tapahtunu eikä tapahdu.

Vierailija
14/14 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksi sen kanssa on ihan taivaallista ja kerran ollaan erehdyttykin saman peiton alle. Minä olen sinkku mut mies ei.

Siitä tuli niin kauhean paha olo, että tuntu etten voi kattoo ketään silmiin ja niin kuulemma tuli miehellekkin. Mut se ei oppinu siitä mitään. No ei kai, kun on kakskymmentä vuotta harrastanu samaa kaikkien naistensa kanssa. Nainu muutaman pikkukylän kaikki naiset parisuhteissa ollessaan.

Etovaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän