Kuka luulee, etttei viisikynppisillä ole enää seksielämää?
Tai että se ainakin on latistunutta ja äheltämistä.
Kommentit (44)
...onkohan Madonnalla seksielämää? 53 mittarissa. Älkää nyt ihan vammaisia kyselkö.
että ei kaikkea tarviis tehdä niin salaa vaan voisi vähän enemmän äännellä ja vaihtaa paikkaa jne... sitä odottelen. Mutta muuten oikein hyvää n. 2 x vk, mutta väsymys ja työkiireet verottavat kyllä määrää. Ainakun sitä on niin se on todella hyvää. Enkä näytä mummolta, olen tyttömäinen tyyppi (46 v) ja mies myös mukavan nuorekas 48-v. Varmaan on tärkeää ettei liho, polta jne että homma toimii puolin ja toisin.
t 31
mutta noin yleisellä tasolla.
kylvetään muulloinkin kuin jouluna ja juhannuksena.
seksiä. Työskentelen muistisairaiden kanssa ja keskusteluissa tulee usein esille, kuinka toisen sairastuminen vaikuttaa sukupuolielämään ts. ainakin siihen asti sitä on ollut.
seksi on paljon parempaa kuin 2- tai 3-kymppisenä. Estot lähtee...
seksiä. Työskentelen muistisairaiden kanssa ja keskusteluissa tulee usein esille, kuinka toisen sairastuminen vaikuttaa sukupuolielämään ts. ainakin siihen asti sitä on ollut.
Vaikuttaako muistisairaus seksiin? Eikö ole tuon ikäisellä parempikin ettei joka panoa muista?
saavutat tämän ihanan vaiheen! Tai voihan olla että paikkasi ovat jo kuroutuneet umpeen siinä vaiheessa käytön puutteessa;)
31
Ainoa ongelma on se, että laukean liian helposti.
Häh? Kysyy Iisak-Einari 89 vuotta muna pystössä.
eilen oli seksiä ja sitä ennen lauantaina.
ettei mun vanhemmilla(30+) ole enää seksielämää : )
Mutta kuka luulee, että se todella kirjoitetaan "viisikynppinen"?
En olisi vielä pari vuotta sitten uskonut, mutta niin se vain on. Miehillä ei juurikaan ota eteen ja se hävettää monia niin, että jättävät seksin kokonaan. Naisilla hormonitasojen heilahtelut aiheuttavat kuivia kausia.
En olisi vielä pari vuotta sitten uskonut, mutta niin se vain on. Miehillä ei juurikaan ota eteen ja se hävettää monia niin, että jättävät seksin kokonaan. Naisilla hormonitasojen heilahtelut aiheuttavat kuivia kausia.
Mun on vaikea uskoa tuota, ei viiskymppisellä vielä mitään kummempaa fyysista vaivaa ole jos on vähänkin pitänyt itsestään huolta. Olen itse 45 ja mies on 55 ja suhteessa reilut 5 vuotta, eikä meillä ole pihtailtu... oikeasti tämä on elämäni runsasseksisin suhde ja haluja riittää vaan edelleen, lähes päivittäiseen käyttöön, että silleen meillä.
Ja sitten joku mainitsi että on äheltämistä... no ei tosiaan ole, nyt sitä jo osaa yhtä ja toista eikä ole niin paljoa estojakaan. Enempi ainakin omalla kohdalla oli äheltämistä joskus epävarmana parikymppisenä.
t 31