Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työmatkasi kestää yli tunnin

Vierailija
21.06.2011 |

miksi et asu lähempänä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työpaikkani lähellä en mistään hinnasta haluaisi asua (monestakin syystä)

Vierailija
2/9 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisessa ketjussa ihmetellään, että miksi te siellä kalliissa Helsingissä asutte ja valitatte asumiskuluja, muuttakaa kauemmas.

- Ja Helsinki oli vain esimerkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmaat sijaisevat missä sattuu, joten en näe järkeä muuttaa jokaisen vuoden - parin projektin perässä toiselle paikkakunnalle.

Lisäksi meidän perheessä on kaksi aikuista, joista toisella tällä hetkellä työmatkaa vastakkaiseen suuntaan kuin mulla.

Vierailija
4/9 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hakisin kiivaasti toista työpaikkaa. Ei ole tullut vielä tuollaista tilannetta eteen ja mä olen ollut työelämässä kohta 20 vuotta. Ja siellä Helsingissä asun.

Vierailija
5/9 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisessa ketjussa ihmetellään, että miksi te siellä kalliissa Helsingissä asutte ja valitatte asumiskuluja, muuttakaa kauemmas.

- Ja Helsinki oli vain esimerkki

Vierailija
6/9 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kauempana perheestä?

Meillä asunto, perhe, ystävät ja suku tietyssä paikassa. Täältä sitten on sekä minulla tunti, että miehellä tunti töihin.Molemmilla ihan päinvastaisiin suuntiin. Jos muuttaisimme lähemmäs jommankumman työtä, niin todennäiköisesti jompikumpi vanhemmista olisi vain viikonloppuvanhempi. 4 tuntia ei jaksa ajaa päivittäin.

Töitä ei meidän aloilta, ei helposti tällä hetkellä saa. Niinpä pidämme kiinni näistä työpaikoistamme.

Vierailija
7/9 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja unelmieni asuinpaikka (jollainen vastaava löytyisi vain vielä kauempaa työpaikastani).

Voin onneksi tehdä lyhennettyä työaikaa vielä muutaman vuoden ainakin, joten tämä on mahdollista.

Vierailija
8/9 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kohta se muuttaa lähemmäs. Helsingissä kun ysityiset yritykset etsii aina vähän väliä edullisempaa paikkaa tai häädetään remontin tieltä. Ei tuon perusteella voi ratkaista, missä asuu, kohta taas työmatka huono.

Vierailija
9/9 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme omakotitalon sitä ajatellen, että asumme siinä lopun elämämme. Talo on unelmieni täyttymys ihanalla alueella.

Työpaikkani sen sijaan on vain yksi välietappi urallani, matkalla unelmieni työhön. Tämänhetkinen työpaikka sijaitsee kauempana, mutta seuraava voikin jo olla puolet lähempänä. Kestän kyllä tunnin matkan, kun tiedän ettei se ole lopullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi