SYYSSÄTEIDEN MAANANTAI
Ajattelinpahan kerrankin aloittaa, kun aloitusta ei vielä ollut. =)
[color=green]Tänään sitten luultavasti selviää mikä mun menkat on myöhästyttäneet. (ei oo vieläkään alkaneet)
13:45 olis aika, jotenkin jo pikkuisen jänskkään mitä se sanoo.
[color=blue]Galluppia hieman:
Onko teillä digiboxi vai digitv?
Meillä on digiboxi ja on toiminut ihan moitteettomasti.
Sit kuulemma hommaamme sen kunnon digitv:n kun tää tv leviää.
[color=red]Kaikille oikein paljon plussa säteitä.
Kerron sitten myöhemmin mitä lääkäri sanoi.
Kommentit (29)
[color=blue]En päässy vkonloppuna koneelle, joten taas täällä rankan viikonlopun jälkeen.
Oltiin vähän tuulettumassa lauantaina ja oli ihan kivaa, mutta taas tuli todistettua, ettei kauheen usein viitsi käydä kun tulee niin huono olo... ; )
Galluppiin sen verran, että emme omista digiboxia saatika digitv:tä. Ehkäpä sitten jossain vaiheessa kun normi telkasta ei mitään enää näy.
Eipä tällä erää muuta. Päivän jatkoja!!![/color]
-Taelsa-
Onnea onnea viikonlopun aikana plussanneille!!
Ihana viikonloppu miehen kanssa kahdestaan takana. Tyttökin tuli silmät loistaen isovanhemmilta kotiin. Taisi viikonloppuloma tehdä hyvää itse kullekin!
Tämä maanantaiaamu alkoikin sitten masentavasti. En malttanut pitää näppejä erossani kaapissa odottavasta testi ja aamulla sitten testasin puhdastakin puhtaamman negan. Kyllä osaa ottaa pannuun! :(
Pieni toivon kipinä vielä kuitenkin saattaa olla. Nyt menossa vasta kp28/27-31, joten muutama päivä armon aikaa jäljellä.
Anteeksi tämä oma napaisuus, mutta kyllä osaa harmittaa oma malttamattomuus! Argh!
Nyt vaan kädet kyynerpäitä myöten ristiin ettei täti löydä minua... tai sen puoliin ketään muutakaan piinailevaa.
Kasvatetaanpa pinoa!
Tässä olisi vajaa kaksi viikkoa tädin tuloon joten olen päättänyt olla positiivinen! Ensi kierrossa sitten paremmalla yrityksellä (toivottavasti). Välillä tuntuu ihan tyhmältä murehtia ettei ole vielä raskaana kun ei ole tosissaan yrittänyt. Ystäväni joka on yrittänyt jo pari vuotta ja on ollut hoidoissa + keskenmenokin on ollut on aina todella positiivinen. Elikkä sitä positiivisuuttaa minullekin:)
Tammikuussa koittaa töihin paluu joten yritän olla ressaamatta vauva-asioilla ja nauttia tästä ihanasta ajasta!
Plussasäteitä paljon meille kaikille ja positiivisia säteitä myös näin harmaaseen maanantaihin :)
matleena
[color=deeppink]Yoginos; tsempit lääkärikäynnille! Toivottavasti asiat selkenevät!
[color=red]G: Meillä on digiboxi, hyvin on pärjätty sillä. Kait se sitten joskus, kun vanhasta tv:stä aika jättää kannattaa vaihtaa digiteeveeseen.
[color=blue]Maen kanssa samaa mieltä Tiltan asenteesta :) Tottahan se on, että täällä saa itsensä helposti lietsottua siihen kuntoon, että se vauvakuume tod hallitsee elämää...Josko tuo Murphyn laki tosiaan toimisi ; D
[color=green]Hannako; vielä ei todellakaan ole toivo menetetty, jos kierron tuossa vaiheessa sait negan! Sinnikkäästi vaan toivo yllä sinne kierron loppuun :)!
[color=orange]Matleenalle toivo- ja piristyssäteitä oikein kovasti :D
[color=CC3366]Ja sainpas pihdattua tänne asti !! =D
Juuri tehty Acon10-testi antoi haamun!! Ja aika selkeän sellaisen :)
Varmistelen sen vielä toisella testillä, kun apteekkiin asti pääsen tutisevilla jaloillani... ;)
[color=6600CC][size=4]+++säteitä kaikille !![/size]
Toivotteleepi hämmentynyt Wilma..
ONNEA Wilm@lle haamusta! Kyllä se sieltä vielä tummaksi muuttuu.
Taas ollaan koulun penkillä...
-Taelsa-
Pitääpä ihan lyhkäisesti raportoida omasta navasta ja vastata gallupiin, että pysyy mukana. Eka yrityksemme ei tuottanut tulosta ja täti onpi kylässä nyt kolmatta päivää. Uusi yritys alkaa siis.
G: Meillä ei ole digilaitteita vielä lainkaan. Todennäköisesti ja mahdollisesti tulee vuoden päästä hommattua digiboksi sitten.
Onnea Nellariina, Jenni, Wilma!
(Haamukin on siis ainakin hyvä alku! Juuri pari päivää sitten lääkäri kertoi mulle ultrassa, että vääriä plussia ei ole olemassa.)
Meidän odotuspuolen pino ei ole oikein vielä saanut tuulta alleen, mutta tästähän se vain vilkastuu! Kuka teistä sanoikaan, että me muut ollaan siellä kovin pitkällä viikoissa..? Voi, tuntuispa itsestäkin siltä! Mä olin noin KOLME viikkoa rv:lla 8, kun hedelmöitysajankohtaa on ultrien perusteella korjailtu, joten tuntuu, että ei tämä etene yhtään mihinkään! Nyt kai on jo sentään rv 9+vähän. Vauvanaskelin eteenpäin... ;) Raskautuminen on vihdoin alkanut jopa minun hitaan hämäläisen kropassa tuntua, kun vatsaa turvottaa varsinkin iltaisin.
Mukavaa päivää kaikille!
t. K.
Minähän se taisin niin sanoa :) ite olen nyt rv4+5, niin joku rv8 tuntuu todella pitkältä :) Mutta vähitellen tästä olen siirtymässä odotuspuolelle, tännekin tosin pitää kukuilla välillä. Ei täältä osaa pois olla.
[color=#FF1493]Onnea plussanneille!! Nyt sitten vain masua kasvattamaan :))[/color]
[color=7D26CD]Pahoittelut tädin yllättämille :(( Uudella innolla seuraavaan kiertoon, elovauvatkin ovat ihania.[/color]
[color=#32CD32]Tsempitykset vielä piinailijoille, itsekin testasin täysin puhtaan negan vielä kaksi päivää ennen plussaa, joten toivoa on:))[/color]
nellariina
Meillä on digiboxi, varmaan on pitkään vielä koska vasta ostettiin uusi telkkari.
Täällä taas... Wilmalle huipusti onnea! Ilmottele, kun oot testaillut uudelleen. Minä myös olen kuullut, että virheellistä plussaa ei oo olemassakaan! Voi, kun nyt on tullut ihanasti tosi paljon plussia ihan pienessä ajassa... Toivotaan, että sama tahti jatkuu ja plussa tuulet puhaltelis täällä syyssäteissä oikeen kovasti.
Omaan napaan ei kuulu mitään mainittavan arvoista. Täti on kylässä toista päivää ja nyt vaan sit odotellaan sitä ovis aikaa... :)
Plussa tuulia ja tärppi onnea!
älskling <3
Päivittelin vähän aikaa sitten raskaana olevalle kaverille, joka on 18-viikolla, että vauvahan syntyy kohta... No, toivottavasti ei tietenkään synny vielä moneen, moneen kuukauteen, mutta tuntui vain, että se 10 viikkoa eteenpäin omasta tilanteesta on jo niin vahvasti voiton puolella.
No kuten sanottu, vauvanaskelin eteenpäin! Sitten kun ollaan siellä asti, että meidän lapsilla on kuukausi ikäeroa, niin meneekin ehkä nämä viikot jo vilkkaammin. ;)
Galluppiin, et me ei myöskään omisteta minkään laista digi laitetta, mutta kai se boksi tulee tässä piahkoin hankittua, mutta tv meillä on uus,et se pysyy ihan perinteisenä edelleen varmasti aika kauan.
Ja Yoginos, sulle tsemppiä sinne lääkäriin ja ilmottele mitä sielä selvis. Varmaan säkin kohta pääset yrittään raskautumista aivan tosissaan. Tai aattele jos ne sanoiskin, et ootkin jo raskaana, oisko aika ihanaa! ;)
Eiköhän se haamu sieltä pian vahvistu. :)
Toivottavasti Yoginos sun juttu selviää lääkärikäynnillä ja pääset epätietoisuudesta.
Täällä vatsaa juimii siihen malliin, että taitaa se &%#¤" &(&¤:n täti olla tulossa.. :( MÄ EN HALUA SITÄ MEILLE!! Anteeksi, oli pakko huutaa, toivottavasti kuuli ja kääntyi pois.
Nyt ruuan laittoon, hei!
[color=blue]Vihdoinkin kotona! Oli aikas rankka koulupäivä, mutta niinhän se meitin ope sanokin, että tahti on rankka...
Wilm@---> Saako kysyä kuinka kauan yrititte ennenkuin tuli tää plussa?
Tässä vaan ollaan ja ihmetellään. Ovis on mennyt jo ja nyt vaan toivotaan, että se täti menis sit tällä kertaa tonne naapuriin. Eikös se olis jo korkea aika meilläkin tärpätä?!? Mä NIIIIIN tahon oman nyytin!!!!
Palailemisiin![/color]
-Taelsa-
[color=darkorchid] ONNEA WILMALLE!! *wuhuu tuulettaa* Kyllä se haamu vielä sieltä vahvistuu!
yoginos, toivottavasti lääkäri osasi antaa jotain selkoa asioihin. Tule sitten kertomaan mitä kuuluu.
Ja galluppiin: ei ole digiboksia (vielä). Miehen mielestä olemme ihan kivikautisia sen takia :) No, kai se on jossain vaiheessa pakko hankkia.
Maelle toivotan hyviä näyttelijänlahjoja, että edes
näytät
hereillä olevalta työpaikalla ;D Ja muutenkin jaksamista siellä kuumuudessa!
Taelsa: toivottavasti nyt on teilläkin tärpännyt, niin ei tartte itseaiheutettua pääkipua kärsiä enää piiitkäään aikaan :)
Hanna, ei kun uutta testiä kehiin muutaman päivän päästä.. bdbdbdbd
Mallariinalle tsemppiä, katotaan vain niin ensi kuussa tärppää (tietysti kun on paljon muitakin asioita mielessä: alkavat työt, päivähoito jne..), sano minun sanoneen :) *halaus*
Kaisa, nellariina ja muut odottajat: älkää hävitkö ihan tyystin täältä!
Tädin yllättämille jaksamista ja katseet seuraavaan kiertoon!
Mallariina: olen lähettänyt ihan virallisen sähkeen Tädille, että teidän oven voi kiertää aikas kaukaa!!
kenenkäs kuulumisia vielä kaipailin äsken... kidelma! Mikä tilanne?
Sitten seuraa sekavaa sepustusta omasta navasta: täällä on asioita selvitelty miehen kanssa oikein urakalla perjantaista asti, välillä on käyty jo eron partaalla, nyt kuitenkin näyttää siltä että jatkamme edelleen yhdessä. Eli aikalailla pohjamudissa on tullut ryömittyä viime päivät. Eroaloite tuli minulta ja nyt on jopa sellainen olo, että annoinko sittenkin periksi liian helposti, muuttuvatko asiat nyt mitenkään... ?? No, Vaikka tuntuu nöyryyttävältä pyörtää omat (äkkipikaiset) sanomisensa, ehkä se on kuitenkin parempi kuin antaa ylpeyden tulla sovittelun tielle. On kuitenkin saatu sanottua asioita, jotka ovat vaivanneet. No mutta pointti oli siis se, etten tosiaan tiedä onko järkevää jatkaa vauvahaaveiluja tässä tilanteessa aivan pian. Sydämellä ajateltuna tuntuu etten (edellenkään) halua odottaa yhtään, mutta järkevästi katsottuna voiko haluta lasta suhteeseen joka joutui tällaiseen kriisiin melkein takavasemmalta. Pitänee tsekkailla muutama viikko miten alkaa suhde uudelleen elpyä ja miettiä asiaa.
Että tällaista täällä. Mietintä jatkuu!
Mukavaa illanjatkoa kaikille! Tai siis päivänjatkoa, tuntuu kuin olisi jo ilta kun on niiiin pimeää.
Riika
sori, siis MATLEENAhan se on menossa töihin tammikuussa eli ne tsempitykset oli suunnattu sinne!
Riika
[color=green]Kiitos kiitos onnitteluista, epäusko vielä mieltä kalvaa. Apteekin omalla testillä tuli toooosi hailakka plussaviiva, mutta kaipa sen voi tulkita plussaksi senkin. Mies oli aikas hölmistyneen oloinen tuloksesta. Kaipa tuo saa asian sulateltua pikkuhiljaa ;)
Taelsa, tämä oli toinen yrityskierto. Tosi nopeaa toimintaa tällä kertaa verrattuna esikoiseen, jota tehtiin 1 ½ v. Näin se voi vaihdella.. Todella tuskasta kyllä on odotella sitä tärppiä kuukaudesta toiseen. Mutta se odotus kyllä palkitaan.. *voimasäteitä lähettelen, triplasti ainaskin*
Mallariinan kanssa karjutaan tätiä pois ! Ei se teille voi uskaltaa tulla, lupasin motata tätiäsi jos näyttäytyy ;) Ja Taelsan, Hannan , Matleenan ja muiden tädeille samat sanat.*hus hus pois huidon*
Riikalle iso halaus ja rutistus. Toivonpa vaan, että teilläkin vastoinkäymiset loppujenlopuksi vahvistavat liittoa ja kaikki kääntyy hyväksi!!
Niin kidelman tilannetta täälläkin jännätään.. ;) Mikäs se oikein on? Eikös ollut joku muukin nyt ihan alkuviikosta piinaileva?hmm..hatara pää minulla, ei nyt nikki tule mieleen.
Yoginos, täällä ollaan uteliaita edelleen :D Kerro miten meni lääkärissä?
[size=4][color=orange]++++paljon kaikille. Tätiä potkitaan mennen ja tullenkin vielä, jos naamaansa uskaltaa näissä piireissä näyttää :D[/size]
[color=red]Piinailijoille tsempit!
[color=orange][size=3]Wilm@: Paljon onnea plussasta![/size] Kyllä se siitä vahvistuu:) Ja tarrasukkia pikkuiselle matkaan.
Mallariina: Samat tyhmät menkkajomotukset ovat tänään vaivanneet täälläkin:( Jospa me sitten nappaamme yhdessä ne elovaavit:)
Samaa mieltä olen minäkin Maen kanssa, että välillä on ihan hyvä ottaa etäisyyttä tähän palstaan... Etenkin silloin kun on huonoja päiviä. Vaikka kuinka iloitseekin muiden plussista, niin kun täti kolkuttelee omalle ovelle, niin eivät ne muidenkaan plussauutiset silloin omaa mieltä kohenna, tuntuu välillä, että päinvastoin.
Silti toivon kaikille vauvaa haluaville sitä plussaa, joko enemmin tai myöhemmin. Joten +++++++++++++++++++++tuulia:))))
Vielä omasta ).( kp 22/26 siis menossa ja tilasin kyllä taas kotiin muutaman testin, vaikka melko varma olenkin, ettei niitä tässä kierrossa tarvita. Menkkajomotukset ja tätiä edeltävä äkäisyys ovat tänään olleet huipussaan. Mieskin sanoi, että kiva kun tulin reissusta kotiin " näin hyvätuulisena" . Mutta onneksi tietää, että kyllä tämä taas muutaman päivän päästä helpottaa kun se " rakas täti" taas saapuu;)[/color]
[color=gold]Onnea Jenni & Nellariina! Tuleehan niitä plussia, saadaan kohta kunnon sädepino odotuspuolellekin pystyyn. Jedeledelle myös onnea - tädin saapumisesta :D! Labaselle tsemppiä, kyllä se plussa sieltä vielä tulee - todennäköisesti juuri kun pitäisi juhlia pikkujouluja oikein urakalla! Hannan tilannetta jännään kyllä edelleen - onko mitään lupaavaa ilmassa?[/color]
Minä täällä edelleen vähän pöllämystyneenä yritän ahtautua kutistuviin liiveihin, pitää iltapäivisin pömpöttävän mahani piilossa, mutustella hapankorppuja ja pysytellä hereillä tai edes hereillä olevan näköisenä. Miesten partavedet toivoisin sinne missä pippuri kasvaa - siis kaikki kunnossa niin kauan kun on kehno olo ;)??
Synnytys G - oma meni aika helposti. Aamulla supisteli pari tuntia, sitten lakkasi ja illalla 9 aikaan alkoi uudestaan. Iltasupistusten alkamisesta menikin n. 7 tuntia kun poika oli maailmassa ja pärjäsin ilokaasun ja hyvän hierojan voimin. Epiduraalin olisin saanut vielä 8 sentin kohdallakin kun ilokaasusta meni tehot, mutta en siinä vaiheessa enää halunut sitä ottaa - eikä sitä olisi varmaan ehditty oikeasti enää laittaakaan. Vaikka kävin altaassakin (aloitin ponnistamisen altaassa, mutta jotenkin tuntui siellä liian huteralta ja esikoinen syntyi jakkaralla), repesin silti aikalailla ja verta vuosi niin että pyörryin suihkussa käytyäni ja jouduttiin pistämään tippa - onneksi oli näppärä kätilö ompelemaan ja haavat parani hyvää vauhtia. Pehmusteita käytin kyllä tuolilla viikon verran. Pelkoja ei jäänyt ja kätilö oli tosi hyvä tyyppi ja ¿meille sopiva¿ - asiallinen mutta huumorintajuinen, kuunteleva ja antoi ns. työrauhan, osasi tsempata kun sitä tarvittiin. En tiedä onko muissa sairaaloissa tällaista käytäntöä, mutta kätilö kävi meidän kanssa vielä ennen kotiinlähtöä synnytyksen läpi, ettei jäisi mieltä vaivaavia kysymyksiä tai turhia pelkoja - siinä olisi mallia monelle sairaalalle ja vähentäisi varmaan pelkopolien tarvettakin!
Yoginokselle peukkuja bd bd bd että löytyy apu. Tiltalla on asennetta - he he, jos Murphyn laki toimii niin eiköhän tjot toimi ja pikkujouluissa lipittelet salaa alkoholittomia ;) sinäkin...
Säteitä räntäsateisiin +++++++++++++ lähettelee Mae. Meillä on IHANAN viileää - aamulla melkein raikasta - lopultakin!