Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävän sinisilmäisyys :/

Vierailija
20.06.2011 |

Hänellä on ollut pitkään seksisuhde naimisissa olevaan mieheen ja on itsekin naimisissa. Mies on jotenkin sen oloinen että tuskin on vain näiden kahden naisen kanssa vaikka niin väittääkin. Olen varoitellut useampaan kertaan ettei kannata suojaamatta olla kyseisen miehen kanssa mutta ystäväni ei ole ottanut kuuleviin korviinsa. Nyt on sitten tullut vastaan se mitä olen pahiten pelännyt - tauti joka seuraa läpi elämän. :( Edessä on "salarakkaan" pään vadille laitto ja sen jälkeen omalle puolisolle kertominen.

Kerron tämän tänne koska kukaan ei minua täällä tunne ja tietenkään en voi tästä kellekään puhua ja on aika raskasta olla ystävän tukena yksin. Tekisi niin mieli sanoa että mitä olen jo ties kuinka kauan varoitellut, mitäs minä sanoin, mutta en tietenkään näin sano. Kamala hinta muutamasta "ihanasta hetkestä ja hyvästä seksistä" :( :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano pässi kun päätä vietiin!

että on tyhymiä ihimisiä. Et sinä varoittelija!

Lämmittäis vaikka kuumailmapuhalitimella kutistesukan munan päälle ja tilais matkan pattayalle....panis siellä tovin ja tulis takas mamman viekkuun.

Vierailija
2/11 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuisilta teineiltä voi jossain määrin ymmärtää lyhytnäköiset seksihölmöilyt, mutta jos aikuinen ihminen, jolla on kaikki tieto asioista ja pitäisi olla myös aikuisen ihmisen ymmärrys, harrastaa suojaamatonta seksiä ihmisen kanssa, jolla on tiettävästi yksikin toinen seksikontakti samaan aikaan ja todennäköisesti useampikin, minusta tyhmyys ja vastuuttomuus on jo sitä luokkaa, että sukupuolitauti on siitä juuri oikea hinta. Vain jos on vahva ja objektiivisesti perusteltu luottamus kumppanin YKSIAIVOISUUTEEN, voi jättää kondomin yhdynnästä pois! Ja tässä tapauksessahan kumppani ei tiettävästi ollut yksiavioinen vaan hässi vähintään kahta naista (vaimonsa ja rakastajansa) samaan aikaan.

Että ystäväsi ei kyllä ole nähdäkseni "sinisilmäinen" vaan oikeasti hölmö. Ja mitä sitten tulee kaverisi muuhun moraaliin (pettää omaa aviopuolisoaan, ei välitä siitä, että rakastaja on itse perheellinen), en nyt tiedä, kuinka "universaalisti epäoikeudenmukaistakaan" tuo sairastuminen on. Jos on sekä henkilötasolla vastuuton että parisuhteessaan kusipää, niin sitä kai saa, mitä tilaa.

Myötätuntoni lähtee sen sijaan sekä tämän ystäväsi miehelle että sen rakastajamiehen vaimolle! Paitsi että heidän luottamuksensa avioliitossa petettiin, on hyvin mahdollista, että heilläkin on nyt tämä tauti, ja he - toisin kuin ystäväsi - eivät ole ansainneet sitä omalla tyhmyydellään ja petollisuudellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voimakas herpes..

Olen niin monta harmaata hiusta varoittelun, sinisilmäisyyden ja riskien kieltämisen ihmettelyn takia saanut että ihan rehellisesti sanottuna mullakin on sympatiat aika vähissä :( Olen aika suorasanaisestikin yrittänyt puhua järkeä. Tosiaan pitäisi keski-iässä jo olla tieto riskikäyttäytymisestä yms perusasioista. Ja tuo "rakastaja" puolestaan ei ole ainoa seikkailu mitä on ollut, eikä niissä muissakaan ole kumia ollut kuvioissa. Mutta itsehän sitä aikuisen pitää huolehtia tuollaisista asioista, ei siinä ystävänä ole paljon tehtävissä jos järkipuhe ei auta. :(

Tekee pahaa puolisoiden takia, joista toisen tunnen hyvin ja monen vuoden ajalta. Samalla tuntuu että olen kamala ystävä kun tällaisia kirjoitan täällä. Siksi kirjoitan kun tosiaan asia vaivaa ihan kamalasti mieltä ja ehkä kun tänne asiasta kerron anonyymina en lipsauta vahingossa sitä kellekään täällä tietokoneen toisella puolella. Ei voi muuta sanoa kuin että koko asia on iso :(

ap

Vierailija
4/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on järkeä heittää eukko helvettiin.

Jos nainen pettää koko ajan niin tulee pettämään koko ajan. Varma juttu.

Vierailija
5/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on herpes-ketju kuin tilauksesta. Aika paska tuliainen tullut miehelle.

Kun mieskin on ap:n ystävä, niin miehelle pitää ehdottasti kertoa tuosta herpes-jutusta.

Vaikka sitten nimettömällä viestillä, jos ystätär on täysi niljake, ja aikoo vaan tartuttaa taudin miehellekin.

Näitä kun lukee, niin saa moraalisten fiilisten lisäksi muutakin voimaa olla yksiavioinen.

sp44

Vierailija
6/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan luottaa tuuriinsa ettei mies saa sitä eli saa tietää koko asiasta?

Vierailija
7/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan luottaa tuuriinsa ettei mies saa sitä eli saa tietää koko asiasta?

Eiköhän tuohon päde joku tartuntatautilakikin? Todella edesvastuutonta jollei kerro, huhhuh.

Että jos itse sain taudin, annetaan toistenkin saada tauti, jepjep.

Vierailija
8/11 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä ei todellakaan voi tietää mistä ja milloin tullut. 25 % suomalaisista kantaa sukuelinherpestä, kaikilla ei oireile ja monella voi olla piilevänä vuosikausia kunnes stressi tms. saa sen aktivoitumaan. Monet myös saavat sen yllättäen vakiintuneelta kumppaniltaan suuseksissä.

Ja tottakia se eka, primaari-infektio, voi olla pahakin mutta myöhemmät uusinnat ovat paljon lievempiä.

Vierailija
9/11 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 %:ttiin, joka haluaisi, että kaikki saisivat tartunnan....

Vierailija
10/11 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsekin olin asiasta kuullessani kauhuissani. Nyt yli 10 vuoden jälkeen tuntuu naurettavalta koko herpeshysterisointi(ni). Huuliherpeskin on yli 90 %:lla eikä siitä kukaan heitä älytöntä meteliä, vaikka ihan yhtä "kamala" tauti.

25 %:ttiin, joka haluaisi, että kaikki saisivat tartunnan....

Vierailija
11/11 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellinen ootXD