Oletko tilannut kakkuja Eestin Extrat kaupasta?(Vantaa/Helsinki)
Todella edullisesti kakkuja tilauksesta!
Ovatko hyviä?
Nimimekillä ei jauhopeukalo
Kommentit (10)
Kakkuja valmistaa Pihlaka, Pagari Poisid, Eesti kondiiter ja ne ovat melkein kaikissa Eestin marketeissa saatavilla. Ei ne voi olla paskasta tehtyjä. Tilaan niitä aina kun juhlat tulossa. Kakut ovat paljon parempia kuin esim. pakastekakku.
No niin, löytyykö kokemuksia Eestin Extrojen kakuista?
Ostin juuri vana tallin kakkua. Maistuvainen, mantelilla kuorrutettu. Söin maanantaina, eilen ja tänään. Hyvää oli ja hengissä edelleen. Hinta/laatu todellakin hyvässä suhteessa!
Epämääräiset halvimmat pilaantuneet raaka-aineet, tuhdit lisukemyrkyt, ala-arvoinen hygienia.
Halloota! Tuoreita kokemuksia!??? Lakkiaiset tulossa....
Oli hyvä hämähäkkimieskakku ainakin viime jouluna, tänäkin vuonna olis tilattu pojan synttäreille mutta ei ehditty. Kakku tehty mailatun kuvan ja sanallisen kuvauksen pohjalta halutun näköiseksi ja makuiseksi (ja muuten oikein maukkaaksi)
Vierailija kirjoitti:
Up, tuoreita kokemuksia?
Minulla on. Olen tilannut niitä monta kertaa, mm. ylioppilasjuhliin. Tosin tilasin Eestin herkut-nimisestä kaupasta, mutta samoja kakkuja kaiketi ovat. Eihän ne leipomokakut koskaan kotitekoista hyvintehtyä kakkua voita, mutta olen aina ollut tyytyväinen näihin kakkuihin. Ne ovat edullisia, hyvänmakuisia, ne ovat suuria, 10 hengen kakusta tulee todellakin suuret palat kymmenelle tai useammallekin, ei lopu kesken. Niihin saa oman toivomuksen mukaan koristeitakin. Suosikkejani on ollut Sacherkakku, mustikkajuustokakku ja jokin vadelmakermakakku.