Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle tehdään huomenna abortti vaikka en sitä haluaisikaan

Vierailija
20.06.2011 |

Meillä tilanne on se että olen kotona 3 pienen lapsen kanssa ja mies töissä. Nyt tulin yllättäen raskaaksi ja mies ei missään tapauksessa halua lasta pitää. Sanoo ettei meillä ole neljänteen varaa, pitäisi vaihtaa auto ja asunto jne.

Itse en taas haluaisi aborttia mutta mies sanoo, että jättää meidät jos pidän lapsen. Ei kuulemma aio sitten pitää poikiinkaan mitään yhteyttä.

En haluaisi pojilta isää riistää pois ja niinhän käy jos pidän tämän vauvan. Ja miten pärjäisin 4 lapsen kanssa yksinkään.

Itkin taas koko viime yön tätä asiaa, joudun tapattamaan pienen suloisen vauvani...

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi ei ole oikeutta kiristää sinua siten että "jos et tee aborttia, hän lähtee"

Tuollainen ei kerro mitään sinusta, vaan ainoastaan miehestäsi.

Sano miehellesi että hankkii sterilisaation jos ei halua lapsia, itsepä sinut raskaaksi teki. Pidä lapsi, äläkä pilaa miehen nuivan mielipiteen ja uhkailujen takia elämääsi tekemällä aborttia jota et halua.

Miehellä on aikaa yli 60-vuotiaaksi muuttaa mieltään ja hankkia lapsia myöhemmin, mutta sinulla ei ole.

Sinä et riistä pojilta isää pitämällä lapsen, vaan miehesi tekee valinnan onko poikiensa elämässä tilanteessa tai toisessa.

Kyllä pärjäät yksin neljän kanssa, apuja on saatavilla kun vain huolii, ja pyytää ja ottaa vastaan.

Ja jos minun mieheni lähtisi sen takia etten suostu kiristyksellä aborttiin, niin kertoisin kyllä ihan avoimesti surullisena että mikä oli syy sille että mies lähti. Kummankahan puolella tuttavapiirinne on?..

Vierailija
2/36 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaan en enää seksiä sen kanssa harrastais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö ap abortin vai oliko aivan trolli?

Vierailija
4/36 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä isä on ettei nykyisiinkään lapsiin pitäis yhteyttä niin anna miehen mennä ja pidä lapsi. Ehdottomasti!

Keltään ei saa viedä elämää, muista se.

Vierailija
5/36 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne on se että olen kotona 3 pienen lapsen kanssa ja mies töissä. Nyt tulin yllättäen raskaaksi ja mies ei missään tapauksessa halua lasta pitää. Sanoo ettei meillä ole neljänteen varaa, pitäisi vaihtaa auto ja asunto jne.

Itse en taas haluaisi aborttia mutta mies sanoo, että jättää meidät jos pidän lapsen. Ei kuulemma aio sitten pitää poikiinkaan mitään yhteyttä.

En haluaisi pojilta isää riistää pois ja niinhän käy jos pidän tämän vauvan. Ja miten pärjäisin 4 lapsen kanssa yksinkään.

Itkin taas koko viime yön tätä asiaa, joudun tapattamaan pienen suloisen vauvani...

sais ukko jäädä!maailma on miehiä täynnä! kummasti niiden lasten kanssa pärjää kun on ihan pakko!ja apua saa varmasti jos sitä osaa pyytää!

Vierailija
6/36 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla provo?

niinhän täällä tuntuu joka toinen aloitus olevan nykyään :)

Vierailija
7/36 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa ja pidin pääni. Mies lähti, mutta mitä sen väliä.

Vierailija
8/36 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit niin tai näin, välinne rikkoutuvat.

Vierailija
9/36 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi että laittoi vihaksi.

Vierailija
10/36 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi olla että myöhemmin kadut. Nyt pitäisi miehen kanssa puhua vakavasti ja kertoa tuntemuksista ja mahdollisesta myöhemmästä syyllisyydestä. Isä on aina vastuussa lapsistaan ei voi sitä paeta!

Vierailija
11/36 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

abrotin, saatat päätyä vihaamaan miestäsi. Välillänne tuo asia tulee joka tapauksessa olemaan aina ja kaihertamaan suhdettanne.

Vierailija
12/36 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän siittänyt lapsensa alulle niin tosimies kyllä pitää lapsestaan huolta.

Vierailija
13/36 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tulet itse jättämään miehesi jos aborttiin menet. Se alkaa kasvaa niin isoksi möykyksi mielessäsi ettei yhteiselo tulee enää onnistumaan.

Vierailija
14/36 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tietenkään tee sitä aborttia. soitat sinne ettet tule. Mies tehköön elämällään mitä lystää jos hänen maailmansa on niin kapea.

Vierailija
15/36 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti on.

Vierailija
16/36 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se onnistui?

Vierailija
17/36 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen käytetyn, johon teidän poppoo mahtuu. Asuntoa ei todellakaan ole mikään pakko vaihtaa. Koska te mahdutte siihen nyt, te mahdutte vastaisuudessakin. Nuo ovat miehesi tekosyitä kun hiukan pelottaa ja on pupu pöksyssä. Älä kuuntele noin raukkamaisia tekosyitä.

Vierailija
18/36 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollallaa

Vierailija
19/36 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet abortin alat vihaamaan miestäsi ja ero se on edessä sittenkin. Älä tee aborttia jos haluat pitää vauvan. Jos sen nyt teet alat vihata myös itseäsi.

Vierailija
20/36 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä vastaavia täysin oikeita tilanteita on myös. Mullakin lähipiirissäni. Vaimo piti päänsä, mies leppyi odotuksen myötä ja kuopus on nyt tosi rakas hälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi