Millonkohan se raskauden aikanen hehkeä olo tulee?
Tukka veltto ja rasvainen, selässä ja rinnassa näppyjä. Turvonnut ja koko ajan väsynyt. Plääh. T:rv 9+3
Kommentit (10)
Alku meni oksentaessa, keskiaikana naama kukki pahemmin kuin teinivuosina ja vatsaa koski.
Loppuraskaudessa oli vähän turvotuksia mutta silloin nautin kun ei ollu mitään ongelmia liikkumisessa ym. (Muutettiin kaks päivää ennen vauvan syntymää.)
Tsemppiä, ja onnea. :)
kait sitä pitäis jo siitä toiveesta luopua t: rv 39+4 :D
Mulla tuli rv 20 paikkeilla, kun järkyttävä paha olo ja väsymys helpotti. Oli myös kiva, kun vatsa kasvoi ihan oikeasti eikä vaan turvonnut ja etenkin kun liikkeet alkoi tuntua. Onhan se aika hassua esimerkiksi töissä keskustella asiallisesti asiakkaan kanssa, kun yhtäkkiä tulee monoa kylkiluihin :)
Sitten loppupuolella alkoikin olla kaikenlaista uutta vaivaa kuten närästystä, selkäsärkyä jne...
Kyllähän moni nainen on todella hehkuva raskauden aikana. Varsinkin moni laiha nainen näyttää paljon paremmalta. On kuitenkin yksilöllistä.
ei mulle tullut missään vaiheessa.olo vaan pahenee ja pahenee. neljä lasta olen kuitenkin saanut.
hehkeetä oo. Plääh se on, mutta sen arvosta!
Kyllähän moni nainen on todella hehkuva raskauden aikana. Varsinkin moni laiha nainen näyttää paljon paremmalta. On kuitenkin yksilöllistä.
Minä taas koin, että näytin raskaana paremmalta kuin normaalisti, olen lievästi ylipainoinen ja oli kiva, kun kerrankin ei tarvinnut peitellä vatsamakkaroita :)
Mä koin itseni naiselliseksi ja oli ihanaa, kun ei tarvinnut vällätä makkaroista.
Mun vauva on nyt 10kk eikä ole tullut vieläkään.
Aamupahoinvointi (jota oli muuten aamusta iltaan) loppui 42. raskausviikolla.
tai ainakin minä itse sain =)
Raskaana neljästi