Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä oli poliisille soitto lähellä.Mut lähes raiskattiin!

Vierailija
20.06.2011 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka se oli?

mitä sanoit sille? sanoitko vaikka että arvaa, mä ajelin mulle eilen posliinipimpulin?

millaisissa vaatteissa olit? oliko bikinit päällä? tai tissivako/persevakovaatteet? pyllistelitkö ja flirttailitko?

miksi tapasitte? pyysitkö sitä ajelemaan sun perskarvat kun et yletä? tai vaihtamaan dildoon patterit?

mikäli joitte vaan kahvia tai juttelitte työasioita niin tee rikosilmoitus!

mikäli nuo ylläolevat jutut pitää paikkaansa niin ei kannata...

Vierailija
2/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ka aika suotavaa se olisikin että saadaan moiset saastat tuomiolle.

joskus tein raiskauksen yrityksestä rikosilmoituksen, ilmoituksen vastaanottanut poliisi sanoi, että olin harvinaisen rohkea. Harvoin noista yrityksistä nimittäin ilmoitusta tehdään vaikka se olisi suotavaa. Näin siis tuo poliisi sanoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi on voinut raiskata tai yrittää sitä jonkun muun kohdalla, mutta tyyppiä ei ole tavoitettu tuntomerkkien puutteen tai muun syyn takia (esim. liian tavallinen tuntomerkeiltään). Poliisille voi olla apua tiedosta.

Vierailija
4/15 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kehenkään enää luottaa.Tutut kuulema on potentiaalisia raiskaajia.Voin kertoa että olisi saanut turpaansa monelta ukolta ja aion levittää sanaa hänestä eteenpäin muille miehille.Se saasta!

Vierailija
5/15 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kehenkään enää luottaa.Tutut kuulema on potentiaalisia raiskaajia.Voin kertoa että olisi saanut turpaansa monelta ukolta ja aion levittää sanaa hänestä eteenpäin muille miehille.Se saasta!

Kaikki miehet ovat potentiaalisia raiskaajia.

Vierailija
6/15 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ka aika suotavaa se olisikin että saadaan moiset saastat tuomiolle.

Vierailija
7/15 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle käynyt lähes samoin,jotkut on vaan sikoja.Niin ja tuttu tääkin,luotin siis.Niin ja miehellä omakin tyttöystävä,oksettava tyyppi,oikee niljake#puistattaa#

Vierailija
8/15 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka se oli?

mitä sanoit sille? sanoitko vaikka että arvaa, mä ajelin mulle eilen posliinipimpulin?

millaisissa vaatteissa olit? oliko bikinit päällä? tai tissivako/persevakovaatteet? pyllistelitkö ja flirttailitko?

miksi tapasitte? pyysitkö sitä ajelemaan sun perskarvat kun et yletä? tai vaihtamaan dildoon patterit?

Vierailija
9/15 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka se oli?

On ei vaikka olis pyytäny vaihtaan dildoon patterit.Mikä siinä on niin vaikea tajuta?

Vierailija
10/15 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on oikeus sanoa ei vaatteista ja tilanteesta huolimatta. Vai eikö sinun mielestäsi naista minihameessa voi raiskata?

Vierailija
11/15 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi vetää johtopäätökset millainen ihminen tämä lapsuudenkaveri oikein on..

Vierailija
12/15 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen menee bikineissä miehelle kylään ja alkaa pyllistellä tälle ja vilautella tissejä ja stripata ja lähettää lentosuukkoja ja hieroa miehen kikkeliä niin kyllä se on mielestäni myös naisen syy jos miehen kikkeli innostuu ja yrittää tunkea naiseen! ei saa yllyttää jos ei anna!

Vierailija
13/15 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan.Ihme tarinoita.Tämä lapsuudenkaveri on vissiin taas sekoamassa.

Vierailija
14/15 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tiedetään kuka kävi kenen päälle ja yritti jotain!

Vierailija
15/15 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisille raiskaus yrityksestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi