Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"tuon ikäsenä vielä muksuja vääntää, kuvottavaa"

Vierailija
20.06.2011 |

sanoi eräs akka kun ei huomannut mun olevan vielä lähellä. Miten tollasia ikärasisteja vielä löytyy?! :O Luulisi nykypäivänä olevan hyväksyttyjä kaiken ikäset äidit kun niitä "tehdään" se yli 20 vuoden joka puolelta.

Pitäisikö mennä sanomaan jotain tästä, nähdään seuraavan kerran taas viikon päästä töissä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mummo on asunut laitoksessa jo jonkin aikaa. Luonnotonta.

Vierailija
2/8 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan se on kun muksusi perustaa perhettään niin mummo on asunut laitoksessa jo jonkin aikaa. Luonnotonta.

Mun vanhemmat on molemmat nelikymppisten äitien lapsia, ja ihan luonnollisia ovat. Tosin kumpikaan mummo ei koskaan ollut laitoksessa.

(En ole ap)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan toista lastamme 41-vuotiaana viimeisilläni raskaana. Minulle ei ole kukaan sanonut näin. Viime viikolla kassajonossa eräs vanhempi rouva sanoi ikäni kerrottuani, ettei uskoisi.

Minulle on aivan samantekevää, mitä joku on mieltä vaikka siitä minkä ikäisenä saan vauvan, tai mistä tahansa elämäni yksityiskohdasta.

Suosittelen muillekin naisille itsevarmaa asennetta!

Vierailija
4/8 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan sama riehuli, joka on aloittanut tuon pakasteltaasta paskaa -ketjun.

Vierailija
5/8 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet 38 v mutta näytät 55-vuotiaalta...niiin.....

Vierailija
6/8 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kouluja käyneet ihmiset antavat tommoisia kommentteja. He kun ovat aloittaneet työuran 18 vuotiaana siivoojana niin eihän siinä elämässä ole muuta tekemistä kun alkaa lapsien tekoon lapsena, että edes jotain sisältöä elämään löytyisi.. Ne ihmiset, jotka opiskelevat hyvän ammatin, etsivät hyvän työpaikan ja kasvavat samalla ihmisinä ennen lapsien tekoa eivät tuota asiaa kummastele. Näin se vaan on. Tulevaisuudessa lapset tehdään yhä vaan myöhemmin... joten paras vaan lopettaa päivittely.

Vierailija
7/8 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 'nuorten vanhempien' lapsi.

Isäni kuoli 38-vuotiaana ja äitini sairastui vaikeaan reumaan alle 40-vuotiaana.

Mieheni 70-vuotiaan vanhemmat taas jaksavat enemmän kuin suurin osa viiskymppisistä.

Eipä tuommoisia kukaan pysty ennustamaan.

Elämässä voi tulla vaikka minkälaisia yllätyksiä.

Vierailija
8/8 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. nuorien vanhempien lapsi.

Pidimme lapsena äitiä aina vanhana. Jälkeenpäin valokuvia seltassa laskettiin äidin ikä, joissakin kuvissa oli vain 3-kymppinen nippa nappa ja me laskettiin miten nuorena on meidät lapset saanut, mutta meille hän oli Äiti ja siten vanha.

Äiti kuoli alle 40-vuotiaana, minä olin teini-iässä. Isä kuoli alle 50 v ja minä olin alle 25.

Kaksi vanhinta lasta on tavannut isäni mutta eivät muista tästä mitään.

Lapsillani ei ole siis mummoa eikä ukkia.

En ole vielä 50 ja minulla on kaksi pientä lasta, joista toinen vielä leikki-ikäinen, ja juuri tänään eräs tuntematon nainen tuli samaan ruokapöytään, olemme samass työssä mutta eri työpisteissä ja hän jutteli siinä, että varmaan sinulla on vanhempiakin lapsia, aikuisia.

Niin, minulla sattuu olemaan, mutta kaverini, joka on saman ikäinen kuin minä, hänellä ei ole yhtään aikuista lasta, on tehnyt lastet vasta lähemmäs 4-kymppsisenä.

minun ja kaverin ero on se, että minulla on ollut rankempi elämä, paljon vastoinkäymisiä ja selvitytymistä, mikä on jättänyt jälkensä ja juonteensa.

Kaverini on saanut ja kokenut paljon rakkautta ja hyväksyntää ja taloustilanne on ollut sillä tavalla vakaa, ettei ole tarvinnut miettiä seurraavan kuukauden vuokrarahoja tai laskea leivänpäällisiä niinkuin minun ..

Minä näytän ikäiseltäni, kenties jopa vanhemmalta, kun jo teititelläänkin parikymppisen taholta. Kaveri taas näyttää just kolmikymppiseltä, ei todellakaan uskoisi että on 47 v.

Minä olen 'nuorten vanhempien' lapsi.

Isäni kuoli 38-vuotiaana ja äitini sairastui vaikeaan reumaan alle 40-vuotiaana.

Mieheni 70-vuotiaan vanhemmat taas jaksavat enemmän kuin suurin osa viiskymppisistä.

Eipä tuommoisia kukaan pysty ennustamaan.

Elämässä voi tulla vaikka minkälaisia yllätyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi