Sehän on ihan sama, mitä sieltä pakastealtaasta ostaa. Samaa paskaa kaikki.
Ei kukaan tervejärkinen syö mm. valmislihapullia.
Ne on niin pahoja, ettei miedän muksut niitä suostu edes syömään. Muusta puhumattakaan.
Jos ei ole aikaa tehdä ruokaa niin kannattais vähän miettiä lastentekoa.
Kommentit (19)
niin kannattaa miettiä miksi on niitä lapsia tehny.
Tuskin se sinun elämästä on pois jos joku niitä pakastealtaan lihapullia ostaa.
Ei kukaan tervejärkinen syö mm. valmislihapullia.Ne on niin pahoja, ettei miedän muksut niitä suostu edes syömään. Muusta puhumattakaan. Jos ei ole aikaa tehdä ruokaa niin kannattais vähän miettiä lastentekoa.
Eli kukaan tervejärkinen ei osta niitä, mutta penskoillesi koetit syöttää. Jos ei ole aikaa, niin kannattaisi suunnitella provot paremmin.
niin kannattaa miettiä miksi on niitä lapsia tehny. Tuskin se sinun elämästä on pois jos joku niitä pakastealtaan lihapullia ostaa.
on muuten yksi etovimpia sanontoja mitä on. Sorry ot, jatkakaa.
Ei kukaan tervejärkinen syö mm. valmislihapullia.Ne on niin pahoja, ettei miedän muksut niitä suostu edes syömään. Muusta puhumattakaan. Jos ei ole aikaa tehdä ruokaa niin kannattais vähän miettiä lastentekoa.
Eli kukaan tervejärkinen ei osta niitä, mutta penskoillesi koetit syöttää. Jos ei ole aikaa, niin kannattaisi suunnitella provot paremmin.
tehdä itse ruokia lapsille. Hiukan vähemmän aikaa netissä, niin johan alkaa tulosta tulla.
Kun lukee lihapullapaketin sisällön, jää tuote takuulla kauppaan, samoin muutkin valmistuotteet.
Tälle lapselle kun riittää vielä ihan hyvin rintamaito useamman kuukauen. xD
Tunge sinä vaan sitä paskaa omaa ja lastesi suuhus, mun ei tarvii niin tehdä
niin kannattaa miettiä miksi on niitä lapsia tehny. Tuskin se sinun elämästä on pois jos joku niitä pakastealtaan lihapullia ostaa.
tehdä itse ruokia lapsille. Hiukan vähemmän aikaa netissä, niin johan alkaa tulosta tulla. Kun lukee lihapullapaketin sisällön, jää tuote takuulla kauppaan, samoin muutkin valmistuotteet.
Todellakin, muksut on tosi ällöttävä sana. "Meidän muksut" on vielä sitäkin etovampi ilmaus.
Ja itse asiaan: mä ostan kyllä toisinaan pakastettua kalaa, huhhuh onpa hirveetä.
taas jollain mammalla on pikkarit umpparilla. Ap, ootko aina noin hurmaava vai onko tää ihan erityistilaisuus?
ne sitten "heidän muksut"? vai "teidän muksut"? Vai mikä logiikkaa tässä pillun jaossa ja meidän muksuissa piilee?
Kai se etoo, jos pillua on tullut jaeltua ja lapsia monelle miehelle
Oho, kylläpä taas jollain mammalla on pikkarit umpparilla. Ap, ootko aina noin hurmaava vai onko tää ihan erityistilaisuus?
Kielenkäytöstä päätellen iltapäiväänsä kännäävän eroisän surkea provoyritys.
Keitin perunoita ja porkkanaa, sitten tein jauhelihapihvejä uunissa. Niiden seuraksi kiehautin valmispussista kermakastikkeen! Kivittäkää nyt ihmeessä! Joko ap on kananlihalla tästä? xD
Tänään ei vain jaksa. Eilen oli parempaa ( itse leivottuja sämpylöitä, kalaa, vihanneksia ja riisiä)
Kuinkas sattuikin juuri tänään.
Keitin perunoita ja porkkanaa, sitten tein jauhelihapihvejä uunissa. Niiden seuraksi kiehautin valmispussista kermakastikkeen! Kivittäkää nyt ihmeessä! Joko ap on kananlihalla tästä? xD
mä en ole ap, mutta kananlihalla kyllä. Jos jaksaa tehdä ite pihvit, perunat ja porkkanat, niin miksi pitää joku valmiskastike siihen sotkea? Yrjö sentään, mitä kaikkea skeidaa niissä kastikkeissakin on (ja älkää ikinä tarjotko niitä laktoosi-vammaisille). Joku kastikkeen teko on vähäisin vaiva ruuanlaitossa!
Meillä on useastikin jotain pakaste-ainestä, mutta noi kastikkeet on ihan vihonviimeinen juttu.
Meille ostetaan pakastealtaasta keittojuureksia, herne-maissi-paprikaa, pinaattia itsetehtyihin lettuihin tai keittoon, joskus wokkivihannespusseja ja keväällä kun omat marjat on pakasteesta loppuneet ostetaan yleensä mansikkaa ja puolukkaakin. Ainiin ja jäätelöä! :D
Noista kaikista pakastealtaan ostoksista valmistan ihan oikeaa ruokaa, emme syö sellaisenaan niitä, paitsi jäätelön ja marjat toki menee sellaisenaankin. He-ma-pa pussin laitan usein makaronilaatikon, jauhelihakastikkeen, keitetyn riisin yms. sekaan. Pinaatista teen keittoa tai lettuja. Wokkivihanneksia syömme yleensä kanakastikkeen yms. lisukkeena...
vai salamipizzaa?