Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko lastenne kuvia Facebookiin?

Vierailija
20.06.2011 |

Jos ette, miksi ette? Jos laitatte, miksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisteni nähtäviksi. Koen olevani sen verran taitava sosiaalisen median käyttäjä, että osaan arvioida, millaisia kuvia sinne on sopivaa/järkevää laittaa ja millaisia ei. Eli jos joku ne kuvat varastaisi tai kopioisi tai keräisi lapsestani tietoa niiden perusteella, kovin suurta vahinkoa tuskin aiheutuisi.

että tuskin aiheutuu kovin suurta vahinkoa sitten kymmenen vuoden päästä kun hänen lapsuuskuviaan käytetään ties mihin tarkoitukseen.

Vierailija
22/23 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli varastettu johonkin deittipalveluun.

Itse en ainakaan anna millekään sovellukselle lupaa käyttää tietojani. Uskon, että fb on turvakkinen, jos siellä tietää mitä tekee. Ja kyllä, minulla on paljon tyttäreni kuvia, olen määritellyt muutaman eri ryhmän kuka näkee mitäkinn kuvistani/jalkaisuistani.

fb omistaa kuvasi ja se mainitaan jo liittyessä. Ehkä sinä et osannut lukea sääntöjä kun näyttää kirjoittamisenkin kanssa olevan vähän ongelmia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat peräisin netistä, tuntemattomien ihmisten lapsikuvia. Jollekin ehkä yhdentekevää, mutta itse en haluaisi oman lapseni kuvan kiertävän pedofiilien viihdykkeenä ja kiihottimena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän