Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viiden kilon karistajat

20.06.2011 |

En tiedä miten on mahdollista, mutta tämän aamun aamupaino oli 74kg. Eli vaikka tuossa viimeviikon ajan repsahtelin vähän väliä niin paino on laskenut.

Nyt teen kuitenkin taas parannuksen ja yritän tähdätä siihen 73kg ensi viikoksi.

Vahdin tämän viikon syömisiäni aika tarkkaan, koska sitten juhannusviikonloppuna tulee aivan varmasti syötyä taas aika lailla.

Mullakin on vähän ongelmana ollut tässä, että en tahdo ehtiä millään kirjoittelemaan mitään. Nytkin kirjoitan tässä yhdellä kädellä. Mutta tää on ollut mulle iso apu tämä meidän projekti.

Kiitos siitä!

Toivottavasti pääset pian koneelle ja olet saanut tuloksia aikaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nimi ja otsikko sopii mulle ainakin oikein hyvin. Herkutellut en muutamaan päivään ole. Varmaan olen syönyt kulutukseni verran. Nyt pitäisi päästä siitä alaspäin. Tilanne on siis se, että painon muutos on +200 g - noin. Eli 72,2 kg mittarissa eilisaamuna. Ens viikolla koitan muistaa mennä vaa'alle maanantaina ja _yritän_ ilmoittaa painonkin sitten heti.

Sä olet saanut viisi kiloa pois, ja mulle on tullut pari kiloa lisää. Mutta tosi ihanaa silti, jos tästä on ollut apua. Kohta vaan tarviin jonkun toisen kaverin tähän seuraksi. =) Mulle on tullut tuo pari kiloa siihen tahtiin, että luulisi sen lähtevänkin helposti, kun saisin vain itseäni niskasta kiinni. Olen nyt kyllä kahtena päivänä merkannut syömiset kiloklubiin, sen perusteella arvioin tuota kulutustakin.

Tänä aamuna olin ajatellut käydä lenkillä, mutta on pakko lukea tenttiin, joka on iltapäivällä. On niin vähän aikaa, ja olen saanut kerrattua niin huonosti, etten uskalla sitä reilua puolta tuntia nyt uhrata. Mulla loppui työt jo kuun vaihteessa ja siitä on ollut siis jo lomaa, mutta nyt on vielä tää tentti. Huomenna olen sitten jo kaikkien lasten kanssa lomalla, mutta se ei oikein tähän liikkumiseenkaan auta, kun miehellä on niin paljon töitä. Tämä ja ensi viikko on erityisen työntäyteisiä, sitten toivottavasti hetkeksi helpottaa.

Mutta jatketaan. Ja miten muuten sun palautuminen siitä vieraiden kestitsemisestä onnistui?

Vierailija
2/3 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä liikkumaan senkään vertaa, tai tarpeeksi miettimään syömisiä. Ehkä se tästä helpottaa - joskus. Viime viikon alkuun miinusta 400 g. Eli paino oli ma tai ti (en nyt edes muista, kumpana päivänä vaa'alla kävin) 71,8 kg.

Mites sulla menee, MariaPuh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nopeesti käyn tässä kans moikkaamassa.

Huonosti on mennyt :(

Juhannus meni syödessä ja paino ei ole siitä mennyt alas päin. Nyt ollaan kesälomareissulla ja jäätelöä on tullut syötyä näiden helteiden takia.

Toivottavasti pääsen ensi viikolla taas takaisin ruotuun ja paino ei olisi ainakaan noussut takaisin ylöspäin.

Kirjoittelen myöhemmin sitten vähän paremmalla ajalla.

Toivottavasti sinulla on mennyt paljon paremmin! AInakin painosi on alentunut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän