sain sen 2,31e toimeentulotukea tililleni :D
kun joku epäili,että eivät maksa niin pientä summaa---tänään oli ilmestynyt tililleni 2,31e toimeentulotukea kesäkuulle:)
Kommentit (16)
Mitäs meinaatte tehdä noin huimalla summalla kesän kunniaksi? :)
pistän muutaman sentin lisää,niin saa kabanossin.hieman juhlavampaa,mitä toimeentulotukiasiakkaan kuulusi syödä,mutta onhan nyt sentään juhannut tulossa:D
ap
makkaroita, saat monta pakettia enemmän.
Oikeasti toimeentulotukiasiakkaan pitää nähdä nälkää juhlapyhinä, koska tt-tuki kirjautuu tilille vasta maanantaina pyhien jälkeen.
pistän muutaman sentin lisää,niin saa kabanossin.hieman juhlavampaa,mitä toimeentulotukiasiakkaan kuulusi syödä,mutta onhan nyt sentään juhannut tulossa:D
ap
oot törkee. Ja tollasta loista veronmaksajat elättää. Vai vielä kabanossia. Ja mitä sä toimeentulotuella, kun sulla on omaa rahaa. Käytät sit vaan ylellisyyksiin. Toimeentulotuki ei oo luksusta varten tarkoitettu. Kyllä sulle täytyy xtra-lenkin kelvata.
ap
oot törkee. Ja tollasta loista veronmaksajat elättää. Vai vielä kabanossia. Ja mitä sä toimeentulotuella, kun sulla on omaa rahaa. Käytät sit vaan ylellisyyksiin. Toimeentulotuki ei oo luksusta varten tarkoitettu. Kyllä sulle täytyy xtra-lenkin kelvata.
ei syödä mitään köyhien jauhomakkaroita.
ap
ei syödä mitään köyhien jauhomakkaroita.ap
korotuksia tt-tukeen tällaisille ihmisille.
Mäkin tosin olin tuollainen ennen, mutta nykyinen miesystävä opetti elämään suu säkkiä myöten. Kauhea mekkala nousis, jos ottais kabanossia tai rainbow-tonnaria, tai saarioisten roiskeläppää, kun halvempaakin saa.
Mäkin tosin olin tuollainen ennen, mutta nykyinen miesystävä opetti elämään suu säkkiä myöten. Kauhea mekkala nousis, jos ottais kabanossia tai rainbow-tonnaria, tai saarioisten roiskeläppää, kun halvempaakin saa.
voin toki lahjoittaa sinulle tuon 2,31e, jos olet siitä kade.? anna tilinumerosi?
Mäkin tosin olin tuollainen ennen, mutta nykyinen miesystävä opetti elämään suu säkkiä myöten. Kauhea mekkala nousis, jos ottais kabanossia tai rainbow-tonnaria, tai saarioisten roiskeläppää, kun halvempaakin saa.voin toki lahjoittaa sinulle tuon 2,31e, jos olet siitä kade.? anna tilinumerosi?
Palautat sen heti takaisin valtiolle.
Mulle se ei kuulu, kun mäkin loisin toisten verorahoilla, mut veronmaksajat ei meidän kabanosseja kustanna. Meillä katsotaan tarkkaan mihin ne saa kuluttaa.
Itse sain 7,23e, josta Nordea verotti 7e. Koko hakuprosessi ja 23 senttiä tuli voittoa. Mä en millään saa kaupasta mitään sillä. Eivät perkele olleet huomioineet korotusta...Käsittelykin kesti 3 vko:a. Pitäisikö valittaa? Mäkin haluan makkaraa!
Joku on tehnyt töitä (tehnyt päätöksen, hoitanut maksuliikenteen jne) sen eteen, että 2,31 € siirtyy ap:n tilille.
kun joku epäili,että eivät maksa niin pientä summaa---tänään oli ilmestynyt tililleni 2,31e toimeentulotukea kesäkuulle:)
Itse sain 7,23e, josta Nordea verotti 7e. Koko hakuprosessi ja 23 senttiä tuli voittoa. Mä en millään saa kaupasta mitään sillä. Eivät perkele olleet huomioineet korotusta...Käsittelykin kesti 3 vko:a. Pitäisikö valittaa? Mäkin haluan makkaraa!
miksi`?
Nousi juuri 5,5:stä 7egeen. Sampo kuulemma ottaa 15,5e nykyään. Ja ilman sitä jumalaista nettiyhteyttä(jota toimeentulotuen saajille ei suotaisi)joka saldotarkastus maksaisi 0.2e. Kova hinta Visa electron -kortista ja kuukausittaisesta tiliotteesta, muuta ei laskuun sisälly kuin about 2 paperia ja verkkopankkitunnukset (n. 2kpl/2kk). Pakko näin silti. Laskun maksu pankissa on 6e/kpl.
ja saan ylittää tilini 200€ ennenkuin lähtee huomautus. Sillä tilinylityksellä sitä eletään kelan rahapäivästä toiseen.
sullehan ei jää itselle mitään, kun kaikki menee palvelumaksuihin :D
mäkin olen saanut joskus 3e jotain.