Miksi tavismies houkuttaa kolmekymppisiä naisia?
Olen akateemisesti koulutettu kolmekymppinen mies. Minulla on kiva vaimo jota rakastan syvästi ja nyt lapsi tulossa. On harrastuksia, välillä poikaporukan rientoja. Työ menee mukavasti ja olen elämääni tällä hetkellä tyytyväinen.
Löysin vaimoni muutama vuosi sitten yhteisen harrastuksen kautta. Samaan aikaan tuntui että suurin osa oman ikäluokan ja hiukan nuoremmista naisista lähinnä nyrpisteli minulle ja jopa vältteli kontaktia. Ulkonäkö, tyyli jne. eivät ole tästä ajasta juurikaan muuttuneet, mitä nyt pari lisäkiloa on tullut.
Työskentelen naisvaltaisella alalla ja olen viimeisen parin vuoden aikana hämmästellyt ihmeellistä suosiota naisväen keskuudessa. Jatkuvaa silmäniskua ja flirttiä noin 25-35v naiskollegoiden taholta. Ehdotuksia selvinpäin yhteisistä öistä ja pettämisretkistä alibeineen. Puristelua pikkujouluissa. Ehdottelut tulevat juuri sen kaltaisilta naisilta joille en ollut vielä muutama vuosi sitten ilmeisesti riittävän jännittävä tai seksikäs tai mitä tahansa nyt nuoret prinsessat haluavat.
Onko sormus sormessa pillumagneetti, koeajetun ja hyväksi todetun miehen merkki? Vai onko kyseessä halu riistää toisen naisen onni? Biologinen kello ajaa kiimaan? Haetaanko kilttiä miestä elättäjäksi?
Ps. Sinkkukaverini laittoi kokeeksi sormuksen sormeen lähtiessään radalle ja menestys oli hänelläkin tavallista parempi.
Kommentit (19)
Onko sormus sormessa pillumagneetti, koeajetun ja hyväksi todetun miehen merkki? Vai onko kyseessä halu riistää toisen naisen onni? Biologinen kello ajaa kiimaan? Haetaanko kilttiä miestä elättäjäksi?
Varmaa kaikkea tuota, toivottavasti ei kuitenkaan useimmiten riistonhalua.
ei kylla puristele ja hyokkaa varattujen eika vapaidenkaan kimppuuun. tuli vaan mieleen etta minkalaisissa paikoissa liikut, tyon ulkopuolella tietenkin. kysymyksessa taitaa olla vaan liika viina.. se suomalaisten perisynti.
Varmasti johtuu mm. siitä, että
- olet itsevarmempi
- naiset ovat huomanneet että olet kelvannut jollekin aviomieheksi (et tod näk. ole ainakaan läpimätä)
- ja yleensäkin paska säkä: kun olet onnesi löytänyt niin olisi muitakin tyrkyllä
Varmasti johtuu mm. siitä, että
- olet itsevarmempi
- naiset ovat huomanneet että olet kelvannut jollekin aviomieheksi (et tod näk. ole ainakaan läpimätä)
- ja yleensäkin paska säkä: kun olet onnesi löytänyt niin olisi muitakin tyrkyllä
En oikeastaan tota itsevarmuuttakaan allekirjoittaisi, en ainakaan koe niin. Ei mulla ole mitään haluja vaihtaa vaimoani toiseen. Hassua vaan sinänsä miten roolit sukupuolten välillä näyttäisivät vaihtuvan kolmenkympin kieppeillä.
-ap
ovat epätoivoisia ja alkavat miesten markkinat.
Mutta totta toinen puoli, parikymppisenä olin niin ujo ja itsetietoinen etten ikinä olisi voinut flirttailla tai tehdä aloitetta mihinkään. Sellaisella ujohkolla tavismiehellä, joka oli samanlainen, ei ollut mitään saumaa minuun.
Tavis olen itsekin, joten asiansa hoitava kiva mies on aina kelvannut. Nykyään olen paljon reippaampi, iloisempi ja sosiaalisempi niin miesten kuin naisten kanssa. Suomessa iloinen juttelu ja hymyily koetaan välillä seksuaaliseksi, minäkin olen kokenut väärinymmärryksiä tällä saralla. Naimisissa olen ollut iät ja ajat eli en yritä iskeä ketään.
kypsemmät naiset pitävät yleensä tavallisista miehistä. 'Jännittävien' miesten etsiminen on enemmän teinimeininkiä.
Vaikka toisaalta, tuo puristelu ja ehdotusten tekeminen ei kuulosta kovinkaan kypsältä. Ehkä heillä vain biologinen kello tikittää ja siksi kaikki miehet näyttää kiinnostavilta ;)
Ja olisi kiva ottaa joku naimisissa oleva. Saisi siten uusioperheen. Se on nyt niin in.
kypsemmät naiset pitävät yleensä tavallisista miehistä. 'Jännittävien' miesten etsiminen on enemmän teinimeininkiä.
Vaikka toisaalta, tuo puristelu ja ehdotusten tekeminen ei kuulosta kovinkaan kypsältä. Ehkä heillä vain biologinen kello tikittää ja siksi kaikki miehet näyttää kiinnostavilta ;)
ikinä houkuttaneet, mitä paskasempi mies sen parempi.
Kaikki akateemikot ovat sen ikäisiä, että eivät oikein kelpaisi tällaiselle kolmekymppiselle yliopistossa kouluttautuneelle.
sinua. Olet naimisisssa ja ennen sinulla ei ollut menekkiä.
Nyt Jumala on laittanut sinut koetteelle ja katsoo kestätkö rikkomatta kuudetta käskyä.
Kaikki akateemikot ovat sen ikäisiä, että eivät oikein kelpaisi tällaiselle kolmekymppiselle yliopistossa kouluttautuneelle.
Eikö kukaan mies kelpaa? Nuorimmat tieteen miesakateemikot ovat syntyneet -30-luvulla, eli aika nuoriahan nuo?
Jostain syystä myös minä, varattu, reilu kolmekymppinen kahden lapsen äiti, olen kiinnostavampi paketti kuin ikinä parikymppisenä. Vaikka taatusti olin ainakin ulkoisesti paljon hehkeämpi silloin. Ehkä se on se itseluottamus ja oman minän löytyminen, mikä sitten saa toiset kiinnostumaan.
Miksi naaras etsiskelisi pitkiä matkoja sitä alfaurosta jos edessä on jo sellaiseksi havaittu (naimisissa oleva) mies.
Mutta totta toinen puoli, parikymppisenä olin niin ujo ja itsetietoinen etten ikinä olisi voinut flirttailla tai tehdä aloitetta mihinkään.
Miksi olisin naisen kirjoittama provo? Kyllähän huomio imartelee mutta samalla hämmästyttää. Varmaan toi sun juttus on ihan totta. Nuoret naiset yrittävät peittää epävarmuuttaan tylyydellä mistä tulee tarpeettoman torjuva vaikutelmaa.
-ap
Ei tarvinnut mennä kihloihin edes. Sen ainoan naisen kun sain niin riitti kun liikkui kaupassa yhdessä tai kylillä niin jotkut neitoset tulivat aika röyhkeästi iholle.
Nyt kun on taas sinkku niin ei mitään missään..
Mistä lie johtuu? Ja käytökseni on aina sama. En edes luo katsettani naisiin kun liikun ulkosalla. Siis tuijota... enkä vilkuile. Itsevarmuudesta ei ole puutetta. Monesti on todettu että munaa on tehdä asioita.
En ole ikinä varattua vongannut. Enkä vonkaa. Ehkä olet itsevarmempi nyt.