Antaisitko alaikäisen
polttaa tupakkaa kotona jos omilla rahoillaan ostaa ne ja ei kyselisi sinua ostajaksi? ja heittäisi että lupaa pysytellä alkosta erossa muttei tupakasta.
Kommentit (8)
Mä itse olen saanut polttaa kotona aina (eli noin 14-15-vuotiaasta) ja toisaalta, menihän siitä jollain tapaa se salaisten puuhastelujen hohto... (mikä ei tosin saanut mua lopettamaan, mutta kuitenkin)
Meillä eivät saa vieraatkaan tupakoida. Ja olen alaikäisen terveydestä osittain vastuussa.
12v ja äiti antoi polttaa n15-16v ja osti tupakat,mutta en haluaisi lasteni tietenkään polttavan.Silti haluan että ovat rehellisiä asian suhteen kuin valehtelisivat asiasta.ap
Täysi-ikäisyyteen asti kieltäisin sellaisen touhun ja senkään jälkeen en katsoisi hyvällä.
En hyväksyisi lapseni tupakointia. Tuo viinan käyttöön/käyttämättömyyteen vetoaminen tai pikemminkin uhkailu on naurettavaa. Silkkaa murkkuilua.
Tupakasta on vaikeampi päästä irti kuin heroiinista. Nyt kaikki mahdolliset konstit käyttöön, että lopettaisi tupakoinnin HETI niin kotona kuin muuallakin.
Ja olisin tosi, tosi pettynyt jos alkaisi täysi-ikäisenäkään. Ja sisällä nyt ei meillä tosiaan polta kukaan (tuskin kenenkään kotona).
en anna edes täysi-ikäisen lapseni tupakoida. Jos on pakko, tehköön edes multa salaa. Hyvä kun tuntee synnintunnot niskassaan.