Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko jo katsastaneet nuo peniskuvat seksipalstan puolella?

Vierailija
19.06.2011 |

Wau!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensimmäinen on puolijäykkä ei suinkaan lepotilassa niin kuin kuvan lähettäjä väittää

on noita kyrpiä tullut sen verran testailtua että tiedän nämä asiat

Vierailija
2/9 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin myös katsomassa mutta en usko että sinne enää kuvia tulee, ainakaan montaa. Ensimmäinen esitteli puolijäykkää ja niin suurta että tuskin pienempien kalujen omistajat viitsii omiaan sinne laittaa. Hyvä sitä on isolla munalla kehottaa muita riviin. Mammoilla on ollut hauskempia ketjuja kun aloittaja ei ole ollut mikään supermalli. Tosin kuinka moni mies tuolla edes palstailee, saatika haluaa esitellä itseään netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mitähän sen ketjun ap oikein kuvitteli; kai nyt aikuiset naiset erottaa kuvasta onko penis lepotilassa vai ei!

Ihan komeita kulleja molemmat, mut en oikeen tykkää noin täysin karvattomasta.Toki siistitty viidakko pitääkin olla.

Ja ps. mun miehellä on isompi :)

Vierailija
4/9 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan olon sai kuvista. Vähän vaan sääli että aloittaneet kaksi herraa taisivat laittaa riman niin korkealle ettei monikaan varmaan uskallaudu joukkoon.

Vierailija
5/9 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä surkeen pieni terska. Se toinen kuvien lähettäjä oli parempi.

Vierailija
6/9 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt sitten varmaan mieletön mäihä seksikumppaneitteni kanssa elämän varrella, koska jokaikisellä on ollut vähintään samankokoinen.

Vierailija
7/9 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta en tykännyt, ei ollut kunnollista päätä, varsi kyllä ihan ookoo mutta vähän oli kuin isohartiainen mies jolla suhteessa hartioihin tosi pieni pää (hih). Toinen oli kivempi. Mutta eivät sytyttäneet: mun omalla rakkaallani on noita paaaaljon ihanampi - nams.

Vierailija
8/9 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka sellainen vastenmielinen laiha luikku, tikkumallinen ja pieni pää:-(. Toinen normi tötterö ja kuvassa myös hiukan huolimattomasti ajeltu kuivakka pimpsa. Hmph.

Vierailija
9/9 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia isompia kumpainenkin.

Mulla on käynyt sitten varmaan mieletön mäihä seksikumppaneitteni kanssa elämän varrella, koska jokaikisellä on ollut vähintään samankokoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme