Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko olla yksin mökillä muutaman päivän ja

Vierailija
19.06.2011 |

yön? Mökki olisi kaukana kaikesta ja naapureita ei lähellä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukutilalla on siis kolme eri tonttia ja kolme mökkiä, joista minä omistan yhden.

Vierailija
22/28 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään kylän, jossa yhdellä miehellä on ihan harrastuksena käydä murtautumassa mökeille ja hajottamassa paikat. Tosin tyhjillä mökeillä tähän mennessä. Eivät kuulemma mahda sille vaan mitään.

Siellä ei huvittais ihan yksin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureita on ihan puolen km säteellä ihan lähellä. Nyt kun muistelen en ole päivisinkään tainu olla yksin. Kaupungissa uskalllan olla yksin isossa omakotitalossa yötäkin.

Vierailija
24/28 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varuiksi omistan sähkötainnuttimen :)

Vierailija
25/28 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 v sitten yön aikana mökin pihasta oli kadonnut ruohonleikkuri, mökkipyörät, pöytäryhmä pehmusteineen, keinu, työkaluja yms. Ja mä nukuin kuin uppotukki sisällä. Onneksi eivät tulleet sisään, liekö kuistilla olleet kengät, lehdet yms teki selväksi, että joku on sisällä (?).

Vierailija
26/28 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on kännykät keksitty. Eli toimiva kännykkä pitäisi olla mukana. Ihmisiä ja kummituksia en pelkää, mutta sitä että jos sairastuisin pahasti tai sattuisi onnettomuus niin pitäisi pystyä soittamaan apua. Ihmettelen eikö esim. vanhempiani huolettanut jättää minut lapsena mummon ja serkkujen kanssa mökille ilman autoa moneksi päiväksi, kun lähin puhelin oli jossain kilometrien päässä olevassa talossa. Koskaan ei mitään sattunut tietenkään, mutta olisi voinut.

Vierailija
27/28 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yksin metsäkämpällä, josta oli jotain 20 km asutukseen. Silloin ei ollut edes kännyköitä.

Vierailija
28/28 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan mökkeilyä muutenkin koko sydämestäni ja jos joutuisi olemaan siellä yksin, kiipeilisin seinille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä