Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aikuiset ihmiset FBssa

Vierailija
19.06.2011 |

kirjoittavat yksityisiä juttuja kaverin seinälle kaikkien luettavaksi? Siis juttuja jotka ovat pelkästään keskustelua näiden kahden välillä. Nehän näkyvät ainakin yhteisten kavereiden news feedissa.

Tai kommentoivat kaverin statukseen jotain yksityistä omasta perhe-elämästään, kaikkien kaverin kavereiden luettavaksi? Ei ihan ymmärrä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on FB-kavereissa näitä. Ehkä he haluavat näyttää muille kuinka extrahyviä ystäviä he ovat keskenään? Siis sellasta teinijuttua...

Vierailija
2/2 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisen raja on eri ihmisillä erilainen. Minä esimerkiksi juttelen mielelläni ihan avoimesti sellaisista asioista joista puolisoni ei puhuisi kuin kaikkein lähimpien kanssa.

Minä juurikin pidän vaikka facebookissa siitä, kun ihmiset kertovat haaveistaan, harmeistaan, omista heikoista hetkistään ja ylpeydenaiheistaan, liittyivät ne sitten ammattiin, terveyteen, ihmissuhteisiin, lapsiin tai mihin tahansa.

Minua ei vaivaisi jutella seksielämästäkään (ei nyt mitään yksityiskohtaisia paljastuksia mutta esimerkiksi voisin kirjoittaa statukseen "kesälomalla seksielämä kuihtuu kun lapset valvovat liian myöhään...") mutta puolison takia en voi, kun hän ei missään tapauksessa voisi sellaista itsestään julkistaa, ja seksielämämme on luonnollisestikin yhteistä.

En siis mitenkään erityisesti halua korostaa itseäni ja omaa elämääni, vaan minusta on kiinnostavaa myös muiden elämä koko kirjoltaan. Minun puolestani on vaikea ymmärtää ihmisiä jotka ovat kovin yksityisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla