Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paloittelumurhaaja Rönkä

Vierailija
18.06.2011 |

Ei helvetti mitä ihmiskunnan pohjasakkaa! Ja vielä meinailee oikeustieteiden opiskelijaksi. Tuo naamakin on niin sanonko mitä.. Samaa mieltä olen myös esim. Juha Valjakkalasta. Suomeen kuolemantuomio käyttöön tai kovemmat rangaistukset amerikan malliin!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011061713909737_uu.shtml

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liikemieheksi itseään tituleeraava Pönkä on kunnostautunut aiemmin myös talousrikosten saralla. Miehen on epäilty keränneen itselleen huijauslaskuilla jopa kahden miljoonan tienestit. Murhaaja on saanut tuomiot myös seitsemästä törkeästä petoksesta, kahdesta rekisterimerkintätuomiosta ja ampuma-aserikoksesta." --Iltalehti

En minä ainakaan tuon lakimiespalveluita haluaisi käyttää

Vierailija
2/4 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan kiusaaminen oli jo ekalla luokalla Helsingissä rankkaa, kyllä se etenkin herkimpiin ihmisiin jättää valitettavasti ikuiset arvet ja osa sekoaa tai masentuu myöhemmin. Isä on kirjoittanut aika paljon oppikirjoja ja muita talousalan ja juridiikan oppaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusattiin ihmisraunioksi 10 vuoden aikana, alkoi 6 vuotiaana ja sitä jatkui aina yliopillaskirjoitusen loppuun. Isä kuntaliiton päälakimies jne. Toki voi olla syntyjään jo sairas henkisesti, mutta epäilen, että tuolla henkisellä kiduttamisella on ollut oma vaikutuksensa.

Vierailija
4/4 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa naurettava mies.. 168 miljoonan vaatimus? Salli mun nauraa, niin tekee ne vankilaviranomaisetkin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän