Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rakkaus ja kaipuu kusipäämiestä kohtaan ei lopu? En tiedä mitä tehdä!?!

Vierailija
18.06.2011 |

Nytkin istun yksin kotona ja olen melkein tippa linssissä, kun mies lähti taas omille teilleen törkeiden tekojensa jälkeen. Ja minä ikävöin häntä. Toivon vain että tulisi takaisin ja pelkään todella paljon että hän pettää tai jättää tai ei tulekaan takaisin.

Tänään mies ilman mitään suurempaa syytä haukkui lasta hänen kuullensa eikä suostunut viemään meitä lapsen kauan odottamaana tapahtumaan. Häipyi ja jätti tuhojansa jälkeensä kotiin. Usein on törkeä ja on vihaisena ja väsyneenä uhannut tappaa meidät ja kaipaavansa vierasta ja niin edelleen. Peruu puheensa sitten myöhemmin, eikä ole tehnyt mitään ainakaan tietääkseni. On myös käynyt käsiksi. Koska olen välillä kuulemma niin ärsyttävä.

Koenkin välillä että olen omalla ärsyttävyydelläni ajanut miehen tuohon tilaan. Pelkään kamalasti että hän jättää meidät ja että se on sitten minun vikani. Olen ollut rasittava kotona ja määräilevä mm sotkujen suhteen.. siksi mies räjähtää nykyään jatkuvasti.

Ja vaikka tiedän että mies on tehnyt omalta osaltaan väärin, ainoa mitä haluan on miehen heti kotiin.

MIKSI OLEN NÄIN TYHMÄ?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän