Olarin Prismassa tänään koettua:
Olin katselemassa siellä tänään grillillä varustettua mikroaaltouunia, kun viereen tuli (en todella vilkaisuut paremmin) hieman itseäni pidempi, vähän mahaa kasvattanut ylitavallinen mies.
Oma mieheni tuli siihen kulman takaa, ja tämä mies katosi nopeasti taakseen katsomatta. Ajattelin, että se oli ollut joku pervo ja luuli mun oleen kaupassa yksin.
Salaisuus paljastuikin. Kohta mikroaaltouunin edessä leijui paksu pierun haju, ja hetken siinä mittailimme toisiamme epäillen. Haju kuitenkin jatkui miehen poistumissuuntaan, eli häneltä se paukku oli päässyt.
Tämä oli mun eka ja ilmeisesti vika kerta Olarin Prismassa. Asun Tapiolassa ja taidan käydä jatkossakin siellä kaupassa.
Kommentit (22)
jolla palstailijat puolustelevat julkisesti piereskeleviä miehiä.
Kotonaan jokainen saa olla kuten perheelle sopii, mutta oikeasti tuollainen piereskely ruokakaupoissa on aika huonotapaista. Mutta ilmeisen tavallista se näyttää olevan.
hänellä oli sellainen fetissi vain. Että etsii kaupassa jonkun naisen, ja käy pieraisemassa tämän vieressä. Ehkä muistutat esim. hänen äitiään, joka antoi tukkapöllyä pieremisestä, tai dominoivaa naisystävää, joka paheksui pieruja, eikä päästänyt sänkyyn nukkumaan pierun karattua..
Olisin vain kysäissyt vertailukohtaa meidän Prismaan nähden :DD
että ylitavallinenkin alkaa pervoilemaan rismassa.
:DDDDD
ole enää S-markettia eikä Sokosta, koska ne lopettavat metrotyömaan takia. Ja kyllä ne pukumiehetkin paukuttelevat Stockan Herkun mätijonossa, ei sen puoleen.
Onneksi tuli ilmi nyt, että en erehdy menenmään Olarilin Prismaan, missä käy piereskeleviä asiakkaita.
Eihän se sen takia lähtenyt, että oli pervo kyylä, joka säikähti mun miestä. Selitys äkilliseen poistumiseen oli se karannut paukku.
ap
Eihän se sen takia lähtenyt, että oli pervo kyylä
ap
Täällä meidän alueella ei sivistyneiltä ihmisiltä karkaa paukkuja. Onneksi! Muuttaisin heti pois, jos sellainen tuli ilmi.
Hyvä, että et enää mene Olarin Prismaan. Kamala paikka ilmeisesti!
Olarissa asuu. Sinne kaikki pieruperseet vaan asumaan.
mutta Tapiolassa ei ;D
yhytän pierahtaneen pukumiehen Tapiolan Stockan herkusta, kysyn häneltä kovalla äänellä: "ANTEEKSI, OLETTEKO OLARISTA?"
T. 5
maitoni hakea, jos karanneitten pierujen takia rupeasisin välttämään jotain kauppaa! Aika älytöntä, etten sanoisi :P
puuttunutkin: Tapiolassa asuvat ihmiset eivät piereskele. Kyllä on Espoo sitten hienoa seutua! Mitenhän on Munkkiniemen Prisma? Ai niin, Munkkiniemi on niiiin hienoa seutua, että ei siellä ole Prismaa ollenkaan :DDDD
olla että se pieruäijä nolostui niin ettei enää koskaan kehtaa mennä olarin prismaan ettei vaan törmää ap:hen, ja vaihtaakin tapiolaan ;)
Omenassa on pieraistu monta kertaa... Kannattaa varoa!
Ja hei entäs ne kassajonot joissa aina on se vauvasta taaperoikään väliltä oleva kakkihousumukula joka on haettu hoidosta suoraan kauppaan vääntämään kontsää kaikkien ihmisten iloksi juuri kassajonoon!?
Olarin pieruilija olikin SINUN miehesi, joka vain vieritti syyn ylitavallisenpervomiehen niskaan. Joka pakeni hajua kallisarvoisen ylitavallisen pervohenkensä edestä.