minimariskooli rippilahjaksi???
Kommentit (13)
Kipot ja kupit ovat tuon ikäiselle turhakkeita, joista on vain pyyhittävä pölyt.
lahja ja nimenomaan tuo minimariskooli sopii hyvin rippilahjaksi
Itse annoin miniskoolin ei-niin-läheiselle, mutta sukulaistytölle kuitenkin ylioppilaslahjaksi. Oli saanut joltakulta myös ison skoolin.
sopii lahjaksi, lahja on kuitenkin aina lahja
mikä teitä ihmisiä vaivaa, lahja on aina lahja. tottakai voit antaa rippilahjaksi.
cittarissa myyjälle, että en todellakaan osta mariskoolia rippilahjaksi. Mutta se johtuu vaan siitä, että mun mielestä se on vaan niin ylihintainen mokomaksi kipoksi
cittarissa myyjälle, että en todellakaan osta mariskoolia rippilahjaksi. Mutta se johtuu vaan siitä, että mun mielestä se on vaan niin ylihintainen mokomaksi kipoksi
Isotkaan eivät maksa kuin n.17 euroa. Leimat on nopeasti koossa.
ne on NIIIIIIIIIIIIIN rumia.
En siis ikimaailmassa veisi miksikään lahjaksi kelleen, ellei lahjan saaja itse nimenomaan sellaista pyytäisi.
kun sehän on vielä kausiväri :)
Täyttäisin ranskanpastilleilla :) tai lontoonrakeilla :)
ja astanut lahjaksi. Vuosia sitten oli K-kaupoissa kampanja ja mä ostin niitä silloin varmaan 30 kpl. Olen antanut niitä joululahjaksi, ylppärilahjaksi, rippilahjaksi ja joka kerta olen nähnyt iloisen naaman.
Nyt tuli uusi kampanja ja ostin 5 varastoon, eli sama lahja tulee jatkossakin.
Mariskooli, koosta ja väristä riippumatta ovat hyvä lahja, ajaton ja niin suomalainen ja lisäksi jos ei itse tykkää, siitä pääsee tosi helposti eteenpäin, joko antamalla lahjaksi eteenpäin tai myymällä sen esim kirpparilla.
ja astanut lahjaksi. Vuosia sitten oli K-kaupoissa kampanja ja mä ostin niitä silloin varmaan 30 kpl. Olen antanut niitä joululahjaksi, ylppärilahjaksi, rippilahjaksi ja joka kerta olen nähnyt iloisen naaman.
Nyt tuli uusi kampanja ja ostin 5 varastoon, eli sama lahja tulee jatkossakin.
Mariskooli, koosta ja väristä riippumatta ovat hyvä lahja, ajaton ja niin suomalainen ja lisäksi jos ei itse tykkää, siitä pääsee tosi helposti eteenpäin, joko antamalla lahjaksi eteenpäin tai myymällä sen esim kirpparilla.
Ookko nää koskaan kuullu tekonaurusta tai väkisin väännetystä feikkihymystä?
ei kukaan teini halua mariskoolia.