noniin, nyt se toivottu TYTTÖ sitten syntyi!
Kaverillani on 3 poikaa ja neljäs lapsi tehtiin, jotta saataisi perheeseen se rinsessa ja mummukin saisi ostaa vaaleanpunaista.
No nyt tämä tyttö sitten tuli, viimeiseen asti jännittivät. Minua ahdistaa tämä siksi, koska jos tuo olisi ollut poika, niin olisiko kukaan iloinnut????
Kommentit (24)
Itselläni on 3 lasta ja syntyneet järjestyksessä: tyttö, poika, tyttö:) Ihania persoonia kaikki.
Pakko oli tämä laittaa tänne, koska on ollut niin iso "kohu" nyt tästä että kumpi heille tulee. Ultrassa ei näkynyt sp:ta eli kaikki alkoivat hokea että josko se nyt sitten olisi se tyttö!!! Ja tämä kaverini myös hoki samaa ja että kumpa tulisi tyttö ettei tarvitsisi miniöiden varaan laskea elämää. No nyt se tyttö tuli ja äidin elämä on ilmeisesti sillä turvattu??!
Niin eli itselläni on molempia, ja en ole ennen tullut ajatelleeksi sukupuolta. En osaa kuvitella että minun elämääni vaikuttaisi, jos kaikki nuo 3 lastani olisivat samaa sukupuolta. Nyt kun olen tätä heidän odotustaan seurannut, olen jotenkin saanut kammon.... Onneksi se oli nyt se tyttö sitten, (aborttiakin harkitsivat kyllä), ja sai syntyä.
Meillä on 4 tyttöä, ja viidettä lasta nyt odotetaan. Sukupuolesta ei mitään tietoa vielä, mutta tyttöä kovasti toivon. Mies on enemmän ei väliä- asenteella, välillä puhuu että olisi se poikakin kiva kokea, mutta toisaalta noi prinsessat on niin ihania, että yksi sellainen lisää olisi ihanaa myös. Mä taas haluan ehdottomasti tytön, ja uskon pettyväni jos poika tulee, mutta pian tietysti pääseväni pettymyksestä yli ja rakastavani lasta siinä missä muitakin.
Ärsyttää kuitenkin, että KAIKKI olettavat, että me yritetään sitä poikaa, ja sen takia taas tehdään lasta. "Jospa se vihdoinkin olisi se poika!""Eiköhän se poika nyt vihdoinkin teille siunaannu""Jos käy niin huono tuuri että on taas tyttö, niin voihan sitä yrittää vielä" ARGH! Ja sitten jos satun kertomaan, että tyttöä toivon, niin istä ei uskota, vaan ajatellaan että valmistaudun pettymykseen ja yritän huijata itseänikin.
Meillä on neljä poikaa. Viides lapsi, jota nyt odotan, tuli täytenä yllätyksenä.
Vielä suurempana yllätyksenä tuli tieto että odotan tyttöä !!
MInusta se on ihanaa, mutta en mitenkään nosta tätä vauvaa jalustalle vain siksi, että hän on tyttö. On vain ihanaa, kun perheeseen tulee molempia, ja saamme kokea vanhemmuuden myös tyttölapselle. MOnet läheisemme iloitsevat puolestamme, kun nyt tulee tyttö, mitenkään pahaa tarkoittamatta, he vain iloitsevat kanssamme kun saamme nyt sen toisenkin sukupuolen kokea. Paitis tietysi mummoni, joka useista keskusteluista huolimatta tuntuu ajattelevan että meillä on näin monta lasta vain siksi, että emme vielä ole saaneet tyttöä. :D
Olen ainoa tyttö ja minulla on 3 veljeä. Isoveljeni on esikoinen ja aina ollut jalustalla, on sitä edelleen. Sen jälkeen tulevat pikkuveljeni ja minä ihan viimeisenä.
Mutta eikös poikkeus vahvista säännön?? :D