Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen edelleen ihastunut/rakastunut nuoruuden ystävääni, joka on naimisissa.

Vierailija
18.06.2011 |

Itsekin olen naimisissa. Petin miestäni tämän ihastuksen kanssa. "Puolustuksekseni" kerrottakoon, että avioliittoni on ollut vaikeuksissa pitkään (vaikka tiedän että tämä ei riitä syyksi, tunnen siis todella huonoa omaa tuntoa pettämisestä). Mieheni ei tiedä tästä pettämisestä tai näistä tunteistani toista kohtaan. Mieheni ei halua seksiä (tai haluaa sitä todella harvoin, täysin omilla ehdoilla). Mieheni ei myöskään vaikuta haluavan parantaa parisuhdettamme. Haluaisin yhteistä aikaa mieheni kanssa kahden, mutta hän ei koe sitä kovin tarpeelliseksi. Haluaa että ollaan koko perhe yhdessä (mikä on tietysti hyvä asia myös). Kaipaisin kovasti kuitenkin jotain kipinää suhteeseemme. Käytiin joskus terapiassa, mutta mieheni ahdistui liikaa ja halusi lopettaa. Hänen mielestään "kaikki on hyvin". Kun otan asian puheeksi, mies haluaa lopettaa keskustelun ja vaihtaa puheenaihetta. Itse vain suruilen ja ahdistun tilanteesta. En siis ole jättämässä miestäni. Haluaisin aidosti parisuhteemme kuntoon ja tehdä töitä sen eteen. Mutta miten pääsen yli näistä tunteista toista kohtaan sekä turhautuneista ajatuksista miestäni kohtaan. En halua eroa. Mistä lähtisin liikkeelle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha marista

Vierailija
2/6 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Gray; Miehet ovat Marsista, naiset Venuksesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tuosta kirjasta tekee niin hyvän?

Vierailija
4/6 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka sitten lopulta päätimme yhdessä lopettaa. Meillä oli loppuvaiheessa seksiä kerran viikossa, mutta sekin "armosta" ettei tarvinnut kuunnella mäkätystäni. No, eipä tuo erityisen hohdokasta tuossa vaiheessa ollut..

Tottakai harmitti, että ikuiseksi luultu suhde päättyi, mutten voinut elää ilman enkä myöskään hankkia rakastajaa, vaikka exäni sitä ehdottikin.

Nyt olen antanut itseni ihastua, vaikka vähän pelottaa. Kyllä tämä tästä.

Vierailija
5/6 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko olla tunteiden vietävissä, uskollisuus on ihan tahdon asia. Kerro miehelle pettämisestäsi, ehkäpä saat sitten jonkun reaktion aikaan. Saatte sitten aloittaa reilusti puhtaalta pöydältä, ja miehesikin voi tahollaan miettiä, haluaako sinun kanssasi elämää jatkaa.

Vierailija
6/6 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saisi olla. Pettäminen ei toistu enää, mutta miehelleni en kerro tapahtuneesta koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi