Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen melkein sukua julkkikselle..

Vierailija
17.06.2011 |

Kertokaapa ihmiset hauskoja tai muuten vain kertomisen arvoisia tapauksia siitä, miten te olette melkein sukua julkkikselle.

Minä aloitan: Olin menossa Englantiin kielimatkalle -99, kun samalla autolautalla kulki myös Backstreet Boys.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylysti odottamaan (vuoroaan), en tunnistanut heti.

Vierailija
2/14 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppakeskus Sellossa Osmo Soininvaara tuli minua vastaan. Niin lutunen pieni menninkäinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt turistina Presidentin kesäpaikassa naantalissa (sukua siis kaikille pressoille) ja äitini on käynyt samaa koulua kuin Presidentti Koivisto. (Koiviston kanssa siis olen sukua kahdeltakin puolelta)

Ruotsin kuninkaallisille olen läheistä sukua, koska Prinssi Daniel on poikani kaima.

Vierailija
4/14 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut Jukka Puotilan useasti punttisalilla. Kova ukko treenaamaan. Samalla Otahallin salilla näytin aikoinaan 25 vuotta sitten Riku Kirille maastavedon mallia. Mies voitti sittemmin Maailman Vahvin -mies tittelin. Tony Halmeen tapasin aikoinaan useasti ihan salin ulkopuolellakin. Meni kerran piloillaan toiselle puolelle katua kun ei mahduttu samalle jalkakäytävälle kun ruuhkassa sillä oli paljon kävelijöitä. Minä (200 cm) ja meteorologi Mette Mannonen (n. 185 cm) jouduimme kerran japanilaisten turistien kuvaamaksi Hesassa Hotelli Presidentin edessä kun olimme heitä pari päätä pidempiä. Seppo Hovi oli koulussa -70 -luvulla opettajani ennen kuin sai ammatin musiikin parista, soitti hienosti pianoa jo silloin ja eräällä välitunnilla haastoi minut kädenvääntöön. Hävisi, olinhan jo 10-vuotias ja häntä isompi. Olen työntänyt vuorikiipeilijä Veikka Gustafssonin Subarun ojasta talvella, rauhoitellut kauppias Vesa Keskistä, katsonut nauraen kuinka eräs nainen hakkasi Duudsoneita harjalla, ai niin ralliautoilija Juha Kankkusenkin autoa olen nostanut, pitänyt kädessäni viulisti Pekka Kuusiston Stradivariusta, joka muuten oli tosi pieni, kevyt ja yllättävän naarmuinen. No mitä voi odottaa 300 vuotta vanhalta soittimelta, ei ne uusilta näytä. Ylivoimaisesti arvokkain asia joka suurissa kourissani koskaan on ollut, omia lapsiani tietysti lukuunottamatta. Olen tavannut Puolan presidentin, kuoli sittemmin lento-onnettomuudessa. Minulla on puhelimessani poliitikko Jutta Urpilaisen numero, sain sen kerran häneltä kun oltiin ajelulla, en ole soitellut. Painija Tuomo Karila on tuttu mies, on nyttemmin lääkäri. Poliitikoista on tullut tavattua myös Riitta Uosukainen, Matti Vanhanen, Italian Romano Prodi, Barroso, onko se Juan Manuel?, Jenni Haukiolle annoin kerran kyytiä ennen kuin meni naimisiin Saulin kanssa. Olen tavannut Hetemajn sisarukset Perparimin ja Fatbardhen, toivottavasti kirjoitin nimet oikein. Marco "naminami" Bjurströmillä on puhelinnumeroni. Ruben Stiller on haastatellut minua ja keihäänheittäjä Kimmo Kinnunen rähjännyt minulle. Olen monta kertaa tavannut ralliautoilija Sebastian Lindholmin, joka on tdellisuudessa parempi kuljettaja kuin serkkunsa Marcus G. Vietin kesällä 2007 kostean illan autonkuljettaja Kimi Räikkösen kanssa, ihan symppis kaveri joka pyysi ravintolaa soittamaan suomipoppia. Mulla on hänestä valokuvakin tallella jonka tuolloin otin. Olen tavannut jääkiekkoilija Sami Lepistön, yhden suomalaisen NHL-veskarin jonka nimeä en voi sanoa sekä Teemu Selänteen monesti. Rentoja hemmoja kaikki. Teemu saisi lopettaa tupakoinnin niin pärjäisi vieläkin paremmin, mutta kun se Sirpa on kessuttelija. Misseistä olen tavannut melkein kaikki viimeisen 25 vuoden ajalta. Mukavia muistoja on mm. Lola Odusogasta, Janina Frostellista, Karita Tuomolasta, Suvi Miinalasta. Johanna Raunio oli tosi kiva ja ahkera tapaus. Eräs tyttö joka tanssi Tanssii tähtien kanssa -kisassa vei minut kerran studiolta Konalasta kotiinsa illalla kuvausten jälkeen. Siitä on kiva muisto. Paljon olen muitakin ihmisiä tavannut, pääsääntöisesti oikein ihania kaikki, kukin omalla tavallaan.

Vierailija
5/14 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot joku järjestysmies-bodari ihan salee ;)I

Vierailija
6/14 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä näin Matti Vanhasen yhdessä keskustan ruokakaupassa ja Paavo Lipposen rautatieasemalla, näin Mihail Baryshnykovin (oli sinkkuelämässä Carrien sulhanen jonkun aikaa ja muuten on balettitanssija) Helsingin keskustassa, sitten muita.

Vierailija
7/14 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni on ollut Aleksis Kiven piikana.

Vierailija
8/14 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ap on ollut sitten kanssani samalla kielikurssilla! :D

Sukulaiseni on naimisissa sen jonkun Mtv3:n urheilutoimittajan kanssa, Antti joku. Olen nähnyt Osmo Soininvaaran Sellon rullaportaissa ja "Tami" Tammisen -97 MM-kisojen aikaan oluella.

Vierailija
9/14 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin taannoin Martti Suosalon kaa yhtaikaa lintsillä - jonotettiin yhdessä lapsinemme johonki vimpaimeen ja juteltiin niitänäitä

Vierailija
10/14 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen istunut ja jutellut samassa pöydässä Mika Häkkisen kanssa! :D

Vierailija
11/14 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä taloyhtiössäni asui eräs tv:stä tunnettu koomikko, peräti samassa talossa tällä hetkellä hyvin pinnalla oleva naisnäyttelijä miehensä kanssa (joka hänkin tunnettu näyttelijä, muttei yhtä "kuuma" juuri nyt). Jogurttimainoksistakin tuttu näyttelijä/juontaja kävi usein jonkun tuttavansa luona alakerrassa, jossain vaiheessa naapureihini kuului myös eräs muusikko sekä entinen miss Suomi.

Apulannan Sipe jonotti takanamme lintsillä muistaakseni Break Danceen joskus 2000-luvun vaihteessa.

Vanhojentanssiparini äiti oli aikoinaan tähti "suuressa" suomalaisessa saippuaoopperassa.

Terhi Kokkonen istui joskus viereeni ratikassa.

Istuin samaan bussiin jonkun rasmuksen rumpalin tms. kanssa. Itse en heeboa olisi edes tunnistanut, mutta hänen jäljessään kirkui lauma alle teini-ikäisiä tyttöjä.

Eräs aikansa ikoni, näyttelijä, oli kuulemma isoisäni avioton pikkuserkku tms. Tälle en ole ikinä tosin nähnyt mitään todisteita, enpä niitä tosin ole kaivannutkaan.

Mieheni lähisukulainen on entinen urheilija, moni keski-iän ohittanut (mies)henkilö tulee varsin usein utelemaan sukulaissuhteista. Tätä kautta myös moni entinen (kuuluisakin) urheilija kuuluu tuttavapiiriin, ja on samoissa pirskeissä sitten tavattu useampaa tämänkin hetken urheilijalupausta.

Eräs näyttelijä/ohjaaja oli kanssani samassa partiolippukunnassa usean vuoden ajan.

Lisäksi on aika paljon näitä "kaverin kaverin sisko on kuuluisa suomalainen näyttelijä/laulaja" -tapauksia.

Entisestä lukiostani on ponnistanut jos minkä sortin julkkista, juontajaa ja räppäriä, kukaan tosin ei ole valmistunut samaan aikaan kanssani.

Kyllähän näitä löytyy, mutta oman tunnistettavuuteni takia en viitsi nimiä kirjoitella ;)

Ai niin, onhan oma miehenikin tavallaan julkkis, usein haastatellaan asiantuntijana lehtiin ja tv-uutisiin. Mut harva sitä varmaan kuitenkaan tunnistaisi.

Vierailija
12/14 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 08:45"]

Sukulaiseni on ollut Aleksis Kiven piikana.

[/quote]

Ja mun sukulaiseni Adolf Ehrnrothin. Miehen sukulainen oli taas Mannerheimin piika, palvellut mm. Hitleriä. Eli ollaan ihan sotasankarissukua!

Vierailija
13/14 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2011 klo 22:54"]

tylysti odottamaan (vuoroaan), en tunnistanut heti.

[/quote]

No niin pitääkin, vaikka tunnistaisi. Jokainen vuorollaan.

t.suomalainen naisnäyttelijä

Vierailija
14/14 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samalla lennolla Sauli Niinistön ja (eri kerralla) Michael Monroen kanssa.

Olen ollut samassa junanvaunussa Jonna Tervomaan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi