Jänniä tuntemuksia alavatsassa viikko ennen kuukautisia. Ilman ehkäisyä ollaan :)
Mites, siskot, oletteko tunteneet kenties jo tässä vaiheessa jotain oireita raskaudesta? En muista, oliko esikoisesta minulla jotain tuntemuksia näin varhain. Noin viisi päivää pitäis vielä malttaa, ennen kuin kannattaa testailla tikkuun pissimällä.
Kommentit (7)
Tiivis yritys. Kierto on aika lyhyt mulla, noin 25 pv.
Ap
Monta kertaa olen ollut aivan varma siitä että nyt tärppäsi, on ollut erilaisia tuntemuksia, kipuja, rintojen aristusta, huonovointisuutta, väsymystä, huimausta.. mutta ei sitten todellisuudessa tärpännytkään.
Olen ollut "valeraskaana" ties miten monta kertaa. Parhaiten auttoi raskautumaan se että lopetti yrityksen.
Viikko sitten selvä plussa ja ei juuri mitään oireita.
poisjääntiä. Tosin en uskonut oireita ja vedin lärvit, kun en siis uskonut.. :(
Mulla oli kaikissa raskauksissa selkeät oireet noin viikko ennen sitä kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Eikä mulla noita oireita muulloin ole ollut kuin raskaana ollessa. Olen ollut aina ihan satavarma raskaudesta. Mulla viisi lasta, kuusi raskautta.
kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa..
No niitä on taas. Toivon kovin että olisivat vain ovulaatiokipuja kun hääjuhlat olisi tulossa ja haluan olla hyvännäköinen silloin enkä a) valas tai b) rumapullataikinamaha.....
EI siis siinä, lapsista on puhuttu, mutta en vain nyt haluaisi olla raskaana. =D
Ja kyllä, meillä on ehkäisy käytössä. Jopa kaksikin. Minulla ehkäisyrengas ja lisäksi kondomi, mutta, kuten esikoisemme todistaa, tuplavarmistuskaan ei aina toimi...
kierto sulla on?
Itse tein plussan viikkoa ennen ku menkkojen piti alkaa,mutta kierto on pitkä 34-36pv.