Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten laihdutan, kun en syö kasviksia??

Vierailija
17.06.2011 |

Nyt annan teille pienen pähkinän purtavaksi, en ole itse keksinyt ratkaisua, en tiedä mitä tehdä.

Olen yh, lapsessa siis kiinni koko ajan(näin ollen liikunnan mahdollisuus on vähäinen, siis esim. juoksulenkit tai kuntosali). Näin ollen haluan aloittaa ruokavalion muutoksella.

MUTTA...ruokavalioni on todella rajallinen. Ennemmin listaan mitä syön, kun mitä en syö. Osaisiko joku vinkata miten kannattaisi tilanteessani lähteä liikkeelle?

Syön:

lihaa(kana, kala, possu, nauta, katkarapu)

perunaa

pastaa

riisiä

juustoa(vain halloumi ja leipäjuusto)

paseerattua/murskattua tomaattia jauhelihan kanssa

mansikkaa

banaania

omenaa

valkosipulia

leipää(vaalea ja tumma)

kananmunaa

En siis syö mitään kasviksia. Niitä on nytkään turha tuputtaa, en tule koskaan niitä syömäänkään.

Nautin hyvästä ruuasta enkä halua laihdutuksesta tulevan pakkopullaa. Vinkkejä pliiss!!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni onneksi syö kasviksia mm. porkkanaa, tomaattia, kurkkua, parsakaalia jne. ja niitä hänelle syötänkin päivittäin. Toivottavasti ei vaan lakkaa koskaan syömästä.

tämä on mukava kuulla :) Tsemiä sinulle, ap.

Vierailija
22/25 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mites päiväkodissa, koulussa, mummolassa, kylässä, kerhossa, leirillä?

Vai asuitko tynnyrissä äitisi kanssa 18v asti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mites päiväkodissa, koulussa, mummolassa, kylässä, kerhossa, leirillä?

Vai asuitko tynnyrissä äitisi kanssa 18v asti?

Koskaan, missään tarvinnut syödä. Jätin syömättä.

Koulussa viskasin kasvikset roskiin open näkemättä ;). Kavereiden vanhemmat oppi nopeasti kun kerroin etten tykkää.

Eli kaikissa paikoissa missä olin, jätin kylmästi kasvikset syömättä.

Ja mikäli oli kasvisruokaa, en syönyt mitään :)

Vierailija
24/25 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää miten nirsoja aikuiset ihmiset voi olla.

Mikään ei edes ole parempaa kuin kesän tuoreet kasvikset ja vihannekset.

Syö miten tykkäät, ei ole onneksi multa pois.

Vierailija
25/25 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt löysin kohtalotoverini :) meilläkään ei kotona ole koskaan syöty paljon kasviksia, sen sijaan paljon lihaa, kalaa, perunaa, pastaa. en ole koskaan oppinut syömään kasviksia/vihanneksia! joitain poikkeuksia sinun ruokavalioosi kyllä löytyy, sillä en syö katkarapuja, kaikki juustot kelpaavat ja saatan syödä ananasta tai persikkaa.. tosin en kyllä kovin usein.

en tiedä mikä niissä kasviksissa on vialla.. en vaan osaa syödä! ne tuntuu jotenkin inhottavilta suussa ja, en mä tiedä :D en tykkää vaan. hedelmät menee paremmin alas.

no, olen tässä juuri painoa pudottamassa ja 7 kg on lähtenyt ihan vain sillä että olen liikkunut enemmän ja jättänyt herkut pois. ruokaa syön, ja leipää, mutta ei mitään makeita tai suolaisia herkkuja, ei karkkia, ei mitään! tosi hyvin on pudonnut paino! :) vielä 5 kg jäljellä ja sitten olen tyytyväinen.

raskausaikana pelkäsin, syönkö tarpeeksi kaikkia vitamiineja mutta sitten söin vaan enemmän purkista, ja ihan terve lapseni on :) hänelle kelpaa kyllä melkein mikä vaan, ja aionkin opettaa hänelle kasvikset ym. ihan pienestä asti.