Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämässäni on ollut kaksi pitkää "suhdetta". Kummassakaan mies ei halunnut virallisesti seurustella

Vierailija
17.06.2011 |

Jotenkin vaan ajauduin kummankin kanssa yhteen, vietimme paljon aikaa yhdessä. Kummankaan kanssa emme muuttaneet yhteiseen asuntoon, mutta asustelimme suurimman osan ajasta jomman kumman luona. Ensimmäinen "suhde" päättyi miesystävän kuolemaan, toinen siihen, että mies löysi "oikean" tyttöystävän. Seksiä näissä suhteissa on ollut. Miksi mielestänne ajaudun tällaisiin suhteisiin? Onko tämä yleistäkin? Kyselen siksi, että olen taas tavannut ihanan miehen ja olemme viettäneet paljon aikaa yhdessä. Eilen hän kuitenkin paljasti, että ei taida haluta varsinaisesti seurustella kanssani, että ollaan ystäviä, mutta jatketaan seksi- yms. suhdetta. Mitä tämä touhu on? Onko minussa jotain vikaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs kerta toden sanoo.

Jos tavoitteenasi on parisuhde, niin kannattaisi vakavasti keskustella miehen kanssa mikä kuviossa mättää, miten "suhde" eroaisi nykytilanteeseen.

Vierailija
22/27 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun naiset ovat opettaneet noin hyvälle ;)

Taas yksi syy lisää pysyä sinkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu ja seura kyllä kelpaa, mutta sitoutua ei haluta millään muulla tasolla. Menee naiselta hyvää aikaa hukkaan tollaisten takia ja pahimmassa tapauksessa biologinen kello eikun vaan raksuttaa. Sittenpä vuosien jahkailun jälkeen on myöhäistä kun mies ilmoittaa ettei halua muuta!

Itse tapailin aikoinani useita kuukausia juuri tuollaista jätkää. Nähtiin usein, seksiä oli ja juttu luisti. Sitten kun kuukausien jahkailun jälkeen kysyin et seurustellaanko me nyt vai mitä tää on, niin vastaus oli tyyliin "en nyt osaa sanoa" Pillun antaminen ja yökyläilyt loppui mun osaltani siihen. Kyllä jumaliste pitäisi kuukausien tapailun myötä tietää ollaanko yhdessä vai ei? Sitten jatkoin elämääni ja melko pian löysin uuden miehen. Aloimme seurustella ihan virallisesti melko pian. No tämä jahkailija sitten vetäisi herneet nenäänsä kun en ollut enää hänen saatavillaan....et ota näistä sit selvää?

Mutta sinuna ap lähtisin haistelemaan uusia tuulia, älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen.

Vierailija
24/27 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyydyttävä. Jos et saa, mitä tahdot, sano miehille hastalavista, baby.

Vierailija
25/27 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miksi tähän mentiin oli minun mielestäni outoa, sillä alusta asti tein selväksi, että haluan nimenomaan tapailla, ja nimenomaan yhtä naista, mutta en tässä elämänvaiheessa seurustella.

Tämä kelpasikin aluksi, mutta kiintymyksen myötä toinen sitten tahtoi enemmän, minä en. Minä tahdoin edelleen tapailla, nainen tahtoikin seurustella.

Ei se kummempaa vaadi.

Vierailija
26/27 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kokemus on sinulle jo osoittanut, säätö ei yleensä muutu vakavammaksi, jos se ei sitä tee jo ihan alussa. Kerro tälle nykyiselle säädöllesi, että olet mielelläsi hänen ystävänsä, mutta että et harrasta seksiä ystäviesi kanssa. Älä odota, että se saisi hänet kiinnostumaan seurustelusta, vaan ihan oikeasti asennoidu häneeen kuin kaveriin tai vaihtoehtoisesti unohda koko mies ja siirry eteenpäin.

Jotta välttäisit vastaisuudessa säädöt, yritä uusissa suhteissa perinteisempää kaavaa. Ei seksiä ensimmäisillä eikä toisilla treffeillä, ihan oikeita treffejä, näpit irti varatuista, juuri eronneista tai muuten säätävistä jne. Omalla käytöksellään sille toiselle viestii, mitä haluaa ja vaikka moni parisuhde onkin lähtenyt yhdenyön jutusta tai säädöstä, niin ne kuitenkin ovat poikkeuksia. Yleensä yhdenyönjutut ja säädöt jäävät juuri niiksi.

Jos haluat vakavan suhteen, keskity miehiin, joiden kanssa juttu heti aluksi lähtee siihen suuntaan. Eli unohda koko tyyppi, jos heti aluksi menee millään tavoin monimutkaiseksi säätämiseksi ja keskity niihin, jotka ovat halukkaita viemään sinut kahville, elokuviin, syömään tms. ihan oikeille treffeille.

Vierailija
27/27 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan ajauduin kummankin kanssa yhteen, vietimme paljon aikaa yhdessä. Kummankaan kanssa emme muuttaneet yhteiseen asuntoon, mutta asustelimme suurimman osan ajasta jomman kumman luona. Ensimmäinen "suhde" päättyi miesystävän kuolemaan, toinen siihen, että mies löysi "oikean" tyttöystävän. Seksiä näissä suhteissa on ollut. Miksi mielestänne ajaudun tällaisiin suhteisiin? Onko tämä yleistäkin? Kyselen siksi, että olen taas tavannut ihanan miehen ja olemme viettäneet paljon aikaa yhdessä. Eilen hän kuitenkin paljasti, että ei taida haluta varsinaisesti seurustella kanssani, että ollaan ystäviä, mutta jatketaan seksi- yms. suhdetta. Mitä tämä touhu on? Onko minussa jotain vikaa?

Tosi surullista. Valitettavasti hän ei taida välittä sinusta. Sillä ei muuten noin sanoisi.. Ja vaikka pystyisitkin jostain syystä jatkamaan tuollaista kaveruus + edut -suhdetta, niin oletko varma ettet kiinny häneen lisää? Hän ei taatusti kiinnyt, jos nyt jo sanoo noin. Älä lähde siihen harhaan, että hän ihastuu sinuun ajan mittaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi