Jos ostaa tripp trappin
niin miten se menee mitä siihen tulee mukaa? Tuleeko siihen sellanen puinen turvakaari? Mitä oon netistä kattonu ni aina ollu mahollista ostaa lisävarusteena sellanen muovinen vauvasetti.. Vai onko se puinen poistunu kokonaa? hmm.. oon ihan sekasin.. :P
Kommentit (11)
Miksköhän se puinen on poistunu..Kyllä se vaa oli mun mielestä hienompi mitä se muovinen.. Mutta asia selkiyty. :)
mutta muovinen on parempi.
Kaverilla on se puinen ja sen poika kiipee välittömästi siitä pöydälle, meidän tuolista ei pääse kun tuossa on pienemmät raot jaloille :)
Meillä on tumma pähkinä tuoli ja tummanruskea setti+värikkäät pehmusteet, ei ole minun silmää häirinnyt.
t.2
kuten kerrottu, niin puista kaarta ei enää ole tuoleissa, eikä sitä saa enää varaosinakaan vanhempiinkaan tuoleihin - todella huono homma =( Tuo muovinen ostetaan siis erikseen vauvalle - se vain käy nopeammin pieneksi vauvalle kuin se puinen, vähänkään pulskemman vauvan reisiä alkaa puristamaan, puisen kaaren käyttöaika pidempi. Minusta huonoa tuotekehitystä, mutta lisäähän se tuolien myyntiä, kun joudutaan ostamaan uusia tuoleja, vanhathan olivat melkeinpä ikuisia!
Minusta huonoa tuotekehitystä, mutta lisäähän se tuolien myyntiä, kun joudutaan ostamaan uusia tuoleja, vanhathan olivat melkeinpä ikuisia!
se tuolihan on käytännössä säilynyt aivan samana. Ainoa mikä on muuttunut on tuo turvakaari ja sekin on sel verran kerstävää muovia, että varmasti kestää vuosia. Meillä on ollut jo kahdella lapsella käytössä (usassa oli tuo muovikaari aiemmin kuin suomessa) eikä ole miksikään mennyt. Huomattavasti huonompi kuntoinen on serkkujen puinen kaari, joka samanlailla on ollut kahdella käytössä.
ja se on ollut käytössä kahdella lapsella. Puinen turvakaari myös ollut käytössä kahdella ja on aivan hyväkuntoinen edelleen. Kaari on meillä nyt kaapissa varalla, jos sattuu pieniä vieraita käymään.
Minusta tuo puinen kaari on paljon kauniimpi kuin se muovinen hökötys.
Ja kyllä vaan siitä muovisestakin pääsee lapsi seisomaan jos haluaa. Kummipoikani 1v ei pysy uudessa Tripp Trappissaan ilman valjaita hetkeäkään
osta tuoli uutena ja katso jos huutiksesta sais puisen kaaren...kai ne sopii kuitenkin yhteen?
puinen kaari käy myös uusiin tuoleihin, jos satut sellaisen ostamaan jostain. Minä löysin puisen kaaren kirppikseltä muutamalla eurolla. Samoin huutiksesta, tori.fi ym.löytyy noita kaaria sekä uudenmallisia vauvasettejä.
Ymmärtääkseni Stokken oli pakko tuoda muovinen baby set markkinoille, sillä puinen oli liian hazardi eikä täyttänyt EU:n asettamia turvastandardeja uusille syöttötuoleille. Baby setissä pienikin lapsi istuu tukevasti, puisessa on paljon enemmän liikkumatilaa. Käytettynä puisia varmasti saa. Itse pidän käytönnössä enemmän baby setistä, mutta meidän neiti onkin rimppakinttu :)
oli enemmän sitä liikkumavaraa...meillä ollu reitevät vauvat ja muovinen kaari puristi inhottavasti ja lapsella epämukava olo. Kaksi ekaa lasta eivät päässeet kiipeemään ylös puisen kaaren kanssa mut kolmas pääsi...olen kuullut että muovinen kaari ei estä ylös nousua jos lapsi on hoikka...puinen kyl mukavampi!
estää pois kiipeämisen jos jalkataso on oikealla korkeudella, puinen kaari huonommin. En ymmärrä miten jollain pikkulapsella voi olla niin pulleat jalat että baby set puristaisi. Siinä on kuitenkin minimissään korkeussuunnassa 10cm tilaa (sivulla myös sama) ja jos ylätaso on oikein laitettu, se jää hiukan taaemmaksi kuin kaari. Voisiko olla että moni ohjeiden vastaisesti onkin laittanut ylätason edemmäs kuin sen kuuluisi baby setin kanssa olla (2-4cm sivulta katsottaessa näkyvissä)? Meinasin itsekin niin tehdä ja lasta olikin aluksi vaikeaa laittaa tuoliin kunnes tajusin oikein asennettuna siihen jäävän reilummin tilaa. Se vain tuntui aluksi tyhmältä kun taso on jotenkin niin takana. Meilläkin on mielestäni lapsella reittä reilusti ja nyt lähes 2-vuotiaana mahtuu edelleen baby setiin ilman että ylätasoa on alennettu. sen kyllä saisi laittaa yhden tason alemmaskin. Alatasoa ollaan sitten madallettu kasvun mukaan.
on ostettava muovinen baby-set ja halutessa pehmusteet.
Setti maksaa 50e ja pehmusteet 40e..pientä rahastusta!