Nenälävistys, kokemuksia?
Millainen on ottaa, kuinka pitkään kipeä? Millaista hoitoa vaatii, verrattuna esim. korviksiin tai napakoruun? Kuinka kauan kestää parantua? saako nenään häivekoruja?
Kommentit (5)
Avovaimoni otti nenäkorun (lävistys) muutama vuosi sitten. Korua tarvitsee puhdistaa päivittäin jollain desinfioivalla ja samoin nenää. Ei se koskaan kovin tulehtunut ja parani täysin n. 2 viikossa. Kipeä oli ehkä 2 päivää - eikä silloinkaan niin kovin kipeä.
Jokainsen nenä tms. reagoi kuitenkin hieman eri tavoin, mutta jos yleensä ihosi ei reagoi kovin vahvasti, niin no worry!
Itse reiän tekeminen ei tainnut sattua ollenkaan - olin vieressä ja maksoin toimenpiteen:D
Mitä haluat kertoa muille ihmisille sillä, että sinulla on ylimääräinen reikä nenässäsi?
että mikä sinun ongelmasi on? Nenälävistyksiä on tehty tuhansia vuosia, kuten tatuointejakin, vaikka Korson mamma ei toki ole se historian välkyin ajattelija ja ei siis tunne edes ala-asteen tasoista historiaa:)
mutta ei myöskään koskaan parantunut. Siis vuoden päivät pidin korua ja edelleen oli kuin vasta otettu. Kuulinkin, että nenäni iho on ns umpeutuvaa tyyppiä. En sitten vuotta pitempään jaksanut touhua katsella. Muualla on lävistyksiä, jotka toimii ok, ainoa mulla oli tämä nenä, johon ei onnistunut.
Avovaimoni otti nenäkorun (lävistys) muutama vuosi sitten. Korua tarvitsee puhdistaa päivittäin jollain desinfioivalla ja samoin nenää. Ei se koskaan kovin tulehtunut ja parani täysin n. 2 viikossa. Kipeä oli ehkä 2 päivää - eikä silloinkaan niin kovin kipeä.
Jokainsen nenä tms. reagoi kuitenkin hieman eri tavoin, mutta jos yleensä ihosi ei reagoi kovin vahvasti, niin no worry!