Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaisia päällisiä riisipiirakoihin?

Vierailija
17.06.2011 |

Meille tulee sukua Juhannuksena. Täti tuo taas tuttuun tapaan ison määrän itse tekemiään karjalanpiirakoita. Mitä eri vaihtoehtoja voisin tehdä niihin tänävuonna? Jotain muuta ku munavoita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii ehkä vielä paremmin perunapiirakoihin, mutta riisipiirakoillekin nam nam.

Vierailija
2/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kylmäsavulohi tai graavilohisiivu + tilli + ehkä jopa pieni sitruuna viipale koristeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas olen todennut että näinkin epäkansallinen yhdistelmä kuin rucolasalaatti balsamikokastikkeella on aika hyvä riisipiirakanpäällinen.

Vierailija
4/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

levitevaihtoehtoja,joista jokainen valikoi mieleisensä. Munavoi perinteisesti sekä raejuustolla ja ruohosipulilla jatkettuna. Savukalatahnaa, yrttilevitettä,sisäfilesiivuja, suolakurkkuja jne.

Vierailija
5/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikala+raejuusto , blinnintäytettä ja tuorejuusto+metvurstisuikaleita.

Vierailija
6/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin (miehen länsisuomalaiset) sukulaiset himoaa äitini itsetehtyjä piirakoita todella, en suosittele tärvelemään niitä millään ainakaan valmiiksi päällystämään

Lapsuudenkodissani piirakan päälle laitettiin usein jahtimakkarasiivu ja tomaattia, eli piirakka oli vähän niinkun voileipä.

Itse syön salaa piirakkaa maksamakkaran kera. Yksi pohjalainen alkoi kyllä kerran minulle uhoamaan että karjalanpiirakan päälle ei saa laittaa edes kurkkua.

Laita tarjolle piirakat, ja lisäksi erilaista leipää ja erilaisia päällysteitä ja katso mitä ihmiset ottaa...veikkaan että (raejuusto)munavoi vie voiton

Vierailija
7/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäiseen aikaan munavoin päälle voisi laittaa ruohosipulisilppua/sipulinvartta ja silliviipaleita. Tulisi sellainen hellepäivän pikkusuolainen.

Jos nyt haluaa kokonaan eroon munavoista niin savukalalevite voisi olla hyvä vaihtoehto. Se sellainen aika stydi, jossa on ihan voitakin mukana. Parempaa ohjetta ei ole nyt antaa, kun en ole itse koskaan tehnyt, mutta löytynee netistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme