Tajusikohan tuo naapurin muija!!?
Olin hieman tälläytynyt, kun luulin, että miehensä tulee lastaan hakemaan (ollut kylässä meillä) ja olin aika lyhyessä minihameessa yms... on nimittäin aika hyvännäköinen mies tuossa naapurissa. Ja se olikin siis vaimo joka tuli hakemaan.
Meni illan piristys sitten siinä :(
Kommentit (10)
Me kyllä naureskellaan kotona niitä sun ripustautumisiasi, tyrkky on tyrkky vaikka voissa paistaisi. Mutta jatka samaa rataa, niin mun mies pysyy takuuvarmana kaukana susta.
Olisit sanonut sille vaimolle, että mitä sä täällä teet? Odotin sun miestäs! Kyllä lähtee.
Kurjaa, mut voithan mennä soittelee heidän ovikelloo pikkuhamosessasi ja esittää asiasi...
Nyt ne varmaan yhdessä naureskelee naapurin tärähtäneelle ja epätoivoiselle tädille.. Juu, ei tuollainen onnistu muualla kuin epätoivoisten kotirouvien unelmissa.
kun jonkun kans synkkaa. Enkä ole vielä väärässä tähän päivään mennessä ollut. Vielä joku päivä...
ap
Nyt ne varmaan yhdessä naureskelee naapurin tärähtäneelle ja epätoivoiselle tädille.. Juu, ei tuollainen onnistu muualla kuin epätoivoisten kotirouvien unelmissa.
etten huomannut yhtään katsoa, mitä sulla oli päällä. Lähetän miehen ens kerralla, lupaan:)
ap
Reijon kans kotona naureskeltiin.
Kyllä naapurin muijan kanssa voi olla kivaa:
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/seksi/1835216/kesa-ja-naa…