Tarvitseeko kukaan muu 9-10 tunnin yöunet?
Kahdeksan tuntia vielä menettelee, mutta jos sitä vähemmän nukun, niin seuraavana päivänä olen kuin nukkuneen rukous.
Kommentit (7)
täällä on myös yksi unikeko. onneks tuo 8kk vanha vauva on jo pari kuukautta nukkunut 12 tunnin yöunet...
täällä on myös yksi unikeko. onneks tuo 8kk vanha vauva on jo pari kuukautta nukkunut 12 tunnin yöunet...
Mulla ei ole vielä lapsia, mutta yksi kynnyskysymys onkin nuo lasten huonot yöunet, jotka voivat kestää kauankin. Mulla pää sekois, jos joutuisiin muutaman päivänkin sinnittelemän noin viiden tunnin unilla...
ap
Ei kukaan muu meidän perheessä noin paljon nuku. Kuopus nukkuu yöunien lisäksi päikkärit.
7 t yöunet ovat minulle jo tosi pitkät.
Mulla ei ole vielä lapsia, mutta yksi kynnyskysymys onkin nuo lasten huonot yöunet, jotka voivat kestää kauankin. Mulla pää sekois, jos joutuisiin muutaman päivänkin sinnittelemän noin viiden tunnin unilla...
ap
Kieltämättä tuota pelkäsin itsekin. Mutta ekat kuukaudet jaksoi jossain ihme hormonimyrskyissä, vaikka tietty tosi väsynyt sitä välistä oli. Sanoisin kuitenkin, että älä anna moisen estää vauvan hankkimista, jos vauvaa mieli tekee.
ollakseni virkeä. Vauva herätteli yli kymmenen kertaa yössä melkein vuoden ajan ja pikkuisen sekosin sen takia, aloin tyhjässä talossa kuulla ääniä, jotka kommentoivat tekemisiäni! Mulla ei siis ole mitään mielenterveysongelmia ikinä ollut. Kun saimme vihdoin kunnalta apua ja unikoulun, lapsen heräämiset vähenivät kuuteen kertaan yössä ja mieheni hoiti niistä osan. Nyt olen puolisen vuotta ollut taas täysjärkisen oloinen, vaikkakin edelleen superväsynyt.
onneksi vauva 11kk on nukkunut pääasiassa kolmekuisesta 12h yöunet.. hyväunisuus on myös perinnöllistä joten lienekö lapsi tullut äitiinsä ;)
8-9 tuntia olisi parasta minulle, mutta harvoin ehdin nukkua niin paljon. Mies taas on joku oikku joka vetää koko viikon 5-6 tunnin unilla ja sitten viikonloppuna nukkuu pidempään. Ja ihmettelee kun minua väsyttää. Juu, saattahan sitä hieman väsyttää kun on koko viikon saanut 4-5 tuntia unta yössä, ja viikonloppunakin vain 6-7 :(
Täällä tapahtuu vielä murhia tämän takia, alan olla sen verran psykoosissa