Kuinka pitkä on Lauri Tähkä?
Kommentit (13)
kokoajan esille?
Jotain ihmeellistä epäselvyyttä mr. Tähkän pituudesta. Luin jostain artikkelista lyhyistä miehistä ja heidän vetovoimasta naisiin. esimerkkeinä lyhyistä ja halutuista miehistä käytettiin Sarkozyä ja Tähkää.
kokoajan esille? Jotain ihmeellistä epäselvyyttä mr. Tähkän pituudesta. Luin jostain artikkelista lyhyistä miehistä ja heidän vetovoimasta naisiin. esimerkkeinä lyhyistä ja halutuista miehistä käytettiin Sarkozyä ja Tähkää.
Minäkin olen kuullut että sitä on väitetty lyhyeksi, mutta kyllähän tuon voi kuitenkin jokainen tarkistaa menemällä vaikka viereen seisomaan...!
Sitä en tiedä kuinka pitkä tarkalleen on, mutta livenä nähtynä on huomiota herättävän pitkä. Ainakin sen 185, mutta en ihmettelisi vaikka olisi pidempikin.
käydä itse tarkistamassa kun ei tule selvyyttä asiaan... Tuolla antamallaan mitalla jätkä olisi minua noin 25cm pidempi, eiköhän sen äkkiä huomaa jos näin ei olekaan... Mistäs sen bongaisin?
Sitä en tiedä kuinka pitkä tarkalleen on, mutta livenä nähtynä on huomiota herättävän pitkä. Ainakin sen 185, mutta en ihmettelisi vaikka olisi pidempikin.
yllätti että sanoo olevansa 185 kun voisin arvioida tuohon vielä lisää melkein 10cm...?
vaikuttaa vielä pidemmältä siksi, kun on niin tavattoman hoikka! Vaikkakin harteikas kyllä...
aikaisemmin täällä haukkui sitä pätkäksi?
aikaisemmin täällä haukkui sitä pätkäksi?
ainahan se on päätä pidempi muita ja kuvissa kyykyssä jos poseeraa jonkun kanssa. Mutta mistään ei löydy tarkkaan että KUINKA pitkä se on.
Kyllä hänen pituutensa sanottiin siinä Heli Laaksosen yhtyeestä kirjoittamassa kirjassa. Muistaakseni olisi ollut niinkin tarkkaan kuin 185,5 cm. Ja Simo oli sentin-pari lyhyempi, n. 184 cm muistaakseni.
Katsopa Samu Haberin vieressä, Samu on kait öbaut 193..
Lauri on 185,5 cm pitkä ja Samu in 193-senttinen joten ovat pitkiä miehiä kumpikin. Laurin pituuden sain tietää lukiessani aikoinaan Heli Laaksosen Elonkerjuusta kirjoittaman kirjan. Paljasti itse pituutensa kirjassa.
Qöränxys kirjoitti:
Katsopa Samu Haberin vieressä, Samu on kait öbaut 193..
kirjassa sanotaan tarkalleen ottaen seuraavasti: "Puali senttiä vajaa 186 senttiä."
En sanoisi pätkäksi kuitenkaan.