Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin luopua miehistä

Vierailija
08.06.2011 |

Olen ollut jo 5 vuotta yksin lasten kanssa ja aika ajoin tuntenut surullisuutta siitä etten ole löytänyt ketään uutta puolisoa.

Nyt tajusinkin etten haluakaan - edellinen parisuhde oli todella raastava, ja vanhat haavat repeilevät auki silloin tällöin edelleenkin.

Päätin että mitä mä miehellä ensinnäkään: en osaa edes kuvitella että meidän arkea olisi jakamassa joku "ulkopuolinen", en enää edes muista miten normaalissa parisuhteessa käyttäydytään, en ole valmis minkäänlaisiin kompromisseihin enää (mun itsemäärämisoikeutta rajoitettiin aika reilusti tuossa edellisessä suhteessa).

Mitäpä mä enää miehenpuolikkaita murehtisin. Ei se seksikään nyt niin hyvää ole että luopuisin vapaudestani, ja pystyyhän sen nautinnon saamaan omin käsinkin.

Jään siis suosiolla itsekseni ja keskityn entistä enemmän omiin asioihini tosin kuin parisuhteesta haaveiluun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on päättynyt varsinaiseen mahalaskuun ja pettymykseen.

Vierailija
2/7 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmöisiä kun haastelet, niin sun elämääsi tupsahtaa tänä kesänä se mies ihan pyytämättä... ;) Näin se usein menee. Kun päättää olla etsimättä, niin se löytyy.

Ei sillä että mä sun draivia epäilisin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmöisiä kun haastelet, niin sun elämääsi tupsahtaa tänä kesänä se mies ihan pyytämättä... ;) Näin se usein menee. Kun päättää olla etsimättä, niin se löytyy.

Ei sillä että mä sun draivia epäilisin. :)

En halua tuoda lapsillekaan näytille "uutta isukkia", saati osaisi itsekään käyttäytyä miten nyt miesten kanssa treffaillessa käyttäydytään. Eli mitenköhän mä sen miehen itselleni hankkisin?

Huomaatko, elän järjellä, en tunteella?

Olen siis ilman.

ap

Vierailija
4/7 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itsekin sinuna ajattelisin. Miehelle jonkun toisen lapset on usein liian kova paikka. Lapset ei lakkaa olemasta vaikka mamma johonkin miehenpuolikkaaseen rakastuisikin.

Vierailija
5/7 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä olisi ikinä uskonut, että tässä voi käydä näin. Olin jo tuhannesti päättänyt, että suksikoot kaikki kuuseen.

Nauti tuosta tilasta, koska tahtominen tekee elämästä vaikeampaa.

Vierailija
6/7 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen muutama vakampi seurustelu mut sit naiset päättikin että ei he haluakaan sitoutua.

Miksi siis nähdä se kaikki vaiva tyhjän takia?

Nyt keskityn itseeni ja elän onnellista elämää lasteni kanssa!

T: Mies 39

Vierailija
7/7 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erosta jo viisi vuotta aikaa eikä uutta miestä kuvioissa. Olen jo 40v. Ei kai se enää kannatakkaan, kun lapset ovat isoja voin suunnitella itse oman elämäni:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän