Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun (jos) juokset, kumpi loppuu ensin:

Vierailija
16.06.2011 |

kunto vai lihasvoima koivista?

Mulla voimat. Alkavat painaa niin maan älyttömästi. Kunto kyllä kestäis. Kehittyyköhän ne siitä juostessa vai pitäisikö tehostaa kyykyillä tms.?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin juosta tuntitolkulla (vauhdista riippuen)

Vierailija
2/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla voimat lopu, vaan koivet menee maitohapoille. Siis kunto sultakin loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin juosta tuntitolkulla (vauhdista riippuen)

ap:kin varmaan voisi jos etenisi tarpeeksi hitaasti :)

Vierailija
4/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että tuntuuko ensiksi pahalta keuhkoissa vai jaloissa? Jaloissa mullakin. Jostain syystä mun nilkat väsähtää aina ensiksi. Kenkiäkin olen kokeillut useita erilaisia, mutta aina se heikoin lenkki on sama. Mutta ehkä se sekin on van harjoituksen puutetta.

Vierailija
5/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että tuntuuko ensiksi pahalta keuhkoissa vai jaloissa? Jaloissa mullakin. Jostain syystä mun nilkat väsähtää aina ensiksi. Kenkiäkin olen kokeillut useita erilaisia, mutta aina se heikoin lenkki on sama. Mutta ehkä se sekin on van harjoituksen puutetta.

Mun mielestä on eri asia tuntuuko ekaksi pahalta reisilihaksissa vai nilkoissa. Tuo kuulostaa oikeasti nivelongelmalta, eikä treenaamalla parane.

Vierailija
6/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta monen, monen tunnin jälkeen

Vierailija
7/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä loppuu kunto, voimat ja myös aika. Eli jos tulee kiire niin se bussi kyllä ehtii lähteä nenän edestä....

Vierailija
8/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että tuntuuko ensiksi pahalta keuhkoissa vai jaloissa?

tätä nimenomaan: siis loppuu happi, vai lihaskunto (eli joo, kunto...).

ap

Vierailija
9/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nivelet.

Ei pysty juoksemaan kun on polvissa nivelrikko.

Vierailija
10/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just olen aloittanut lenkkeilyn pitkän tauon jälkeen. 7 km menee, mutta sitten loppuu happi.

Siis että tuntuuko ensiksi pahalta keuhkoissa vai jaloissa?

tätä nimenomaan: siis loppuu happi, vai lihaskunto (eli joo, kunto...). ap

Vierailija
11/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 12

Vierailija
12/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on eri asia tuntuuko ekaksi pahalta reisilihaksissa vai nilkoissa. Tuo kuulostaa oikeasti nivelongelmalta, eikä treenaamalla parane.

Enempikin säärien lihakset ihan tuolta jalan alaosasto väsähtävät. Voi johtua tosin siitä, että olen juoksijana vielä aika tuore tapaus.

Vierailija
13/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisaalta tiedän myös, etteivät polvet kestä liian pitkiä lenkkejä. Eli juoksen siis ennelta suunnitellun mukaisesti, en niin pitkää lenkkiä kuin jaksaisin.

Vierailija
14/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: kuulostaa samalta kun mulla 10v sitten, aloitin kuntoilun juoksemalla liian usein (5 krt/vko). Nyt vanhempana, lapsen saannin jälkeen, aloitin taas uudestaan. Tällä kertaa 3 krt/vko, ja kulkee paljon paremmin. Juoksen eri tyyppisiä lenkkejä, yhden pitkän, yhden reippaan & lyhyemmän ja yhden keskipitkän missä on mäkiä.

Vierailija
15/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävellä jaksan kyllä 6h putkeen, mutta juosta jaksan varmaan sen sata metriä... kun jo läähätän.

Vierailija
16/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää vaan malttaa juosta niin hitaasti, että melkeinpä kävelet nopeammin. Sitten alkaa kunto riittämään!

kävellä jaksan kyllä 6h putkeen, mutta juosta jaksan varmaan sen sata metriä... kun jo läähätän.

Vierailija
17/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää vaan malttaa juosta niin hitaasti, että melkeinpä kävelet nopeammin. Sitten alkaa kunto riittämään!

Olen eri vastaaja kuin tuo aiempi, mutta sama ongelma. Ei ole koskaan ollut juokseminen mun juttu, ei edes hölkkääminen. Aina tuntuu tosi lyhyen ajan päästä, että kuolen hapen puutteeseen, vaikka kävellä jaksan tuntitolkulla. Toisaalta nyt kun painoa on kertynyt näin paljon niin ei edes taitaisi olla suositeltavaa juosta. Jo pelkkä bussiinjuoksu tuntuu polvissa ja nilkoissa.

Vierailija
18/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalilla lenkkivauhdilla kympin lenkillä 9 km jälkeen alkaa tuntumaan jaloissa mutta muuten jaksaa vielä... kai siis koivet pettää ensin. Pitempää matkaa en ole vielä lähtenyt yrittämään.

Vierailija
19/19 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan lihakset tai nivelet pistäis stopin ennen sitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme