Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä oikeasti useinkin suihinottoa?

Vierailija
16.06.2011 |

Meillä ei rouva ole ikinä ollut kiinnostunut suihinotosta. Itse kun vielä olin nuorempana tyyliltäni "naisen tyydyttäjä", niin seksi meni jotenkin siihen, että minä teen kaikki repertuaariini kuuluvat alkutemput, sitten nuolen ja sormetan naisen orgsmiin ja sitten "saan" tulla nopealla panolla sisään. Vituttaa vaan nykyisin, kun tuntuu, että minä olen se suorittaja ja kun itseäni ei moinen touhu oikein enää kiihota, niin sitten saan moitteet puolikovasta erektiosta tms... Nykyisin kiihotun enää esim. peppureiän nuolemisesta tai dildon työntelystä rouvaan, mutta hän ei oikein sellaista halua. Ja tosiaan sitten kun en hänen nuolemisen jälkeen lauettuaan olekaan valmis välittömästi tulemaan sisään ja ylläpitämään kovaa erektiota koko panon ajan, niin moitteita tulee. Runkkaus tyydyttää minua nykyisin paljon enemmän kuin pano. Vituttaa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ottaa suihin silloin tällöin, ehkä kerran viikossa. Suuseksi on meillä osa esileikkiä ja se johtaa lähes aina siihen perinteiseen yhdyntään. Vaimo sanoo että hän kiihottuu kovasta kalusta ja kalun imeminen alkaa panettaa häntä hurjasti. Mulle tämä sopii koska laukean mieluummin pilluun kuin suuhun.

Vierailija
22/46 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makustelen mielelläni mieheni munaa; pidän sen mausta ja on mukava kuulla miehen kommenntia, kuinka se tykkää siitä. Olen mieluummin antavana osapuolena, sillä en itse juurikaan pidä, kun minua nuollaan. Mieluummin kunnon panoa minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on harrastettu suuseksiä osana liki jokaista aktia..suuseksitöntä jaksoa kesti melkein 2 vuotta. vaimo vaan innostui uudelleen sekä antamaan että saamaan. aktit on toisinaan viety loppuun, toisinaan ollut osana esileikkiä.

Vierailija
24/46 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimosi on kenties yllättäen innostunut suuseksistä sen vuoksi, että on vastikään pettänyt ja sen yhteydessä ottanut suihin...? Nyt sitten fiilistelee aina syrjähyppyään silmät kiinni imiessään sinua. Miettii sitä rakastajansa munaa suussaan ja valuu kiimaisena mahlaa.

Vierailija
25/46 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimosi on kenties yllättäen innostunut suuseksistä sen vuoksi, että on vastikään pettänyt ja sen yhteydessä ottanut suihin...? Nyt sitten fiilistelee aina syrjähyppyään silmät kiinni imiessään sinua. Miettii sitä rakastajansa munaa suussaan ja valuu kiimaisena mahlaa.

ja kun sinun tekstiä luikee ei voi välttyä ajatukselta ettet sinä saa edes senkään vertaa

ja sinua harmittaa lukea täältä moista tekstiä kun et saa vaan joudut tyytymään omaan käteesi ja mikä pahinta olet talidomi ja muutenkin kädetön

Vierailija
26/46 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on harrastettu suuseksiä osana liki jokaista aktia..suuseksitöntä jaksoa kesti melkein 2 vuotta. vaimo vaan innostui uudelleen sekä antamaan että saamaan. aktit on toisinaan viety loppuun, toisinaan ollut osana esileikkiä.

Vierailija
27/46 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mieheltäni suihin mielelläni. Yleensä noin 4 kertaa viikossa. Emme tosin harrasta aina seksiä sen jälkeen. Seksiä on noin 2 kertaa viikossa.

Vierailija
28/46 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

innokkaimpana päivänä kolmesti neljän tunnin sisään.

Onko se usein vai harvoin? ;)

Vierailija
29/46 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on suuseksiä molemmin puolin lähestulkoon jokaisella seksikerralla. Joskus molemmat "antaa" tai vain jompi kumpi, riippuu fiiliksestä. Joskus loppuun asti, ja joskus esileikkinä tai yhdynnän välissä.

Me tykätään suuseksistä molemmat ja onneksi sitä on usein :) Seksiä meillä on n. 4krt viikossa.

N30

Vierailija
30/46 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän minua noin kaksi kertaa vuodessa. Että tasan eivät mene onnen lahjat.

Vierailija
31/46 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

31:llä. Mies saa suuseksiä joka kerta, siitäkin huolimatta, että on itse aikoinaan sanonut minulle, että häntä kuvottaa ajatus naisen nuolemisesta tai sormettamisesta. Eli ei tosiaan käy tasan onnen lahjat.

Mulle seksin ihanuus olisi juuri siinä halussa, että molemmat haluavat toisiaan, mutta meillä seksi on enemmin mekaaninen suoritus, jossa ei pahemmin pulssi nouse.

Kun on sängyssä itsekäs mies, joka lähinnä makaa selällään silmät kiinni, niin ei siinä ihmeemmin kostu, mutta onneksi on liukkarit keksitty.

Vierailija
32/46 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

31:llä. Mies saa suuseksiä joka kerta, siitäkin huolimatta, että on itse aikoinaan sanonut minulle, että häntä kuvottaa ajatus naisen nuolemisesta tai sormettamisesta. Eli ei tosiaan käy tasan onnen lahjat.

Mulle seksin ihanuus olisi juuri siinä halussa, että molemmat haluavat toisiaan, mutta meillä seksi on enemmin mekaaninen suoritus, jossa ei pahemmin pulssi nouse.

Kun on sängyssä itsekäs mies, joka lähinnä makaa selällään silmät kiinni, niin ei siinä ihmeemmin kostu, mutta onneksi on liukkarit keksitty.

meillä mies ei siis suostu edes tuohon kahteen kertaan vuodessa. Itse mököttää heti, jos jää suuhoito saamatta.

Vierailija
33/46 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on suuseksiä molemmin puolin lähestulkoon jokaisella seksikerralla. Joskus molemmat "antaa" tai vain jompi kumpi, riippuu fiiliksestä. Joskus loppuun asti, ja joskus esileikkinä tai yhdynnän välissä.

Me tykätään suuseksistä molemmat ja onneksi sitä on usein :) Seksiä meillä on n. 4krt viikossa.

N30

Ihan niinkuin meillä! Eikös olekin mahtavaa! Yleensä esileikkinä. Ollaan molemmat 45. Tunnettu teini-iästä lähtien.

Vierailija
34/46 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän tykkää siitä myös. toimii myös päinvastoin eli vaimo hoitelee meikäläisen suullaan. tätä tapahtuu about kerran kuussa, muuten hoidetaan asiat perinteisemmin.

Vierailija
35/46 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se on niiiiiin hyvää, että lopetammekin siihen. Raskausaikana, kun minun piti välttää yhdyntöjä avaavien supistusten vuoksi, siirryimme pariksi kuukaudeksi suihinottohommiin. Se on vain niin rentouttavan, kiihottavan, ihanaa, että. Sitä haluan aina! Pari ystävääni inhoaa suihinottosta puhumisatakin. En ymmärrä?? Lapset on jo yli kymmenen ja aina vain maistuu :D

No mutta, itselleni ainakin tulee mieleen, jos joku ei pidä suihinottamisesta (eli siis puhun nyt fellaatiosta), että olisiko sattunut jotain ikävää, suuhun naintia tai sellaista? Voihan se tietysti olla vain ennakkoluulojakin, joista pidetään tiukasti kiinni.

Jos nainen taas ei halua olla saavana osapuolena suuseksissä, niin voihan sekin olla tietysti ihan vaan että ei kerta kaikkiaan niin paljon nauti siitä, mutta voi olla myös että joko nolottaa tuoksut ja maut ja ulkonäkö, ei usko edes että mies voisi siitä nauttia, tai ei pysty itse rentoutumaan, tai voi olla myös ettei vain ole osunut niin hyviä kielimiehiä kohdalle. Itselläni ainakin oli tosi suuret odotukset, ajattelin että pakkohan se on olla niin, että teki mies siellä alhaalla mitä tahansa niin sen on pakko tuntua hyvältä. Muttei se ihan niin ollutkaan, vaan alkuhermostus ei laantunut millään, kun joko kutitti ihan älyttömästi, ei tuntunut miltään, tuntui vain etäisesti hyvältä tai sitten parransänki pisti ihoa. Näin meni aika pitkään, ja en oikein edes kehdannut neuvoa, kun en itsekään tiennyt millaista sen pitäisi olla. Lopulta rohkaisin vaan sitten mieleni, kun ajattelin että jospa tässä ei ole oikein-väärin-vaihtoehtoja, vaan että toisille vaan tuntuu eri jutut hyvältä kuin toisille. Ja vaikken varsinaisesti tiennyt miten se pitäisi tehdä, että itse nauttisin, päätin vain pyytää muuttamaan yhtä asiaa kerrallaan, ja kuulostella mitä se vaikuttaa. Pitää vaan muistaa kertoa sitten miehellekin. Ei se vieläkään ihan favorite-hetki rakastelussa minulle ole, harmi, mutta parempaan suuntaan menossa. Ja näin ollen uskoisin, että aika moni jolla on jotain komplekseja tai estoja, ei edes harkitse sitä rohkaistumista, vaan mieluummin vain sitten kieltäytyy koko hommasta, tai makaa hetken paikoillaan ja koittaa olla asiallisesti.

Vierailija
36/46 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osana esileikkiä tai jos laukean ensin hoitelen mieheni suulla loppuun. Tykätään kovasti molemmat, molemmat saa aina osansa. Seksiä kerran viikossa vähintään, kahden kesken reissuilla 3-4 kertaa vl aikana

Vierailija
37/46 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei ole hääviä jos toinen ajattelee sängyssä vain itseänsä ja unohtaa kumppanin halut ja toiveet tyystin. Jos jotain hyvää sänkytouhuistanne pitää etsiä niin se on se että vaimosi ilmeisestikin osaa vaatia omansa -ja sinä huomaavaisena miehenä hänen halunsa toteutat. Mutta sinun kannaltasi tilanne on silti ikävä :/

Oletko yrittänyt puhua (nätisti) vaimosi kanssa tästä? Ja jos ei nätti puhe ja vihjailut uppoa niin näytä vaikka tämä viestisi, ja osa vastauksista..tai pyydä sängyssä ensin suuhoitoa ennenkuin annat sitä hänelle.

Ja kysymykseesi: on, meillä on usein suihinottoa, ainakin ilmeisesti..arkena noin joka toinen ilta touhutaan ja lähes aina mukana on suihinottoakin. Viikonloppuna kun kerkee paremmin niin voi olla että esim. aamupäivällä on ihan "perus" pano ja sitten illemmalla otan mieheltä loppuun asti suihin :) se on kiva kun suuremmat satsit on tullu jo aiemmin samana päivänä, niin itselle ei jää sitten paljon nieltävää eikä se juuri maistukaan miltään..ja on ihanaa kun mies nauttii.

Meillä on kolmikuinen vauva, joka välillä (mutta onneksi harvoin) saattaa keskeyttää esim. alkamassa olleen sekstaamisen, mutta siitä huolimatta ja ihme kyllä olemme edelleen saaneet nauttia aktiivisesta seksielämästä :) ehkä seksiä, ja suihinottoakin olisi vielä enemmän jos olisimme tässä taloudessa ihan kahdestaan.

Toivottavasti et aivan masennu kuitenkaan tästä tai muista samankaltaisista vastauksista. On varmasti lukemattomia muita miehiä/naisia joilla on samanlainen tilanne kuin sinulla..toivon vilpittömästi että saatte vaimosi kanssa sänkyasianne kuntoon :)

Vierailija
38/46 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaimoa (minua) ei enää sänkyhommat muutenkaan kiinnosta ja vielä vähemmän suihinotot.

Toista se on lemmenhuumassa...

Mies edelleen "viihtyy alakerrassa" - mutta ihan omaksi ilokseen, ennenkuin joku ehtii huutelemaan että tasa-arvo se olla pitää

Vierailija
39/46 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän tykkää siitä myös. toimii myös päinvastoin eli vaimo hoitelee meikäläisen suullaan. tätä tapahtuu about kerran kuussa, muuten hoidetaan asiat perinteisemmin.

Heippa, tosin harrastamme seksiä 2-4 kertaa kuussa mutta suuseksi on myös todella ihanaa. Minä nuolen vaimoni, vaimoni ottaa minulta suihin ja sitten naidaan

Vierailija
40/46 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin huono taito kirjoitaa omalla kotimaisella? Oletko sää ollu ikinä missään koulussa?

Ja sitte itse asiaan. Millanen sää oot? Noin fyysisesti? Ja millanen sun vaimo on, noin fyysisesti? Ei tartte olla missinmitoissa, mutta kiihotatteko te toisianne noin normaalielämässä? Meinaan, että miehen elin haisee juustolle ja naisen silakalle, mitä niitä ny naamansa tunkeemaan, nussikaa ku pienet siat ja jättäkää nää naamailuhommat sellasille, jotka ei muuten osaa/saa/pysty/kykene...