Mikä on sinun mässy ruokaa?
Mun ehdoton suosikki ranskalaisia ,pekonia,valkosipulimajoneesia ja aurajuustoa. Nam!
Kommentit (16)
tai rullakebab. Olen oikea roskaruokahirviö, se tekee nykyisestä painonhallinnasta hitsin vaikeaa.. Pitäisi vain oppia rajoittamaan.
tortillat tai ruokaisa kana-fetasalaatti..nam!
muulloin - uskokaa tai älkää - erilaiset mausteiset keitot kuten thai-keitto, chili-tomaattikeitto tms. ja esim. sushi. Tykkään suolaisista ja mausteisista, mutta en kovin "tukevista" ja rasvaisista syömisistä. Sushia voisin syödä loputtomiin!
Tuhti, kermainen valkosipuli-pekonipasta
Pizzeriasta haettu pizza
Tortillat tai tacoruoat
Ja viikonloppuisin myöhäisillan TOP 1 -mässy Tuc-keksit, Brie-juusto ja hyvä täyteläinen punaviini. NAM!
maustetut katkaravut, simpukat, sipulirenkaat (siis ihan vain pannulla paistettuna), minimaissit ja sitten jalapeno-cheddarit.
No joskus harvoin krapulassa pizza tai shipsit, mutta muulloin - uskokaa tai älkää - erilaiset mausteiset keitot kuten thai-keitto, chili-tomaattikeitto tms. ja esim. sushi. Tykkään suolaisista ja mausteisista, mutta en kovin "tukevista" ja rasvaisista syömisistä. Sushia voisin syödä loputtomiin!
Mulla pizza, juustot tai mozzarellatikut.
ja suolaisista tortillat,"sormiruuat" kuten ristikkoperunat+jalopenopoppersit,mozzarella tikut ja kanaslaissit,siihen kylkeen pari dippiä ;)
Mun mässyherkku on jotakin pastaa (esim. tagliatelle) ja siihen maksijuustot ja suolaa ja voita. NAM. Vaihtoehtoisesti perunaa samoilla varusteilla.
Joskus kun olen yksi illalla kotona ja lapset nukkuu niin teen tuon herkun :) Aika harvoin tosin koska mies ei moista voi ymmärtää ja linjat ei usein salli....
Jäähtyneitä liekkisiipiä jollain hyvällä dippikastikkeella.
Makeista menee jäätelö kermavaahdolla, hillolla, kinuski- ja suklaakastikkeella.
viljattomat ja vähähiilihydraattiset. Aivan älyttömän hyviä!! Me syödään noita ainakin kerran kuussa useampana päivänä peräkkäin.
Makeista menee jäätelö kermavaahdolla, hillolla, kinuski- ja suklaakastikkeella.
Tykkään keitetyistä nakeista ja perunasalaatista (itse tehty).
sipulin kanssa käristettynä, lisäksi muutama siivu grillikylkeä ja valkosipulikermaperunoita. Ja juomaksi kokakolaa.
En syö kovin usein, vaikka mieli tekis! :D
chilikanaa ja tietysti riisiä. Lisäksi niitä sellasia kanapalleroita. NAM!
meidän lapset (täällä Helsingissä) kutsuvat vain karkkia mässyksi.