Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla heteromiestä joka ei ole kiinnostunut naisen rinnoista?

Vierailija
15.06.2011 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki heteromiehet tykkää rinnoista ja suurin osa isoista

Vierailija
22/28 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan automaattisesti tarkoita kiinnostusta pelkästään isoja rintoja kohtaan ts. mitä isommat, sitä kiinnostuneempi mies? Voihan pienemmistäkin rinnoista olla kiinnostunut. Mä en nyt oikein tajua tätä, että jos mies tykkää vähän pienemmistä rinnoista ja pitää niitä eroottisina, niin heti se tarkoittaisi, ettei rinnoilla ole hänelle kovasti väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele että rinnat ei kiinnosta,kuka haluaa nähdä riippuvat etovat venyneet tissit,akat luulee itse että kaikki tykkää niiden rinnoista.

Vierailija
24/28 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai teinejä, tykkäävät usein vähän pienemmistä (ja pystymmistä). Jotkut tykkäävät myös ylipäätään mallityyppisestä vartalosta, johon isot tissit ei sovi.

Vierailija
25/28 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla muijilla on hirveet venyneet tissit,onneksi löytyy pienirintaisia naisia ne on kauniita,lehmät laitumelle ruohoa syömään

Vierailija
26/28 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enkä ymmärrä miksi, mutta näin on. Sen takia en usko teoriaan, että mies on bi tai homo, jos rinnat eivät kiinnosta.

Eräs xäni oli säärimiehiä eli naisten sääret kiinnostivat huomattavasti enemmän kuin rinnat. Minulla on D-kupit ja muita miehiäni ne ovat kyllä kiinnostaneet erittäinkin paljon.

Eikös miehet voi jakaa sääri- tissi- ja peppumiehiin kiinostuksensa mukaan?

Vierailija
27/28 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmillä on isot utareet. Kauniilla naisella on kiinteät söpöt tisut.

Vaikkei missi ole mitenkän mun ihanne nainen niin ei niillä yleensä yli b kokosia tisuja ole.

Tärkeämpää minun mielestä tisuissa on pieni nännipiha kuin koko

Vierailija
28/28 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää tiukoista farkuista, ei juurikaan kiinnitä huomiota rintoihin, vaikka minulla on erinomaisen kaunis pari, josta muut miehet ovat olleet innoissaan. Voisi kyllä sanoa, että mieheni ei ole kiinnostunut rinnoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan