Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko "normaalia" heteromiehen seksikäyttäytymistä?

Vierailija
15.06.2011 |

Okei, tiedän että NORMAALI on huono sana tähän yhteyteen mut enivei muutakaan en keksinyt.. eli oon seurustellu puolisen vuotta ihanan miehen kanssa, kaikinpuolin ns HYVÄ mies, muttamutta.. hänen seksitapansa ovat aivan tyystin erilaisia joihin oon tottunut (oon reilu kolmekymppinen nainen)ja monella kertaa saanut minut hämilleni. En tiedä olenko vain estoinen vai miks mulla on tunne että tää mies ei oo 100%-hetero? Tuntuu, että enimmillään kiihottuu kun kosketan/sormetan/nuolen hänen anustaan, haluaa tosi usein perseseksiä (ei siinä mitään tykkään siitä itsekin MUTTA ns normiyhdynnässä ei meinaa saada koskaan tai kestää TOSI kauan että saa, ja EN ole löysä, en oo koskaan edes synnyttäny alakautta)ja pyysi taannoin kun oltiin pienessä humalassa että voisin "ottaa hänet takaapäin" ts oli jo hommannu strapperin valmiiksi (siis se vyöjutska mikä lie mihin kuuluu ISO tekopenis). En oikein osaa suhtautua luonnollisesti, tämä kaikki niin uutta minulle :/ On suuttunut kun oon suoraan kysyny voisiko hän olla mahd bi (vaikka kerroin ettei se mua haittais).

ns viimeinen pisara tälle ahdistukselleni oli viime yö, kun mua panetti ja yritin lähennellä häntä, jotenkin puoliunessa alkoi kyhnyttää mua vasten perse edellä, sit ikäänkuin "astui ratsaille" ja ratsasteli päälläni kuin nainen (siis en ollut hänen sisällä). Tässä nyt nopeesti kirjoitettuna vaan murto-osa..Kuitenki miltä kuulostaa siskot? Onko vika minussa/ siinä että oon tottunu vaan tietynlaiseen seksikäyttäytymiseen miesten osalta? En tiiä mikä helvetti mua pelottaa..?!! help!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin seksipuhelimessa töissä, aika monesti miehet halusivat jutella siitä, kuinka "panisin heitä perseeseen", milloin milläkin esineellä.

Enkä usko homoiksi. Miehillähän on "g-piste" siellä..

Jotkut myös nauttivat kun tulevat tavallaan alistetuiksi ja nöyryytetyiksi, ja ties minkä työntäminen persauksiin tyydyttää tätä tarvetta.

Vierailija
22/32 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tiedän että NORMAALI on huono sana tähän yhteyteen mut enivei muutakaan en keksinyt.. eli oon seurustellu puolisen vuotta ihanan miehen kanssa, kaikinpuolin ns HYVÄ mies, muttamutta.. hänen seksitapansa ovat aivan tyystin erilaisia joihin oon tottunut (oon reilu kolmekymppinen nainen)ja monella kertaa saanut minut hämilleni. En tiedä olenko vain estoinen vai miks mulla on tunne että tää mies ei oo 100%-hetero? Tuntuu, että enimmillään kiihottuu kun kosketan/sormetan/nuolen hänen anustaan, haluaa tosi usein perseseksiä (ei siinä mitään tykkään siitä itsekin MUTTA ns normiyhdynnässä ei meinaa saada koskaan tai kestää TOSI kauan että saa, ja EN ole löysä, en oo koskaan edes synnyttäny alakautta)ja pyysi taannoin kun oltiin pienessä humalassa että voisin "ottaa hänet takaapäin" ts oli jo hommannu strapperin valmiiksi (siis se vyöjutska mikä lie mihin kuuluu ISO tekopenis). En oikein osaa suhtautua luonnollisesti, tämä kaikki niin uutta minulle :/ On suuttunut kun oon suoraan kysyny voisiko hän olla mahd bi (vaikka kerroin ettei se mua haittais).

ns viimeinen pisara tälle ahdistukselleni oli viime yö, kun mua panetti ja yritin lähennellä häntä, jotenkin puoliunessa alkoi kyhnyttää mua vasten perse edellä, sit ikäänkuin "astui ratsaille" ja ratsasteli päälläni kuin nainen (siis en ollut hänen sisällä). Tässä nyt nopeesti kirjoitettuna vaan murto-osa..Kuitenki miltä kuulostaa siskot? Onko vika minussa/ siinä että oon tottunu vaan tietynlaiseen seksikäyttäytymiseen miesten osalta? En tiiä mikä helvetti mua pelottaa..?!! help!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tää kiinnostus/yhdyntä on keskittynyt minun perseeseeni, ei heidän omaansa.. Ja tosiaan yks ilta jo kokeiltiin sitä strapperia, miun piti vaan vetää sen verran rohkaisuja että olin lopulta liian humalassa ja mies ei ollut tyytyväinen, sanoi et otetaan toiste uusiks, enkä mä saa kunnolla sanottua ettei se vaan oo mun juttu X/

yleensä miehet on kiinnostuneita naisen persereiästä ei omastaan

Vierailija
24/32 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistitko omankin ukkos käytöksen ap:n tekstistä?

Vierailija
25/32 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei mammat ole käsitystäkään, mistä teidän tavallisen oloinen miehenne haaveilee, muttei kehtaa sitä teille edes ehdottaa.

Tavallista on:

-Soittaja kiihottuu hai-saappaista ja sadeasuista.

-Mies soittaa aamuyöstä vaimon nukkuessa, on pukeutunut vaimon alusvaatteisiin, luultavasti kiihottaa ajatus kiinnijäämisestä.

- Ihan tavallinen maalaismies tykkää piestä itseään remmillä runkatessaan puhelimessa. Vaimon palattua reissusta selitetään mustelmat, kuinka vähän oli sonnin kanssa kahnausta navetassa.

-Mies soittaa, kertoo haaveestaan kuinka vaimo saisi isoa kyrpää hänen nähtensä. Keskustellaan aiheesta, kannattaako ehdottaa tai lähteä toteuttamaan, olisiko se sittenkään oikeasti mitenkään hauskaa.

-Ilmeisesti ihan menestyvä mies, sivistyneen kuuloinen, runkkaa päivässä esim. 10 tuntia putkeen, ennenkuin "antaa tulla". (Katsoen tietyntyyppisiä hiukan erikoisempia leffoja) Saattaa mitata sperman määrän, tai matkan kuinka kauas se lentää.

Keski-ikäinen johtaja (no en epäile ammatteja siinä mielessä, että kyllähän monesta ihmisestä jonkinnäköisen sivistyksen kuulee) haluaa päältänsä käveltävän korkkareilla, korkkarin korkoa perseeseen, ruoskaa, haukkumista, nöyryytystä, ties mitä. Puhelinsession jälkeen on innoissaan, hän maksaisi 500 jos nöyryyttäisin livenä. En tiedä kuinka ylös hinta olisi noussut, jos olisin lähtenyt käymään kauppaa.

Aika vähän noille linjoille soittelee miehiä, jotka ihan perusseksistä lähetyssaarnaajassa haluavat keskustella. Aika moni heistä kuitenkin on jonkun miehiä.

Vierailija
26/32 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi olla tuollaisen miehen kanssa pidemmän päälle. Homoja ja bissejä vastaan ei ole mitään, mutta haluan että oma mieheni on ehdottomasti hetero. En uskaltaisi luottaa että tuollainen pysyisi kanssani vuosienkin päästä, ja ettei pettäisi minua miesten kanssa. Ehkä lapsen saatuanne hän onkin jo valmis seurustelemaan miehen kanssa. Ja jos ei kaikkia fantasioitaan saa kotona tyydytetyksi, käy ties missä tyydyttämässä tarpeitaan. Ja mitä lie muita kieroutumia miehellä on, ei kuulosta ihan normaalilta. Luota vaistoosi. Et sinäkään voi loputtomiin toimia vastentahtoisesti sängyssä.

Vierailija
27/32 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurut! :D

Vierailija
28/32 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla mielenkiintoista seksipuhelin-Marjattana Päivän naurut! :D

joskus oli vaikeaa pitää pokkaa.

Toisaalta oli sitten myös jotain juttuja, jotka vetivät mielialan aika paskaksi. Väkivallasta äitiin, siinä ne joidenkin fantasiat..

Vierailija
29/32 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on vaan hienoo ettei mies ole jämähtänyt vaan kokeilee. Totta hitossa se tykkää pepun hiplaamisesta, siellähän sen g-piste on. Ei tossa mitään kummempaa mun mielestä. Sun kanssashan se haluu hommailla. Ei se siitä homoa tee. Ethän säkää ole lesbo jos joku sua nuolee ja sormettaa tai muuta vastaavaa lesbotouhua. Harrastatko itse anaaliseksiä? Eikö se susta tunnu kivalta? Mun mielestä olet hysteerinen ton asian kanssa. Nauttikaa estottomasta seksielämästänne.

Vierailija
30/32 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti pervo homo. jätä heti.

Vierailija
31/32 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa tosi usein perseseksiä (ei siinä mitään tykkään siitä itsekin MUTTA ns normiyhdynnässä ei meinaa saada koskaan tai kestää TOSI kauan että saa, ja EN ole löysä, en oo koskaan edes synnyttäny alakautta)

Kokeilepa sormellasi miltä eri paikat tuntuu, voi kuitenkin olla pikkasen tiukempi toi takapuoli. Ole vaan iloinen kun hän jaksaa painaa pedissä.

Vierailija
32/32 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipuhelin-Marjattana varmasti hämärtyy kuva "normaalista" suomalaisesta miehestä. Ihan kaikki niille linjoille ei sentään soittele. Ei varmaan itselläkään pokka pitäisi kuunnellessa, tai sitten vain etoisi. Nykyään netti tuo kaikenlaiset fetissit tyrkylle jo nuorille pojille. Eräskin ilmainen eläin+nainen seksisivusto täällä oli jokin aika sitten puheena. Niiden äärellä sitä sitten tutustutaan seksuaalisuuteen. Hai-saappaat ovat varmaan uusille sukupolville liian kesyä kamaa. Sääli nuoria tyttöjä jotka joutuvat tyydyttämään netissä kasvaneiden poikien tarpeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi