Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jankkaatte aina: ei voi kiloa enempää viikossa laihtua,koskahan tämä nesteistä ähtö loppuu ;D?

Vierailija
15.06.2011 |

Eli olen nutrannut nyt 2 viikkoa ja edelleen lähtee 3kg per viikko pois..mahdanpa olla nesteissä;DD Vaatteet löystyy ja huomaa jo ulkoisestikkin,joten varmasti ihan ehtaa läskiä on. Tuotteissahan on lisätty protskua roimasti ettei lihaksista lähtisi:)siitäkin kun joku kuitenkin ulisee;)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään poikkeuksellista.

Vierailija
2/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toimii :) Aika vähillä kaloreilla pärjäät. 1 kg = 7000 kaloria. Sulla on viikossa peräti 21 000 kalorin vaje!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee

mutta tulee myös takas

Vierailija
4/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan max 500kcal..eilen tais mennä vaan jotain 200kcal

Vierailija
5/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtyminen syömään oikeaa ruokaa? käytättekö ravitsemusterapeuttia, ja kuinka iso painon nousu siinä vaiheessa sitten on odotettavissa?

Vierailija
6/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää vaan lannistaa ;)

Minulla on lähtenyt 10 kg 'nesteitä'.

Vielä tarttee saada 5 kg 'nesteitä' pois =D

Vierailija
7/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toimii :) Aika vähillä kaloreilla pärjäät. 1 kg = 7000 kaloria. Sulla on viikossa peräti 21 000 kalorin vaje!

Jos kulutus on vaikka 2000 kcal/vrk, niin viikossahan se on 14 000.... Tai sitten pitää olla TOOOOSIII iso ihminen, ja juosta tunti tolkulla päivässä, että kaloritarve olisi niin suuri, että päästään 21 000 kcal vajeeseen.

Vierailija
8/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vauvoja ollut kuin 1 kpl 3kg... eli kyllä voi ihminen olla nesteessä :)

Vierailija
9/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin- tai sairaanloisen lihavilta ihmisiltä voi pudota monta kiloa viikossa, mutta normaalipainon sisällä pudottavilta ei yli kiloa lähde kuin hyvin sairaana tms.

Juhli nyt siellä lihapulla ;)

Vierailija
10/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylipainoa on ollut reilusti niin silloinhan painon pudotus kaikkein tärkeintä. On terveyden kannalta ihan toinen asia kuin jos hieman pyöreä tiputtaa muutaman kilon. Onnea vain kaikille pudottajille! Mulla ei ole koskaan ollut paino-ongelmia mutta omaan olemattoman itsekurin joten tuskin onnistuisin samassa missä te.

Vierailija
11/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo,mulla on ylipainoa,mutta siksi laihdutankin,en ymmärrä miksi joku normaalipainoinen edes laihduttaa:D kun san nämä 10kg "nestettä" pois niin olen normaaliapinoinen. hiphurraa.

Vierailija
12/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuelämäsi nutrata? Kun palaudut normaaliruokaan, niin katso sitten tulos. Ja todellinen tulos näkyy esim. 6kk pästä, eli kuinka on tippuneet kilot pysyneet.

Nestemäärä riippu ihmisestä. Hoikkakin pystyy tiputtamaan 5-6 kiloa nestettä ihan vain nesteenpoistotableteilla, mutta ne ei ole mitään laihdutettuja kiloja vaan väliaikainen painonlaksu. Vrt. bodarit ja kisanaikainen nesteenpoisto.

Ja ei ne proteiinit seassa tarkoita että lihasta ei kulu. Ei ole tarkoitus lannistaa, hieno homma että laihdutat, mutta tarkista nyt vähän asioita.

Toivotan onnea kuitenkin projektiisi.

Vierailija
13/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtyminen syömään oikeaa ruokaa? käytättekö ravitsemusterapeuttia, ja kuinka iso painon nousu siinä vaiheessa sitten on odotettavissa?

Vierailija
14/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalliseen ruokaan tapahttuu asteittain. eli vielä käytetään pusseja osana ja osana syödää todella pieniä ja vähä hiilihydraattisia annoksia ruokaa. Pikkuhiljaa lisätään ja tietysti liikunta astuu mukaan viimeistään tässä vaiheessa. kiloja saatta tulla pari (1-3)takaisin koska suoleen kertyy tavaraa ja nestettä elimistöön kun aletaan syömään oikeaa ruokaa.mutta paino jatkaa laskuaan jos syö oikein.

Ap ainakin tietää ja osaa ehdottomasti syödä oikein,olen laihduttanut 8kg elämäntapa muutoksella ja nyt vielä tälläinen loppurutistus nopeammin :D ap

Vierailija
15/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita jankata, vaan ihan neuvoja kaipaan:)

Vierailija
16/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi sitten nutratessa 10 kg 'nesteitä' kuukaudessa. (68->58kg / 168cm). Nesteet ovat pysyneet pois. Tänään painan 57,5kg.

Vierailija
17/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on takuuvarmasti lähtenyt myös lihasta. Ja siitä seuraa se, että kun palaat normaaliin ruokarytmiin ja yrität jatkossa laihduttaa, niin onnistuu entistä hankalammin. Mä en voi ymmärtää näitä dieetti-ihmisiä sitten yhtään.

Vierailija
18/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 7 viikossa pelkästään vähentämällä syömistä

ja pysyi pois

Vierailija
19/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kulutus on vaikka 2000 kcal/vrk, niin viikossahan se on 14 000.... Tai sitten pitää olla TOOOOSIII iso ihminen, ja juosta tunti tolkulla päivässä, että kaloritarve olisi niin suuri, että päästään 21 000 kcal vajeeseen.

Ja käytännössä pitää vielä vähentää 10 000 kcal, että saa kilon laihdutettua.

Onnittelut kuitenkin aplle elämäntapamuutoksesta.

Vierailija
20/22 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan paino ja nesteet (istukka, lisääntynyt verimäärä jne.).

Mutta siis asiaan: itse olen laihtunut aikuisiällä elämäntilannekriisissä 4 viikossa yli 8 kiloa (joo, en syönyt oikeastaan mitään) ja olin lähtökohtaisestikin normaalipainoinen. Akuutista kriisistä toivuttuani aloin syödä vähitellen normaalisti, mutta eivät ole tulleet nuo kilot koskaan takaisin! Syön siis sen verran kun kulutan, kuten olen syönyt aina tuota kriisiaikaa lukuunottamatta. Kaloreita laskematta.

Puhutaan lihaksista laihtumisesta, nesteistä ja ketoosista mitä tahansa, tiedän olleeni ennen tätä elämäntilannekriisiä koko nuoren aikuisuuteni kokoa 36-38 ja sen jälkeen kokoa 34. "Laihdutin" siis vain olemalla syömättä jokusen viikon. Tästä on nyt 7 vuotta aikaa, ja kuntonikin palautui ihan viikoissa, kun taas aloin elää eli syödä ja liikkua normaalisti. Kilot eivät palautuneet ja miksi olisivatkaan? - Minun matikkani mukaan ihmisen kilot eivät lisäänny ellei hän syö ENEMMÄN kuin kuluttaa.