Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi miehet kuolaa venäläisten ym. sellaisten

Vierailija
15.06.2011 |

naisten perään?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkiä, hoikkia ja naisellisia jne. Onhan siinä kuolaamista vrt. crocseissa kulkeviin persjalkaisiin.

Vierailija
2/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät sääret, hoikkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaisten mielestä se on sovinismia että nainen näyttää hyvältä ja miehet tykkää

Vierailija
4/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutuvat naisellisesti ja meikkaavat ja muutenkin ovat sen näköisiä, että välittävät siitä miltä näyttävät. On toki Suomessakin paljon itsestään huolehtivia naisia, mutta myös paljon heitä jotka toisaan raahustavat tukka pesemättömänä, muodottomassa fleectakissa ja feikkicrocseissa.

Vierailija
5/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen asia on, että heidän tapansa elää on hommata mies ja olla miehen elätettävänä ja palvella miestään. Suomalainen nainen hommaa ammatin ja elättää itse itsensä itsenäisesti, joten hänen ei tarvitse alistua miehen palvelemiseen.

Vierailija
6/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen asia on, että heidän tapansa elää on hommata mies ja olla miehen elätettävänä ja palvella miestään. Suomalainen nainen hommaa ammatin ja elättää itse itsensä itsenäisesti, joten hänen ei tarvitse alistua miehen palvelemiseen.

Mä tykkään näyttää hyvältä enkä ottaisi mieheksikään mitään mätisäkkiä, joka kulkee vanhoissa farkuissa persvako vilkkuen ja Hankkijan lippis päässä.

Vierailija
7/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa kun hyväkroppainen ja huoliteltu nainen kiinnostaa.. :D Ihmeellistä kun kotimainen liimatukka laatikkotakapuolella ja lättäpohjakengillä ei nappaa yhtä paljon...

Vierailija
8/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista elämää, että haluaa olla miesten ihailun kohde. Eli kulkee sitten mukavasti fleecessä ja crocseissa.

Minusta on vain niin hassua, että vielä 2000-luvulla naiset arvottaa itsensä sen mukaan, kuinka himoiten miehen katsovat heitä.

Mä tykkään näyttää hyvältä enkä ottaisi mieheksikään mitään mätisäkkiä, joka kulkee vanhoissa farkuissa persvako vilkkuen ja Hankkijan lippis päässä.

Vierailija
9/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa vessoja siivonnut tietää, että turistiaikana (siis nimenomaan kun on venäläisistä kyse) vessojen siivouksen väliä pitää kiristää älyttömästi ;). Venäläinen nainen on kyllä hieno ja huoliteltu- mutta vessaa ei osaa käyttää, ei pese käsiään eikä siivoa jälkiään jos "rapatessa roiskuu".

Vierailija
10/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin saan myös itse enemmän nautintoa itsestäni, jos näytän edes jotenkuten hyvältä, enkä vain miesten takia, en edes usko että tuntemattomat miehet mua pahemmin katselisi.

Vierailija
11/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista elämää, että haluaa olla miesten ihailun kohde. Eli kulkee sitten mukavasti fleecessä ja crocseissa. Minusta on vain niin hassua, että vielä 2000-luvulla naiset arvottaa itsensä sen mukaan, kuinka himoiten miehen katsovat heitä.

siinä se syy joka tapauksessa on.

Vierailija
12/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista elämää, että haluaa olla miesten ihailun kohde. Eli kulkee sitten mukavasti fleecessä ja crocseissa.

Minusta on vain niin hassua, että vielä 2000-luvulla naiset arvottaa itsensä sen mukaan, kuinka himoiten miehen katsovat heitä.

kauniista vaatteista, tykkään pitää kroppani kunnossa jne. Ja pystyn kulkemaan mukavasti muissakin vaatteissa kuin fleecessä ja crocseissa.

Vierailija
13/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehekkäiltä suomalainen mies näyttää esim.thai-vaimon kanssa? Näissä suhteissa he saavat olla miehiä. Enkä nyt tarkoita mitään alistamista. Ihan jossain neuvolassa, kaupassa yms.kun näitä pareja näkee niin mies näyttää huolehtivalta, miehekkäältä mieheltä. suomalaispareilla ei useinkaan näin.

Samaa sanoo moni suomalaisnainen ulkomaalaisesta miehestä, he saavat tuntemaan itsensä NAISEKSI::))

Vierailija
14/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo sen kuule ihan sun mieliksesi.

Vierailija
15/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä todellakaan olleet hoikkia kauniita naisia kaikkea muuta. Lihavia ja rumia ne oli siinä missä meikäläisetkin :D

Vierailija
16/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan venkaot ovat mielestään joko maatuskoita tai hutsuja...oliko muuta?

Vierailija
17/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo kyllä millaisista naisista pitää mutta tosiaan venkaot ovat mielestään joko maatuskoita tai hutsuja...oliko muuta?

Joko se kertoo sitä, että miehesi on yleistävän lapsellinen, tai sitten pelkää kertoa mielipiteensä pirttihirmulleen.

Vierailija
18/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäläisten ym. sellaisten naisten perään. Niiden perään kuolaavat sellaiset miehet, joita semmoinen naistyyppi puhuttelee.

Vierailija
19/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa vessoja siivonnut tietää, että turistiaikana (siis nimenomaan kun on venäläisistä kyse) vessojen siivouksen väliä pitää kiristää älyttömästi ;). Venäläinen nainen on kyllä hieno ja huoliteltu- mutta vessaa ei osaa käyttää, ei pese käsiään eikä siivoa jälkiään jos "rapatessa roiskuu".

Ja kuka sitten siivoaa muka yleisessa vessassa? Mieti mitä puhut. Suomalaiset kesäfestarit on näköjään venäläisiä täynnä, vai oletko koskaan käynyt bajamajassa?

Vierailija
20/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo myös venäläisten naisten olevan liian hutsahtavan ja halvan näköisiä hänen makuunsa...anteeksi palstan kaikki venakot!