Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset joilla Kosovolainen miesystävä/aviomies miten teihin on tänään suhtauduttu?

Vierailija
31.12.2009 |

Meillä rappukäytävässä oli syljetty ovemme eteen ja lapsille huudeltu puistossa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rappukäytävässä oli syljetty ovemme eteen ja lapsille huudeltu puistossa.

Vierailija
2/40 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi puolituttu (iäkkäämpi kukkakauppiasrouva) jolla on sama sukunimi kuin eräällä suomalaisella murhamiehellä. Asutaan samassa kaupungissa missä nämä murhat tapahtui, kukkakauppias ei kuitenkaan ole edes kaukaista sukua hänelle. Mutta murhien jälkeen hän alkoi saada vihaisia puheluita, tappouhkauksenkin, sekä kukkakaupan ikkuna rikottiin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmistöä enemmän. Tiedän tämän, niinkin yksinkertaisesta syystä, kun että olen nuori nainen iäkkäiden miesten hallitsemalla ammattialalla.

Teiltä vaaditaan nyt erityistä kärsivällisyyttä tuodessanne esiin, että olette teosta yhtä tyrmistyneitä ja pidätte sitä vääränä kuin moni muukin (jos siis näin mielipiteenne on). Oikeat kokemukset ja keskusteluyhteydet antavat ihmisille vastakkaisia mielikuvia kuin tämä negatiivinen julkisuus, joka siis tämän teon yhtydessä ihan oikeutettua, mutta muokkaa ihmisten mielikuvista heti yleistyksiä.

Joten toivon teille suurta sydäntä lähimmäistenne kohtaamisessa juuri nyt.

Vierailija
4/40 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin tämä mies on kunnollinen,siivoaa kotona, ostelee lahjoja vaimolleen ja ostipa häälahjaksi yhteisen matkan Pariisiin. Komeakin kuin mikä kaiken lisäksi.Välillä käy ihan kateeksi.

Joo tuo on ehkä sitä, mitä ulospäin annetaan näkyä! Mutta mistä helkkarista voit tietää, mitä tapahtuu sitten, kun kukaan ei ole näkemässä!!!

Vierailija
5/40 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelen kosovolaisen kanssa ja yhdessä ollaan oltu n.2 vuotta, meilläkin ollut omat ongelmat ja murheet mutta yhdessä niistä ollaan selvitty. Poikaystävän vanhemmat ja muukin perhe tosi mukavia ja olen saanut aina lämpimän tervetuloa toivoksen. Poikaystäväni on myös välillä ankara ja kieltää asioita, mutta paljon kaikke hyvää meillä myös on ja olen onnellinen huonoista päivistä huolimatta. Suomalaiset ovat hyvin erinlaisia kuin balkan maiden asukkaat, heillä on tapansa ja niin myös meillä. Meillä ei hyväksytä jos lasta lyödään tai että jos mies kieltää niin asia on tasan tarkkaan niin, mutta siellä asiat ovat toisin ja ne hyväksytään siellä, kuinka monta huonoa ihmistä silti kosovosta on tullut? Kosovolaiset ovat vahvoja ja itsenäisiä ihmisiä, he tietävät omista tavoistaan hyvin ja pienenä jokaiselle on opetettu omat tavat, kylläkin eritavoin kuin suomessa!! Mutta minä arvostan jokaisen maan omia tapoja jotka ovat alusta asti pitäneet! Niinkuin oman maan kulttuuria myös. Vanhemmat saattavat olla ankaria lapsillen mutta sitä enemmän he osoittavat myös rakkautta, jos joillakin niin ulkomaailaisilla on hyvä suhde omiin vanhempiinsa ja koko sukuun, he ovat läheisiä ja pienestä asti jokaiselle näytetty kuinka paljon heitä rakastetaan.

Vierailija
6/40 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelen kosovolaisen kanssa ja yhdessä ollaan oltu n.2 vuotta, meilläkin ollut omat ongelmat ja murheet mutta yhdessä niistä ollaan selvitty. Poikaystävän vanhemmat ja muukin perhe tosi mukavia ja olen saanut aina lämpimän tervetuloa toivoksen. Poikaystäväni on myös välillä ankara ja kieltää asioita, mutta paljon kaikke hyvää meillä myös on ja olen onnellinen huonoista päivistä huolimatta. Suomalaiset ovat hyvin erinlaisia kuin balkan maiden asukkaat, heillä on tapansa ja niin myös meillä. Meillä ei hyväksytä jos lasta lyödään tai että jos mies kieltää niin asia on tasan tarkkaan niin, mutta siellä asiat ovat toisin ja ne hyväksytään siellä, kuinka monta huonoa ihmistä silti kosovosta on tullut? Kosovolaiset ovat vahvoja ja itsenäisiä ihmisiä, he tietävät omista tavoistaan hyvin ja pienenä jokaiselle on opetettu omat tavat, kylläkin eritavoin kuin suomessa!! Mutta minä arvostan jokaisen maan omia tapoja jotka ovat alusta asti pitäneet! Niinkuin oman maan kulttuuria myös. Vanhemmat saattavat olla ankaria lapsillen mutta sitä enemmän he osoittavat myös rakkautta, jos joillakin niin ulkomaailaisilla on hyvä suhde omiin vanhempiinsa ja koko sukuun, he ovat läheisiä ja pienestä asti jokaiselle näytetty kuinka paljon heitä rakastetaan.

Vierailija
7/40 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei eksyin tälle sivuille pari viikkoa sitten, koska olen alannut epäilemään kosovolaista miesystävääni, alussa kaikki meni hyvin, luulin ainaisen soittelun päivässä olevan ihastumisen merkki, vastaan tulemiset ja joka paikkaan änkeämisen että hän haluaisi olla osa elämääni.nyt tuntuu toiselta, soittaminen tuntuu kontrollilta, missä oot, mitä teet , kenen kaa puhuit puhelimessa, vitsillä sanotaan vaikeita asioita " jOS VAIKKA haluat olla jonkun toisen kanssa" " ehkä menet sen miehen luo" vihjaillaan jatkuvasti että pettäsin häntä, uuden hajuveden ostosta vihjailtiin että muuta miestä varten, laivalla oloista omassa historiassa, että olen huorannut siellä, ulkomaanmatkoista että mennyt vaan polttelemaan ruohoa, jne.. joka asia käännetään negatiiviseksi, koko ajan hän vihjaa että pettäisin häntä, Itse olen saanut hänent kiiinni netistä juttelemassa muiden naisten kanssa ehdottelemassa kahvia tms., johon hän on todennut että se on vain puhetta, leikkiä, testaa omaa viehätysvoimaansa, entisen tyttökaverin kanssa jutellut joka kertoi aika radikaaleja asioita hänestä, muun muassa että hänellä on perhe kotimaassa (tiesin tämän) ja vaimo, miehen mukaan erottu on jo, koska työskentelee täällä, mutta käy katsomassa lapsia ja lähettää rahaa, tenttaan häntä vaimosta, mutta väsyn kyselemään siitä. kun sanoo että asia ei ole niin. kuulemma kaikki kaverit tietää miehen tilanteesta, miksi kukaan ei kerro mulle? monesti ku olen hänen luonaan sieluni huutaa, minulle et ole tälläinen , lähde pois!!! ja aina jään, nyt hän on kotimaassaan, ties mitä tekee siellä, omaa puhelinta ei ottanut mukaan, joten minun pitää nyt odotella jos hän jostain kirjoittelee.. soittelee... kuinka pääsit irti? onko vaistoni oikeassa? hän käyttää minua vain hyväksi?

Vierailija
8/40 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella moni kosovolaisella on oma vaimo /tyttöystävä kotimaassaan, usein he tulevat tänne rahan/työpaikan toivossa, omaan kotimaahan lähetetään rahaa, asuvat usein kavereiden kesken, omassa kommuunissa , joko 2-4 kosovolaista samassa kaksiossa, itse koin tämän, ja poikaystäväni kaveritkin jakoivat asuntoansa, jonkin ajan kuluttua alkoi valkenemaan että hänen kavereillaan suhteita suomalasiin naisiin joko yhden illan juttuja tai muuten vaan tapailu/seurusteluasteella olevvia naisia vaikka omat vaimot tyttökaverit kotona, jokainen pitää toisensa puolta. itse oma petti, netissä, ja järjestli kahveja sitä kautta, itse minä olin kuulemma aina pettämäss. raha kelpaa ja sitä oltiin aina lainaamassa mutta ei koskaan saamassa takaisin,

Vierailija
9/40 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillähän on koko Euroopassa ehkä paskin maine nimenomaan rikollisina, väkivaltaisina hulluina! Toimivat joka maassa ja valitettavasti suurin osa Suomessakin jollain tavalla rikollisissa touhuissa mukana.

http://en.wikipedia.org/wiki/Albanian_mafia

Vierailija
10/40 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kulissi suomessa pidetään pystyssä, on vaimot kotimaassa, loma on entinen perhe, kotimaahan mennää aina kesälomilla, ja silloin se oma perhe on siellä vastassa. Kotimaahan moni rakentaa taloa, jos kiinostaa kannattaa lukea seuraavan linkin alla oleva artikkeli

http://translate.google.com/translate?hl=fi&langpair=en%7Cfi&rurl=trans…

Vierailija
11/40 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi tämän oman mieheninimikirjaimet ei vastaa samaa, mutta luin olenkirjoittanut tälle sivulle omia kokemuksia tästä

erottiin juuri, ja tämäkin huijaa... voidaan vaihtaa kuulumisia jos haluat,

Vierailija
12/40 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mOIKKA

LUIN TARINASI JA TUNNISTIN OMANI SIITÄ AIKA HYVIN MYÖS, SAMANLAISTA PASKAA ON OLLUT. SALAMYHKÄISTÄ TOIMINTAA SELKÄNI TAKANA, MUITA NAISIA, JA OMA NAINEN KOTIMAASSA, NÄIN AJATELLEN KÄYTETTIIN SEKSUAALISESTI, PSYYKKISESTI JA RAHALLISESTI VAAN HYVÄKSI. MERKIT NÄKYIVÄT MUTTA OLI HYVÄ PUHUJA EN OSANNUT EPÄILLÄ, SITTEN LOPULTA TULI ITSEKIIN HERMOROMAHDUKSEN PARTAALLE KOSKA, EI JAKSANUT USKOA ENÄÄ HVYÄÄ ITSESTÄ EIKÄ TOISESTA. VALHEIDEN MÄÄRÄ KASVOI SITÄ ENEMMÄN MITÄ KYSELIN, VEI TODELLA ITSETUNTONI, PERHEENI , YSTÄVÄNI MINULTA, RAJASI YMPÄRISTÖNI MIHIN MENNÄ MIHIN EI, HAUKKUI YSTÄVÄNI JA MÄÄRITTI KENEN KANSSA OLLA TEKEMISISSÄ JA EI, AINA HÄNELLE HALUTTIIN PAHAA, VAINOHARHAINENU LUULI AINA ETTÄ OLEN PETTÄMÄSSÄ HÄNTÄ, JA VAINOSI SEN SIJAAN MUA PETTÄMISESTÄ, ALUKSI IHANAA NOIN 2KK KUNNES MERKIT TULIVAT ESIIN, VOITAIS KIRJOITELLA, JOS HALUAT, EHKÄ JUURI REKVISIITTAA KOSKA ITSE KOEN NYT SITÄ VAIHETTA LÄPI JOSTA SINÄ PÄÄSSYT OHITSE.

Vierailija
13/40 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

ottakaa yhteyttä:

pupuqueen@hotmail.com

ja jatketaan kirjoittelua!=)

Vierailija
14/40 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ikävä tapaus tämä ja osaantottoni asianosaisille.

mutta ei kai tämmöinen ylen harvinainen yksittäistapaus voi kenenkään asennetta muuttaa... tai ei saisi. harvoin on kosovolaisista negatiivisia uutisia. ovat yleensä ystävällistä, ahkeraa ja rehellistä porukkaa, ainakin mitä tunnen suomessa olevia ja muitakin. toki maassaan myös rikollisuutta, mutta niin on muissakin maissa.

en ole kosovolaisen kanssa seurustellut tai naimisissa, mutta tunnen heitä(-kin, kuten muitakin ulkomaalaisia työni puolesta) useita, eikä pahaa sanomista. voi sitä napsahtaa kenellä vaan, harmi että viattomat siitä kärsivät.

Vierailija
15/40 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä maa on kai semmonen että sanotaan kaikkein vanäläisten ja virolaisten naisten olevan "hutsuja" ja miesten rikollisia ym. somalit ovat raiskareita ja mustalaiset varkaita. tukin kosovolaiset ovat tämän takia tappajia, jos yksi teki näin hirveitä. tämä on yksittäisen henkilön teko, ei kansan tai maan. jopa uutisissa kosovossa on päivitelty tätä tapausta ja ollaan häpeissään ja ihmeissään, kuinka voi tapahtua.

Vierailija
16/40 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että kun nyt sattuu olemaan maahanmuuttajataustainen ampuja, niin syljetään muiden mamujen päälle? Jos ois ollut "normi" suomalainen tappaja, niin tragedia olisi ollut vain hänen syytään. Mutta mamu-tapauksessa syypäänä on laajempi etninen ryhmä??!

Vierailija
17/40 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis voitu sylkeä kaikkien niiden ovia, joilla on suomalainen poika... jopas on kurjaa yleistämistä ihmisillä :(

Vierailija
18/40 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transpointin rekkoja halveksuttiin, autoilijat näytti keskisormea jne.

Jammun jälkeen pahoinpideltiin sotaveteraani, joka näytti hieman Jammulta.

Uskomatonta, että kun nyt sattuu olemaan maahanmuuttajataustainen ampuja, niin syljetään muiden mamujen päälle? Jos ois ollut "normi" suomalainen tappaja, niin tragedia olisi ollut vain hänen syytään. Mutta mamu-tapauksessa syypäänä on laajempi etninen ryhmä??!

Vierailija
19/40 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 9 v ollut maassa ja tässä lopputulos.

Vierailija
20/40 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme