Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

milloin taaperolle kehittyy aivot ??

Vierailija
15.06.2011 |

milloin loppuu päätön juokseminen, sotkeminen, kaiken kielletyn syöminen ja koskeminen, siivousämpärin kaataminen, astianpesujauheen tyhjentäminen keittiön lattialle kun olen täyttämässä tiskikonetta ?

millon loppuu vaippapaketin tyhjentäminen pitkin lattiaa, sähköjohtojen repiminen, ruuan heittely ja sillä sikailu ? ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelaamaan pelejä kaiket päivät. Eli n. 4 v

Vierailija
2/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut sun tehtävä on opettaa sitä lasta käyttämään niitä, eli kun opit menee perille, loppuu nuokin riesat. Eli opeta, opeta ja opeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kk-3,5v on se syy miksi mulla on vain yksi lapsi,teini jo:)

Vierailija
4/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähenee kun se keksii muutakin ja alkaa leikkimään mielikuvitusleikkejä. Mutta ei se ihsn hei kokonaan lopu. Mut meidän 2 v poika leikkii jo enimmäkseen ihan fiksuja, välillä vaan tekee tuhoja.

Vierailija
5/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön kanssa ei ollut mitään tällaista, nyt olen ihan loppu joka ikinen ilta kun meidän taapero-termiitti ukkelimme menee nukkumaan. Mutta toisaalta tää on ihan hauskaakin, koitan ottaa huumorilla vaan :D

Vierailija
6/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 28-vuotiaana kun menee töihin

Vierailija
7/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni tytöille aivot kehittyy viisivuotiaana ja pojille ne kehittyy 10-vuotiaana.

Vierailija
8/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun tuo vaihe loppuu, voit olla varma, että alkaa uusi ja yhtä hermoja raastava vaihe. Tervetuloa vanhemmuuteen! Joku sanoikin jo hyvin, että taaperolla tosiaan on jo aivot, mutta sinun tehtäväsi on opettaa häntä käyttämään niitä. Eli siitä vaan!

Vierailija
9/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin loppuu päätön juokseminen, sotkeminen, kaiken kielletyn syöminen ja koskeminen, siivousämpärin kaataminen, astianpesujauheen tyhjentäminen keittiön lattialle kun olen täyttämässä tiskikonetta ?

millon loppuu vaippapaketin tyhjentäminen pitkin lattiaa, sähköjohtojen repiminen, ruuan heittely ja sillä sikailu ? ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

hänellä vain on eri tavoitteet kuin sinulla ;D